Sodastream.. Jeg må lige blære mig lidt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2010

Mira0911

Risen skriver:

Ja det er jo dejligt.. Nej trykker indtil den sådan siger sjovt.. Man kan ligesom hører når den er fyldt.. Lidt svært at forklare her på skrift.. 

Ved hvad du mener... Men i brugsforvirringen, skriver at 3 tryk kulsyre er standard soda... Og det synes vi hvert fald ikke... Langt fra.. Hvis du ved hvad jeg snakker om?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

Risen

MoarJ skriver:

Ved hvad du mener... Men i brugsforvirringen, skriver at 3 tryk kulsyre er standard soda... Og det synes vi hvert fald ikke... Langt fra.. Hvis du ved hvad jeg snakker om?

Nej den skal helst bare bruse med masser af bobler ! Sådan har vi det også herhjemme så vi trykker løs indtil den siger stop.. hehe

Anmeld

4. juni 2010

Mira0911

Risen skriver:

Nej den skal helst bare bruse med masser af bobler ! Sådan har vi det også herhjemme så vi trykker løs indtil den siger stop.. hehe

Okey.. det må jeg prøve.. Jeg savner nu ekstrakterne coca cola, faxe kondi osv... Er ikke lige så meget til dem de havde i butikken idag.. det var de eneste de havde...

Anmeld

4. juni 2010

Risen

MoarJ skriver:

Okey.. det må jeg prøve.. Jeg savner nu ekstrakterne coca cola, faxe kondi osv... Er ikke lige så meget til dem de havde i butikken idag.. det var de eneste de havde...

Ja er også mest til Cola-smagen og min favorit er klar hindbær ! .. Mmmh den er god...

Anmeld

4. juni 2010

Mira0911

Risen skriver:

Ja er også mest til Cola-smagen og min favorit er klar hindbær ! .. Mmmh den er god...

Tror faktisk også vi købte den idag.. Kan ikke helt huske det... Den skal vi nok få en masse gode fornøjelser med...

Anmeld

5. juni 2010

Mira0911

Risen skriver:

Har lige en enkelt spørgsmål.. Jeg stod nærstuderede flasken, man laver sodavanden i, læste alt det der nu stod og det jeg kunne gætte mig til... Hihi...

Der står noget om at flasken ikke må bruges efter 2013? Eller er det Kulsyre flasken?

Anmeld

5. juni 2010

Mira0911

Jubii

Så er der lidt billeder af det jeg shoppede igår...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. juni 2010

Risen

MoarJ skriver:

Har lige en enkelt spørgsmål.. Jeg stod nærstuderede flasken, man laver sodavanden i, læste alt det der nu stod og det jeg kunne gætte mig til... Hihi...

Der står noget om at flasken ikke må bruges efter 2013? Eller er det Kulsyre flasken?

Neej det er vist "plastik flasken" .. .. Kulsyren får du brugt inden 2013 ,  det er helt sikkert.. hehe

Anmeld

5. juni 2010

Risen

MoarJ skriver:

Neej det er vist "plastik flasken" .. .. Kulsyren får du brugt inden 2013 ,  det er helt sikkert.. hehe

Anmeld

5. juni 2010

Mira0911

Risen skriver:

Okey så er det på plads...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.