1 stk. hoppende øko-barn til NF idag <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2010

*A*

VNB skriver:

det jo egentlig lidt plat og bare for sjov at kalde det det (hvilket MANGE rent faktisk gør herinde, kan ikke forstå i ikke er stødt på det før...) det er fordi vi jo har været i IVF/ICSI behandling uden det lykkes os at få en baby. Så skete det lige pludselig naturligt, og kælenavnet for det kan være både "øko-baby" "hjemmelavet-baby" "Naturlig-graviditet".... osv osv... ALLE babyer er jo både øko, hjemmelavet i maven og naturlige... så man kan jo kalde det hvad man vil.... Håber ikke i blev stødt over det (jer som spurgte) for efter min mening er ALLE børn akkuret lige meget værd og det har jeg givet udtryk for MANGE gange herinde!

Hey,

Er stødt på udtrykket øko-baby flere gange herinde, men tænkte at jeg nu ville spørge om hvad det betød

Jeg bliver ikke stødt over at i kalder hjemmelavede babyer for øko-babyer. Jeg er ligeså glad for mine to i maven selvom de er Skejby babyer - Jeg takker bare de kompetente læger derude, for at de har kunnet hjælpe os i FØRSTE forsøg, så jeg ikke har skullet være 100 år i behandling!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2010

vingummibamse

VNB skriver:

nej hun rykkede faktisk min termin.. glemte jeg helt at skrive i farten..

Termin er nu sat til 8 december - skønt jo længere væk datoen kommer fra juleaften hihi

hehe ja noget kunne tyde på at vi får "hyper" børn, meeeeen det gør nu heller ikke noget. de sover vel en gang imellem

hvor er den lille spir bare lækker...

uhhh vi er da også  ved at være mange der skal ha jule børn...

bliver lækkert... glæder mig til at følge med her..

Anmeld

7. juni 2010

VIPpigen

VNB skriver:

nej hun rykkede faktisk min termin.. glemte jeg helt at skrive i farten..

Termin er nu sat til 8 december - skønt jo længere væk datoen kommer fra juleaften hihi

hehe ja noget kunne tyde på at vi får "hyper" børn, meeeeen det gør nu heller ikke noget. de sover vel en gang imellem

Neiii.. Det var min første rengede termin, jeg er så rykket til den 7 december, så måske vi smutter dem ud samme dag de kære baby'er... Hvor er det altså bare fedt.....

Anmeld

8. juni 2010

VNB

*A* skriver:

Hey,

Er stødt på udtrykket øko-baby flere gange herinde, men tænkte at jeg nu ville spørge om hvad det betød

Jeg bliver ikke stødt over at i kalder hjemmelavede babyer for øko-babyer. Jeg er ligeså glad for mine to i maven selvom de er Skejby babyer - Jeg takker bare de kompetente læger derude, for at de har kunnet hjælpe os i FØRSTE forsøg, så jeg ikke har skullet være 100 år i behandling!

Lige præcis! det var bare så fedt for jer at i fik gevinst i første forsøg, og oveni købet dobbelt op! så kan man vist ikke andet end at være stolte!

Og som sagt så er børn jo børn! Vi har dog trods alt ikke fundet en måde at lave dem på uden en tur i mave-ovnen i 9 mdr  heldigvis!

Håber også at alt går rigtig godt med dine 2 guldklumper!

haha kan godt lide dit billede! Det er forhåbentlig ikke sådan du tror de ender ud?

Anmeld

8. juni 2010

VNB

Mia Maia skriver:

Jamen det skal vi også - tog en ægløsnings test i dag og den var svagt positiv, så jeg ved godt hvad vi skal lave den næste uge

Ihh, det bliver SÅ fedt at kunne fortælle, det er bare rigtig dejligt...

Trine skrev tidligere at alle gode ting kom i 3, og hvis jeg også laver en ØKO baby - så kan vi vidst konstatere at mirakler sker i 3

Knus

Ja er der ikke noget om at ting tit sker 3-foldigt?

Det kunne bare være SÅÅÅÅÅ fedt for jer!  Så ville de godt nok måbe lidt ude på sygehuset hihihi!

Håber på ALT det bedst og glæder mig til en opdatering om et par uger!

Anmeld

8. juni 2010

VNB

vingummibamse skriver:

hvor er den lille spir bare lækker...

uhhh vi er da også  ved at være mange der skal ha jule børn...

bliver lækkert... glæder mig til at følge med her..

ja det blir så lækkert med en masse søde jule bebser!

Rigtig god tur til NF idag! Glæder mig til at se billeder af den lille purk

Anmeld

8. juni 2010

VNB

VIPpigen skriver:

Neiii.. Det var min første rengede termin, jeg er så rykket til den 7 december, så måske vi smutter dem ud samme dag de kære baby'er... Hvor er det altså bare fedt.....

Gud ja så er der kun 1 dag imellem os nu  kunne meget vel være at de bestemmer sig for at ville have fødselsdag på samme dag! Ville da være skægt!

Fandt lige ud af igår at et af vores gode vennerpar venter sig med termin den 14 december! hihi SÅ skønt, så ved vi godt hvad vi skal lave under barsel!

Tror folk har kedet sig meget eller bare har haft brug for ekstra varme i de kolde kolde måneder vi havde i starten af året! der er ihvertfald kommet ret mange vinterbørn ud af det i år synes jeg!

Anmeld

8. juni 2010

VIPpigen

VNB skriver:

Gud ja så er der kun 1 dag imellem os nu  kunne meget vel være at de bestemmer sig for at ville have fødselsdag på samme dag! Ville da være skægt!

Fandt lige ud af igår at et af vores gode vennerpar venter sig med termin den 14 december! hihi SÅ skønt, så ved vi godt hvad vi skal lave under barsel!

Tror folk har kedet sig meget eller bare har haft brug for ekstra varme i de kolde kolde måneder vi havde i starten af året! der er ihvertfald kommet ret mange vinterbørn ud af det i år synes jeg!

Hehe. Kunne være ret skægt hvis de vælger samme dag

Det er da dejligt de også lige ville have en lille sammen med jer, meget passende ind i skemaet... hehe

Hmm, tror du har ret, så det var altså ikke strømsvigt, men kulden der satte gang i masse-produktion af vinterbørn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.