Weekend... Jubii... God weekend til alle...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2010

Diana...

MoarJ skriver:

Altid hyggeligt i hundeskoven... Skal I til Late Night i Silkeborg i aften?

Nej desværre ikke. Manden skal arbejde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Nej desværre ikke. Manden skal arbejde 

Øv øv... Kunne da være hyggeligt lige at hilse på hinanden...

Kæresten skal også arbejde imorgen...

Anmeld

4. juni 2010

frk Jensen

MoarJ skriver:

Så blev det weekend igen.. Tiden flyver afsted må jeg sige...

Hvad weekenden står på her, er vi ikke helt sikre på¨endnu...

Jeg skal hvert fald i gang med at lave en kage til på Søndag, får noget familie på besøg.. Så det kan jeg gå og nusse lidt med.. Springer ud i det med pasta farver.. Vildt spændende....

Ja det var vidst den weekend...

Hvad skal du lave?

Rigtig god weekend til alle!

Hej piger...

I eftermiddag skal marcus og jeg over til min negledame/veninde og jeg skal have lavet mine negle fiiiine igen..

så triller vi hjem og får en bid aftensmad og så skal vi til OPEN BY NIGHT i aften...

Imorgen skal vi hygge heeeeele formiddagen og så blir marcus hentet imorgen eftermiddag og så skal jeg i byen med veninderne.. Ihh det blir godt..

Søndag skal vi ud og sejle en bette tur i mariagerfjord.. Så lækkert

Kram betina

Anmeld

4. juni 2010

C-Posey

Det bliver så dejligt med noget weekend! 2 timer til endnu

Vi skal igang med vores have, har lige 2000 kvm der skal såes græs på  skod arbejde..

Ellers imorgen skal vi en tur på Roskilde dyreskue.

Søndag står nok bare på mere have-projekt.

God weekend til alle

Anmeld

4. juni 2010

TbCp

Vi hentede vores "nye" bil igår, så vi har snakket om at køre en tur ned over grænsen.... prøve bilen og købe lidt sodavand. Og så kunne jeg forestille mig at vi skal grille

Anmeld

4. juni 2010

line melias mor

i dag har vi været ved fotografen og fået taget billeder af prinsessen. i aften skal vi ud og spise til open by night i odense med min mor. i morgen skal vi begge ha tatoveret prinsessens navn og senere til fødselsdag hos min fars kæreste. søndag skal vi i zoo. rigtig god weekend til alle

Anmeld

4. juni 2010

Findusinde

I dag skal jeg være alene med Laura, og er i gang med at lave 2 kager til en børne fødselsdag på søndag.. En hallo Kitty kage og en mariehøne.. I morgen kommer Thomas hjem igen, sammen med hans bror, så skal vi en tur til Hjallerup marked.. Søndag skal kagerne leveres, og så står den vist bare på afslapning inden næste uge går i gang, med møde omkring SSA, operation og fest lørdag....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.