Hej allesammen!
så er vi hjemme fra en rigtig hyggelig og super dejlig weekend i Lalandia 
1000 tak for alle jeres svar!
Det varmer jo helt ind i hjertet at læse at andre også synes ens lille vidunder ser sød og dejlig ud!
Vi synes også at billederne er helt vildt gode, og ja det er helt vildt at man kan se den smile, og se 5 fingre! De billeder er også bare blevet kigget på af hele familien 10.000 gange i løbet af weekenden, og jeg blir stadig lige begejstret hver gang! 
Ang. spørgsmålet om hvad en "øko-baby" er... så er det jo egentlig lidt plat og bare for sjov at kalde det det (hvilket MANGE rent faktisk gør herinde, kan ikke forstå i ikke er stødt på det før...) det er fordi vi jo har været i IVF/ICSI behandling uden det lykkes os at få en baby. Så skete det lige pludselig naturligt, og kælenavnet for det kan være både "øko-baby" "hjemmelavet-baby" "Naturlig-graviditet".... osv osv... ALLE babyer er jo både øko, hjemmelavet i maven og naturlige... så man kan jo kalde det hvad man vil.... Håber ikke i blev stødt over det (jer som spurgte) for efter min mening er ALLE børn akkuret lige meget værd og det har jeg givet udtryk for MANGE gange herinde! 
ville bare lige have det på det rene 
endnu engang tak for alle beskederne! Både min kæreste og jeg har læst og glædet os over hver og en! 
Anmeld