Please... vær´ ok bebs!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.338 visninger
19 svar
0 synes godt om
4. juni 2010

Summer

Vågnede i nat med ondt i maven som om der var en der klemte om min blærer. Jeg var derfor ude at tisse men det fortsatte med at gøre ondt i maven i ca. ½ time.

Jeg ringede til min læge til morgen og han sagde at han gerne lige ville se mig for at sikre at der ikke var noget galt.

Har så lige været ved lægen og blive undersøgt. Han kunne ikke sige noget men han ville henvise mig til Riget for en scanning.

Fu... nu er jeg bange. Mest fordi han intet ville sige og blot henviste mig til gyn. akut amb.

Så nu venter jeg bare på at klokken bliver 14 så jeg kan få det hele afklaret ...

Er bare så bange lige nu og min mand kan ikke komme med så skal afsted helt alene.

Jeg ved ikke lige hvad jeg ville med dette, havde vist bare lige brug for at fortælle det til nogen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

Mettemus

for at alt er ok!

Anmeld

4. juni 2010

Patrick07

Maria... skriver:

Vågnede i nat med ondt i maven som om der var en der klemte om min blærer. Jeg var derfor ude at tisse men det fortsatte med at gøre ondt i maven i ca. ½ time.

Jeg ringede til min læge til morgen og han sagde at han gerne lige ville se mig for at sikre at der ikke var noget galt.

Har så lige været ved lægen og blive undersøgt. Han kunne ikke sige noget men han ville henvise mig til Riget for en scanning.

Fu... nu er jeg bange. Mest fordi han intet ville sige og blot henviste mig til gyn. akut amb.

Så nu venter jeg bare på at klokken bliver 14 så jeg kan få det hele afklaret ...

Er bare så bange lige nu og min mand kan ikke komme med så skal afsted helt alene.

Jeg ved ikke lige hvad jeg ville med dette, havde vist bare lige brug for at fortælle det til nogen.

Årh nej dog..  finger for der ikke er noget.. og bebs bare driller lidt... held og lykke.. sender en masse tanker her fra og masser af Du må lige komme med en opdatering når det er..

Anmeld

4. juni 2010

Summer

Tak for jeres .

Jeg skal nok komme med en opdatering og forhåbentlig en god én.

Anmeld

4. juni 2010

line melias mor

ej hvor dårligt han ikke ville sige noget. krydser fingre for alt er okay men du må ha det elendigt lige nu. håber på det bedste

Anmeld

4. juni 2010

MM1987

alt er okay, men det tror jeg.

Jeg synes det lyder som om det trykker på din blære fordi din livmoder udvider sig, og det er jo gode tegn.

Husk at opdatere

Anmeld

4. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg tænker også at det bare er ligamentsmerter - jeg havde dem hele tiden og ret kraftigt faktisk. Jeg troede flere gange at der var noget galt, men alt var som det skulle være

Har du ikke en veninde som kunne tage med, eller en søster/mor?

Knus fra

Rosa

Anmeld

4. juni 2010

maj2011

krydser alt hvad jeg kan... hold modet oppe, det er sikkert ingen ting

Anmeld

4. juni 2010

Summer

Jeg håber at i har ret i at det bare er ligamentsmerter... Bliver bare så bange når lægen ikke vil sige noget.

Og så har han givet mig en henvisning til Riget men med et afdelingsnummer som ikke eksistere... fedt... Godt jeg kan finde ud af at ringe til dem og selv finde ud af det

Anmeld

4. juni 2010

<3

Maria... skriver:

Jeg håber at i har ret i at det bare er ligamentsmerter... Bliver bare så bange når lægen ikke vil sige noget.

Og så har han givet mig en henvisning til Riget men med et afdelingsnummer som ikke eksistere... fedt... Godt jeg kan finde ud af at ringe til dem og selv finde ud af det

typisk læger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.