Nogen der har en tøse hund??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2010

ChatH

Majastina skriver:

Nå det var jo en noget større størrelse, må man spørge, hvorfor de vil af med hende? Jeg bliver altid lidt mistænkelig, når folk vil af med deres hunde i den alder.

Ja det er ikke en baby. hun er ved at tage en uddannelse som gør at hun næsten ikke er hjemme og det synes hun er meget synd!!! men ja lidt skeptisk er man vel altid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2010

Dictes mor

Chatarina skriver:

Ja det er ikke en baby. hun er ved at tage en uddannelse som gør at hun næsten ikke er hjemme og det synes hun er meget synd!!! men ja lidt skeptisk er man vel altid.

Okay, er det en hund I kender godt, det er bare jeg vil jo nødigt se, at dine forældre får en helt umulig hund, det ville altså være synd.

Det kan også sagtens være, at det er mig der er for fordomsfuld, for der findes med garanti mange hunde, som er rigtig gode, selvom de gives væk i den alder, ganske ligesom man heller ikke kan være sikker på at få en god hund bare fordi man får dem fra hvalp.

Anmeld

5. juni 2010

msax

Chatarina skriver:

Tak for svar okay men er det ikke monster dyrt at få dem stereliseret?? eller er jeg helt galt på den?

Jeg tror vi gav lige omkring 1500 for at få den "ordnet" - så jo lidt dyrt, men alle pengene værd syntes jeg.

Amy var 7 mdr da vi købte hende - og det var helt bevist vi ville have en unghund der havde lært ikke at tisse og prutte indendørs. Hun var den sidste hvalp i kuldet. Hun var lidt (meget) underkuet af moren og den ene bror de havde valgt at beholde, så hun er lidt "reserveret" eller hvad man kalder det overfor fremmede. Men hun er den dejligste familie hund - Mille må kravle alt det hun har lyst til på hende... Det er næsten det vigtigste at den er van til børn når den er så gammel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.