Its a.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
14 svar
0 synes godt om
5. juni 2010

sarahb

Hej tøser..
Er lige hurtigt kommet på nettet.
Er blevet scannet og vi skal have os en lille Dreng igen.. Der bliver nok at se til hva.

Mht omer så kommer han ikk USA har stadig ikk fået fingeren ud og fristen for os mht er udløbet så han kan ikk flyve herover mandag som planlagt?
men vi har det ok og har i stedet brugt sååååå mange penge på shopping af feeede mærker...

Stort knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2010

oo

ih, jeg havde ellers en meget stærk mavefornemmelse af at det blev en pige....men måske gælder det bare mig selv

men TO drenge fra jer...ak! endnu en grund til at flytte tilbage til djævleøen, hvis det er pigebørn vi skyder ud herhjemme

ØV! med Omer, men godt at I trods alt får holdt lidt ferie

Anmeld

5. juni 2010

msax

TILLYKKE med en lillemand mere.

Hvor er det surt med Omar - men DEJLIGT at I kan nyde ferien alligevel og bruge alle hans lommepenge på ekstra tøj...

SMIL fra Mette 31+3

Anmeld

5. juni 2010

mama09

sarahb skriver:

Hej tøser..
Er blevet scannet og vi skal have os en lille Dreng igen.. Der bliver nok at se til hva.

Mht omer så kommer han ikk USA har stadig ikk fået fingeren ud og fristen for os mht er udløbet så han kan ikk flyve herover mandag som planlagt?
men vi har det ok og har i stedet brugt sååååå mange penge på shopping af feeede mærker...

Stort knus

uhh så har Latifa 2 at vælge imellem Tillykke..

Surt med manden

Anmeld

5. juni 2010

Ni-ko-li-ne

sarahb skriver:

Hej tøser..

Stort knus

hi hi hu hei....

mailede lidt med din søster... så jeg vidste det igår aftes.... prøv at spørge om det var svært ikke at skrive noget;0)

tillykke!!!

Anmeld

5. juni 2010

JustAnotherName

sarahb skriver:

Hej tøser..

Stort knus

Tillykke smukke.

Det bliver da fantastisk med en lille lillebror 
Træls med ferien. Men skøøønt at være ude og købe en masse nyt.
Feeedt med lidt ekstra-vagance og forkælelse 

Anmeld

5. juni 2010

ChatH

sarahb skriver:

Hej tøser..

Stort knus

Tillykke søde... fantastisk. ISaac får en gudeskøn lillebror..

Anmeld

5. juni 2010

anna-jonas

sarahb skriver:

Hej tøser..

Stort knus

En lille dreng..............åhhhhh...........sikke en lykke. De to knægte får SÅÅÅÅÅÅÅ meget glæde af hinanden, Sarah. Har i talt om drengenavne??

You go girl..............shop amok.

Anmeld

5. juni 2010

Karo

Nej hvor dejligt med en lille dreng mere Ham vil jeg glæde mig rigtig meget til at se.

Trist med Omer, men dejligt at i nyder jeres ferie. Glæder mig til at se nogle af alle de fine ting i får købt

Anmeld

5. juni 2010

sarahb

Tak for alle jeres søde svar..
Ej hvor sjovt du viste det Karina hihi..

Drenge navn.. Jaaaaa.. Vi er kommet frem til Gabriel
nu har vi været på gay Beach hele dagen.. Skøøønt vejr dog for mange g strenge på mænd end jeg er vant til.. Hihi..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.