kløe og svie i hovedbunden HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.548 visninger
14 svar
0 synes godt om
4. juni 2010

lulleh

Det klør og svie virkelig meget i min hovedbund og har nu forsøgt med alt muligt shampoo over en længere tid. og nu er jeg ved at være så træt af det . ved godt at graviditeten har noget at sige. men kan simpelhen ikke klare det mere. er der nogen af jer der har nogen forslag til hva jeg kan gøre ?

håber der er nogen som kan hjælpe..

Marie 36+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

Divababy93

kigger lige med har samme problem

Anmeld

4. juni 2010

Patrick07

jeg ved det lyder lidt underligt.. men en rigtig god fugtighedscrem.. uden parfume (vil anbefalde drema) håret ser lidt fedet ud.. men lad det sidde i noget tid også bare skyld håret uden shampoo... mit bud herfra..

og god bedering piger

Anmeld

4. juni 2010

lulleh

Patrick07 skriver:

jeg ved det lyder lidt underligt.. men en rigtig god fugtighedscrem.. uden parfume (vil anbefalde drema) håret ser lidt fedet ud.. men lad det sidde i noget tid også bare skyld håret uden shampoo... mit bud herfra..

og god bedering piger

er det en god idé med crem, når ens hovedbund alligevel er ret fedet ?

tak

Anmeld

4. juni 2010

merichs

Ved ikke om det virker men måske en gang hovedbundsmassage en gang i mellem. Det sætter blodcirkulationen igang og giver evt ny energi til hovedbunden. Men som sagt, ved ikke om det virker på problemet

Vh Marlene

Anmeld

4. juni 2010

Patrick07

lulleh skriver:

er det en god idé med crem, når ens hovedbund alligevel er ret fedet ?

tak

pas.. det tør jeg virkelig ikke sige om det betyder noget  desværre..

Anmeld

4. juni 2010

BinaMor

det samme her. den eneste shampoo mit hårbund ikke reagerer er Anglenmarks skælshampoo. selvom man ikke har skæl så lindrer den allerede fra første gang. og tag der at lade det side noget til i bunden inden du skyller. evt som en hår kur.

Anmeld

4. juni 2010

lulleh

gabriellasmor skriver:

det samme her. den eneste shampoo mit hårbund ikke reagerer er Anglenmarks skælshampoo. selvom man ikke har skæl så lindrer den allerede fra første gang. og tag der at lade det side noget til i bunden inden du skyller. evt som en hår kur.

jamen det tror jeg da jeg vil prøve ..

Anmeld

4. juni 2010

BinaMor

lulleh skriver:

jamen det tror jeg da jeg vil prøve ..

tror det hjælper. mit har holdt mig vågen om natten. og har kradset hul flere gange men arhhhhh.. anglemarkhahah..

Anmeld

4. juni 2010

lulleh

gabriellasmor skriver:

tror det hjælper. mit har holdt mig vågen om natten. og har kradset hul flere gange men arhhhhh.. anglemarkhahah..

Jeg kraser også hul hele tiden og kan slet ikke holde det ud.
håber det virker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.