kløe og svie i hovedbunden HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2010

Marco2

Jeg vil klart anbefale dig at købe en hårshampoo hos din frisør til sensitiv hovedbund.

Hvis jeg bruger almindelig hårshampoo er det alt for hårdt ved hovedbunden, og jeg begynder at klø som en sindsyg.

Men efter jeg er begyndt at bruge den shampoo har jeg slet ikke problemet. 

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

maj2011

hejsa

Jeg har SVARET....

Har døjet med det samme, igennem længerer tid, og til sidst begyndte det også at væske, følte jeg skulle vaske hår en gang om dagen, og da jeg har tyndt og fint hår, syntes min frisør ikke det skal vaskes mere end hver 3 dag.

Har købt noget svinedyrt shampoo på apoteket der hedder :

NIZORAL

og koster ca 80kr for 60ml, men det virker... ved ikke om man kan få et på recept hos lægen???

håber det hjælper jer, mig har det hjulpet, hvor intet andet gjorde

go week

Anmeld

4. juni 2010

lululupo

Jeg har psoreasis i hovedbunden nogle gange, så kender al til kløen Prøv at købe lidt badesalt fra <" det døde hav " og opløs det i varmt vand, hæld det i hovedbunden, pas på øjne og mund, lad det sidde et par minutter og vask håret som normalt, det virker altid her...

Anmeld

4. juni 2010

mariamiss6

på apoteket skulle du også kunne få noget der hedder selenol 2,5 % det synes jeg er bedst....

Nizoral virkede ikke på mig....

Anmeld

4. juni 2010

Skouboe

Jeg tænker umiddelbart Morgenfrue - det er fantastisk mod kløe mv.

Jeg ville nok købe denne: http://www.urtegaarden.dk/Default.aspx?ID=2366&ProductID=PROD878 og lave en 10% opløsning og skylle hovedbunden med...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.