1 stk. hoppende øko-barn til NF idag <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2010

Faith

Stort tillykke med den fine NF.

Skøn måde at starte weekenden på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

Dictes mor

Kæmpe stort tillykke med den fine scanning, det er jo helt fantistisk at se den lille

Nu spørger jeg måske dumt, men hvad er øko-babyer?

Anmeld

5. juni 2010

*A*

Majastina skriver:

Kæmpe stort tillykke med den fine scanning, det er jo helt fantistisk at se den lille

Hehe... Jeg har stillet samme spørgsmål tidligere i tråden  Godt jeg ikke er den eneste der ikke ved hvad en øko-baby er

Anmeld

6. juni 2010

VNB

Hej allesammen!

så er vi hjemme fra en rigtig hyggelig og super dejlig weekend i Lalandia

1000 tak for alle jeres svar! Det varmer jo helt ind i hjertet at læse at andre også synes ens lille vidunder ser sød og dejlig ud! Vi synes også at billederne er helt vildt gode, og ja det er helt vildt at man kan se den smile, og se 5 fingre! De billeder er også bare blevet kigget på af hele familien 10.000 gange i løbet af weekenden, og jeg blir stadig lige begejstret hver gang!

Ang. spørgsmålet om hvad en "øko-baby" er... så er det jo egentlig lidt plat og bare for sjov at kalde det det (hvilket MANGE rent faktisk gør herinde, kan ikke forstå i ikke er stødt på det før...) det er fordi vi jo har været i IVF/ICSI behandling uden det lykkes os at få en baby. Så skete det lige pludselig naturligt, og kælenavnet for det kan være både "øko-baby" "hjemmelavet-baby" "Naturlig-graviditet".... osv osv... ALLE babyer er jo både øko, hjemmelavet i maven og naturlige... så man kan jo kalde det hvad man vil.... Håber ikke i blev stødt over det (jer som spurgte) for efter min mening er ALLE børn akkuret lige meget værd og det har jeg givet udtryk for MANGE gange herinde!

ville bare lige have det på det rene

endnu engang tak for alle beskederne! Både min kæreste og jeg har læst og glædet os over hver og en!

Anmeld

6. juni 2010

VNB

Mia Maia skriver:

Kæmpe tillykke med den helt perfekte og aktive øko-baby

Jeg satser jo på at gøre at gøre kunsten efter

God tur til Lalandia, det kan ikke andet end at blive en fantastisk weekend.

Forresten, bliver det fuldt offentligt gjort nu? - det må være vildt

mange tak søde

Håber virkelig også at i kan gøre os kunsten efter i denne måned! og med sådan et fint og helt hjemmelavet æg er håbet da højt!  KLØ PÅ, KLØ PÅ, KLØ PÅ!

ja vi offentliggør det i løbet af næste uge, efter som vi lige render ind i folk osv  blir skønt at vi endelig kan dele nyheden med alle vi kender!

Anmeld

6. juni 2010

VNB

Majastina skriver:

1000 tak kan simpelthen kigge på de billeder hele tiden!

Ang. "øko" babyer.... det jo egentlig lidt plat og bare for sjov at kalde det det (hvilket MANGE rent faktisk gør herinde, kan ikke forstå i ikke er stødt på det før...) det er fordi vi jo har været i IVF/ICSI behandling uden det lykkes os at få en baby. Så skete det lige pludselig naturligt, og kælenavnet for det kan være både "øko-baby" "hjemmelavet-baby" "Naturlig-graviditet".... osv osv... ALLE babyer er jo både øko, hjemmelavet i maven og naturlige... så man kan jo kalde det hvad man vil.... Håber ikke i blev stødt over det (jer som spurgte) for efter min mening er ALLE børn akkuret lige meget værd og det har jeg givet udtryk for MANGE gange herinde!

Anmeld

6. juni 2010

VNB

*A* skriver:

Hej,

Hvad menes der med "øko-babyen"?

det jo egentlig lidt plat og bare for sjov at kalde det det (hvilket MANGE rent faktisk gør herinde, kan ikke forstå i ikke er stødt på det før...) det er fordi vi jo har været i IVF/ICSI behandling uden det lykkes os at få en baby. Så skete det lige pludselig naturligt, og kælenavnet for det kan være både "øko-baby" "hjemmelavet-baby" "Naturlig-graviditet".... osv osv... ALLE babyer er jo både øko, hjemmelavet i maven og naturlige... så man kan jo kalde det hvad man vil.... Håber ikke i blev stødt over det (jer som spurgte) for efter min mening er ALLE børn akkuret lige meget værd og det har jeg givet udtryk for MANGE gange herinde!

Anmeld

6. juni 2010

VNB

VIPpigen skriver:

Hvor er det bare dejligt at se, mange gange tillykke med de fine tal. Og hun holdte sig til jeres termin som i hele tiden havde regnet ud?? Kanone billeder af den lille ballademager. Måske vi bare får HYPER børn!!

Rigtig dejlig weekend, nu kan den fejres helt igennem.

nej hun rykkede faktisk min termin.. glemte jeg helt at skrive i farten..

Termin er nu sat til 8 december - skønt jo længere væk datoen kommer fra juleaften hihi

hehe ja noget kunne tyde på at vi får "hyper" børn, meeeeen det gør nu heller ikke noget. de sover vel en gang imellem

Anmeld

6. juni 2010

VNB

DK skriver:

Ejjj nogle fine tal og en fin baby!! Tillykke!

Ihh jeg er helt vild med smile-billedet. Det ser jo næsten helt "fake" ud! HVor er det vildt!

1000 tak

hehe ja vi har også snakket om at smile billedet ser helt vildt ud, og meget vildt at man kan se det så tydeligt! det var godt sygeplejersken var hurtig! hun sagde "se nu smiler den til jer" og så skynde hun sig at printe billedet

Anmeld

6. juni 2010

MM1987

VNB skriver:

mange tak søde

Håber virkelig også at i kan gøre os kunsten efter i denne måned! og med sådan et fint og helt hjemmelavet æg er håbet da højt!  KLØ PÅ, KLØ PÅ, KLØ PÅ!

ja vi offentliggør det i løbet af næste uge, efter som vi lige render ind i folk osv  blir skønt at vi endelig kan dele nyheden med alle vi kender!

Jamen det skal vi også - tog en ægløsnings test i dag og den var svagt positiv, så jeg ved godt hvad vi skal lave den næste uge

Ihh, det bliver SÅ fedt at kunne fortælle, det er bare rigtig dejligt...

Trine skrev tidligere at alle gode ting kom i 3, og hvis jeg også laver en ØKO baby - så kan vi vidst konstatere at mirakler sker i 3

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.