Please... vær´ ok bebs!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2010

XXSS

Pøj pøj og sikke noget. Det skal nok gå det hele.. Der er jo hellere ingen grund til at din læge skaber panik ved at fortælle dig noget, som måske reelt ikke er aktuelt. Så jeg synes da at det er super fint at du kan komme til så hurtigt og få det overstået og komme hjem og slappe helt af igen

Tanja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

Muffinmus

Jeg vil sige jeg oplevede det flere gange da jeg var gravid..at det gjorde ondt indtil jeg havde tisset og så et stykke tid efter holdt det op igen....så håber da det abre er det samme du har oplevet:-)

Anmeld

4. juni 2010

oo

jeg håber du lige nu ligger og ser en scanning af den fineste lille baby med hjerteblink og hele molevitten

Anmeld

4. juni 2010

Mathilde

Håber det viser sig at alt er ok det er bestemt ikke sjovt når man er bange for om der er noget galt med ens lille baby!

Anmeld

4. juni 2010

Summer

En lille opdate

Er nu kommet tilbage fra Riget og alt er fint. Lægen scannede mig og kunne se en lille hvid plet. Hun mente at der var 99% chance for at alt var som det skulle være.

Jeg skal dog tilbage igen næste fredag for de ville godt lige tjekke om hjertet blinkede for at være 100% sikre

Men det var dejligt at få bekræftet at alt er fint og få svar på alle mine spørgsmål.

Hun sagde at jeg blot var en af dem som ville kunne mærke alt igennem min graviditet.. hmm....

Men er nu hjemme og meget lettet og glad for at jeg tog til lægen så nu kan jeg holde weekend med ro i sindet

God weekend til jer alle og tak for jeres støtte og tanker.

Maria

Anmeld

4. juni 2010

grinny

Hvor er det dejligt at høre.

Super god weekend til dig

Anmeld

4. juni 2010

Heidi85

årh hvor skønt at alt var som det skulle være så kan du roligt nyde din weekend.... Rigtig god weekend...

Anmeld

4. juni 2010

MM1987

Det var dejligt at høre og dejligt du får en ekstra scanning så du også kan se hjerteblink...

Rigtig god weekend...

Anmeld

4. juni 2010

VIPpigen

Hvor er det godt at alt er okai. Jeg har altså også mange gange i starten vågnet med de vildeste mavesmerter om natten, været oppe at tisse og gå lidt rundt, Men det var først når jeg igen lagde mig ned, og nussede på min mave med hånden i urets retning, så holdte det ligeså stille op. Går ud fra du ikke er langt henne når de ikke kunne se så meget. Men bare roligt, det er noget af det mest vidunderlige når man ser hjerteblink. Jeg har haft 2 tidlige scanninger pga blødninger, og begge gange har jeg som sådan været ligeglad med barnet, bare jeg kunne se hjerteblink, så var jeg lykkelig. Nyd din weekend, og glæd dig til næste fredag...

Anmeld

4. juni 2010

Lone Jakobsen

virkelig skønt at alt var okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.