Weekend... Jubii... God weekend til alle...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

852 visninger
16 svar
0 synes godt om
4. juni 2010

Mira0911

Så blev det weekend igen.. Tiden flyver afsted må jeg sige...

Hvad weekenden står på her, er vi ikke helt sikre på¨endnu...

Jeg skal hvert fald i gang med at lave en kage til på Søndag, får noget familie på besøg.. Så det kan jeg gå og nusse lidt med.. Springer ud i det med pasta farver.. Vildt spændende....

Ja det var vidst den weekend...

Hvad skal du lave?

Rigtig god weekend til alle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

saxa

MoarJ skriver:

Så blev det weekend igen.. Tiden flyver afsted må jeg sige...

Hvad weekenden står på her, er vi ikke helt sikre på¨endnu...

Jeg skal hvert fald i gang med at lave en kage til på Søndag, får noget familie på besøg.. Så det kan jeg gå og nusse lidt med.. Springer ud i det med pasta farver.. Vildt spændende....

Ja det var vidst den weekend...

Hvad skal du lave?

Rigtig god weekend til alle!

Jahh det er jo skønt med weekend - især med det vejr vi har

Jamen her skal jeg bare være færdig med bacheloren.. Mangler kun lige de sidste rettelser nu.. Skønno.. Og ellers ingen vilde planer.. Måske vi tager en tur til Hjallerup marked i løbet af weekenden - det plejer at være så hyggeligt..

En weekend helt uden planer - det er ski lang tid siden!!

Anmeld

4. juni 2010

Mira0911

saxi skriver:

Jahh det er jo skønt med weekend - især med det vejr vi har

Jamen her skal jeg bare være færdig med bacheloren.. Mangler kun lige de sidste rettelser nu.. Skønno.. Og ellers ingen vilde planer.. Måske vi tager en tur til Hjallerup marked i løbet af weekenden - det plejer at være så hyggeligt..

En weekend helt uden planer - det er ski lang tid siden!!

Har aldrig nogensinde været til Hjallerup marked.. Har hørt det enormt stort...

Det skal nok blive en hyggeligt weekend...

Anmeld

4. juni 2010

Sulajma

Ihhh .. det er bare SÅ skønt med weekend! Selvom jeg læser til eksamen, og ellers går hjemme - så er det jo perfekt at min dejlige kæreste også har fri, og vi kan hygge os sammen

Idag skal vi til late'night, spise på café, se fyrværkeri og shoppe en hel masse.
Men inden da, skal jeg godt nok ud og stege i solen

Lørdag står den på kano-tur med kærsten og et hold venner, og personalefest på mit arbejde.

Søndag strå vist fri til eksamenslæsning Kedeligt, men det SKAL gøres!

Go' weekend til jer alle

( psssst, lige nu har han lige hentet melon og vindurer til mig, elsker ham så højt)

Anmeld

4. juni 2010

Mira0911

Sulajma skriver:

Ihhh .. det er bare SÅ skønt med weekend! Selvom jeg læser til eksamen, og ellers går hjemme - så er det jo perfekt at min dejlige kæreste også har fri, og vi kan hygge os sammen

Idag skal vi til late'night, spise på café, se fyrværkeri og shoppe en hel masse.

Lørdag står den på kano-tur med kærsten og et hold venner, og personalefest på mit arbejde.

Go' weekend til jer alle

Vi skal også en tur til Late Night...

Anmeld

4. juni 2010

Patrick07

Min forældre tager lille manden med på camping hvor han skal overnatte til Imogen.. også er vi inviteret op til grill mad ved mine svigerforældre  (bliver lidt underligt uden krudt uglen) Imorgen tror jeg vi skal en lille tur på Hjallerup Marked.. ellers tror jeg det bliver en tur på strand for at hapse en stor is...

Men ellers glæder jeg mig til og se hvad weekenden byder på

Og rigtig god weekend til alle jer andre

Anmeld

4. juni 2010

Mira0911

Sulajma skriver:

Go' weekend til jer alle

( psssst, lige nu har han lige hentet melon og vindurer til mig, elsker ham så højt)

Sikke en herlig mand du har dig... Så det med småt efter jeg havde svaret...

Anmeld

4. juni 2010

saxa

MoarJ skriver:

Har aldrig nogensinde været til Hjallerup marked.. Har hørt det enormt stort...

Det skal nok blive en hyggeligt weekend...

Vi har været til det, næsten, hvert år.. Det er såå hyggeligt.. Hehe.. Men frygter menneskeantallet deroppe i år med det vejr vi får i weekenden.. Som sild i en tønde..

Anmeld

4. juni 2010

Diana...

Her skal manden IGEN arbejde hele weekenden så mig og Lucas skal bare hygge os med et eller andet. 

Og så skal vi selvfølgelig i hundeskoven som vi er hver weekend. 

Anmeld

4. juni 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Her skal manden IGEN arbejde hele weekenden så mig og Lucas skal bare hygge os med et eller andet. 

Og så skal vi selvfølgelig i hundeskoven som vi er hver weekend. 

Altid hyggeligt i hundeskoven... Skal I til Late Night i Silkeborg i aften?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.