Vi var til Late Night.. Og faldt for Sodastream de havde sat ned fra 1000,- til 400,- i Isenkræm...
Vi havde godt nok snakket om herhjemme om vi skulle købe den eller ej... Da vi kommer i Isenkræm efter lagkage fade, ser vi den med det samme.. Kigger på hinanden.. Den skal vi da have... Vi købte den, og købte soda ekstrakterne med ved siden.. Appelsin, cola, danskvand og i den dur.. Det hele var sat ned, så vi skulle bare have det købt.. 
Vi gik videre i gågaden og shoppet videre.. Jeg fik købt en ret cute kjole til mig selv, jeg er ikke lige den type som går i kjole.. Men jeg faldte for denne og købte den, med en bolero til.. Er normalt ikke til sådan noget tøj... Jeg fik købt meget tøj.. Det var sat ned til halv pris næsten alt. Så skønt.. 
Kæresten fik også shoppet noget tøj til sig selv.. Han kunne ikke rigtig bestemme sig... Vores shoppetur sluttede kl. 21.. Vi skulle ud til en veninde og hente Julie.. Vil ikke have hende med ind i byen med 39 i feber.. Den steg lige pludselig et par timer inden vi skulle afsted...
Jeg sagde til kæresten, jeg vil da lige prøve og lave 1 liter sodavand når vi kom hjem.. Det gik jeg skam også igang med.. Det gik forrygende.. Lige indtil jeg skulle komme appelsin ekstrakten i.. Så brusede det hele over.. Jeg havde kommet for meget kulsyre i...
Men hva, det var første gang og det skulle prøves og man kan ikke gøre det perfekt første gang... Det smager faktisk udmærket.. 
De sagde i butikken at sodastream hjemmelavet sodavand er sundere end det man køber i butikkerne... ?! Hmm... Mon det nu også er rigtig?
Andre der har erfaringer med Sodastream? Eller har i tankerne om at købe sådan en?
Tror vi får rigtig meget glæde af denne tingeste... 
Anmeld