Hvordan er det nu lige med solbadning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2010

Risen

DK skriver:

Ejjj du behøver da ikke blive inde! Bare måske ikke få direkte sollys på strækmærkerne. Dine ben, arme og dit ansigt har vel ikke strækmærker over det hele, thi hi? Måske kan du bare tage en sommertop eller noget på over din bikini?

Uh det er lige før .. hehe ..Ja må hoppe i en let sommerkjole og håbe på lidt sol til ansigtet i stedet, men det er bare SÅ varmt overhovedet at have tøj på med den mavse... .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

lululupo

Masser af solcreme, og under en parasol lidt i skyggen, og så ikk mellem 12 -15 !!! Hvis du ellers overhovedet kan holde det ud!  Strækmærker bliver ikk så  gode i solen, så ville dække maven godt til og så lille pigen ikk sveder.... 

Jeg lå 30 min i solen, da vi var i afrika med faktor 30 vel at mærke men blev så skoldet at maven var nærmest lilla 

Anmeld

4. juni 2010

Anne85

jeg tror overhovedet ikke du skal være bekymret for baby... hun ligger trygt og godt derinde og din krop skal nok regulere temperaturen så hun ikke bliver overophedet.

Men det er rigtigt at man som gravid kan få grimme pigment forandringer.

Min hud har også ændret sig helt vildt... den er tør og sart og for første gang nogensinde har jeg oplevet at blive rød af solen.

Men du skal da ikke være inde... på med høj faktor og så smid dig ud i en lænestol med en god bog

Anmeld

4. juni 2010

CamillaT89

Jeg mener altså at have læst, at den lille ikke får det for varmt. 

Det regulerer kroppen selv - og det er jo egentlig ganske heldigt for dem, der nu bor i Afrika og andre meget solrige steder

Jeg har hørt, at man bare skal lytte til kroppens signaler, så hvis man bliver svimmel, skal man nok overveje at sætte sig i skyggen lidt

Anmeld

4. juni 2010

BinaMor

patella skriver:

Vi var på Kreta da jeg var ca. 22 uger henne, og scanningsdamen sagde til mig, at jeg skulle helst dække maven til og bare generelt sørge for at jeg ikke blev for overophedet. bare 2 grader ekstra i maven er en del for den lille, men der skal selvfølgelig noget til at den stiger så meget. Men pas bare på mavsen og bliv ikke selv for varm!

ej?

jeg har pt taget så meget sol som muligt på mavsen. jeg regnede med kroppen selv regulerede varmen derinde og lidt d vitamin kun var godt for bebs.

avs min samvittighed

Anmeld

4. juni 2010

MM1987

Risen skriver:

Ih hvor er du ond ! 

JA masser af sove ! For jeg får en lille englebasse som kan skifte sig selv , made sig selv og sover hele natten lang ! Det er som tak for lån af din krop og undskyld jeg saboteret den  .. 

Det ville kun være rimeligt...

Men jeg er nu sikker på hun ikke har ramponeret din krop...jeg synes stadig du er lækker, og er ret sikker på du også vil være det når du har født...

Hvilket jo så betyder, efter din teori, at Clara kommer med kolik...EJ...

Jeg er sikker på du skal holde dig selv i ørerne for ikke at vække hende hver gang hun sover fordi du savner hende

Anmeld

4. juni 2010

NatasjaL

jeg vil så lige sige, at min læge har sagt til mig jeg skal komme så meget ud i solen som muligt, for at få d vitaminer (-:

38+5

Anmeld

4. juni 2010

Corn

Alt med måde.... Så her er maven ude i det gode vejr, sammen med resten af kroppen(næsten-er jo ikke lige som Britta og Klaus fra TDC)

Og man samler ret hurtigt kulør i det her vejr...

Og så er der jo lige D-vitamin, som jeg i forvejen har mangel på...

Anmeld

4. juni 2010

XXSS

Risen skriver:

Hvordan er det nu lige med solbadning når man er flodhest på det højeste.. Er nu i uge 37 og vil gerne nyde vejret og smække mig ud på en strandstol og svede lidt .. Men skal jeg tage noget over maven?, Hvad med strækmærker og sol?.. Nogle erfaringer?.. 

Jeg har lige ligget på terassen i en time. Bare med min bluse henover maven og så ellers bare masse af faktor 30 på resten af kroppen - husk at drikke vand. Men det er jo også begrænset hvor længe man selv efterhånden kan holde varmen ud

Anmeld

4. juni 2010

patella

Tanja78 skriver:

Jeg har lige ligget på terassen i en time. Bare med min bluse henover maven og så ellers bare masse af faktor 30 på resten af kroppen - husk at drikke vand. Men det er jo også begrænset hvor længe man selv efterhånden kan holde varmen ud

Lige mine ord - det er sådan man passer bedst på sig selv og bebs i mavsen Ilfg. de læger og scanningsdamer jeg har talt med  Hvis maven ligger i direkte sol i 30 graders varme, så blir maven altså rigtig rigtig varm, og så langt er der jo heller ikke ind til bebs. Så et stk. hvidt bomuldsstof over maven, og så god faktor på resten af kroppen, så er man garderet... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.