Sparker dynen af - nogle gode fif?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2010

patella

Ni-ko-li-ne skriver:

præcis det jeg mener

men tror du ikke han får det for varmt i sådan een? den er da varmere end en langærmet dragt

Jo det er jeg netop bange for - for han er godt nok en varm dreng... når jeg selv sover med sovepose er jeg ved at få spat af ikke lige at kunne stikke et ben ud i ny og næ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

patella

lion skriver:

Nu er det ved at være sommer. Men ellers kunne man ligge ham på dynen og der efter over ham.

Lige nu er jeg heldig at min sover i sin lift, hvilket gør jeg kan lægge dynen over liftens kant så kan han ikk sparke den af. Jeg har en datter på 2 år, som næsten hele sit liv ikk har sovet med dynen. Den ligger altid pænt ved siden af hende. Heldigvis har jeg varme børn der sveder let

Altså jeg forstår ikke helt hvad du mener - mener du sådan at man stopper den godt ind under ham? Det kunne måske være en mulighed.

Men som jeg kan høre på de fleste herinde, så er det generelt et problem at de sparker den dyne af - måske jeg skulle lade ham sove i den lange dragt uden fødder i - så blir han i hvert fald ikke kold...

tænker også lidt om de gør det fordi de har det for varmt?

Anmeld

4. juni 2010

lion

patella skriver:

Altså jeg forstår ikke helt hvad du mener - mener du sådan at man stopper den godt ind under ham? Det kunne måske være en mulighed.

Men som jeg kan høre på de fleste herinde, så er det generelt et problem at de sparker den dyne af - måske jeg skulle lade ham sove i den lange dragt uden fødder i - så blir han i hvert fald ikke kold...

tænker også lidt om de gør det fordi de har det for varmt?

Jeg mente dette.

Læg dynen under din søn, så han ligger på den korte led og så læg resten af dynen over ham, llidt ligesom et pølsebrød med pølse i.

Ja det er tit varmen.

Da min datter var yngre havde hun ALTID kolde fingre og fra knæet og ned om morgen og selv hvis jeg gav hende lange bukser og sokker på hjælp det ikk, selvom hun havde det hele på, hele natten. Man hun blev ikk syg af det.

Anmeld

4. juni 2010

Muffinmus

jeg købte en sovepose til min søn fordi han gjorde det samme..ALLE tiders ide og det virkede bare så godt...han puttede virkelig godt i den. Sådan en med armhuller i så den går op over skulderne,....de kan fås ret billigt.

Anmeld

4. juni 2010

DK

Måske får jeg høvl for det her, men tror i ikke at de sveder?

Hvis jeg skulle sove med nattøj med lange ærmer og ben og sokker ville jeg da også sparke dynen af så varmt som det er i øjeblikket... Eller sover ungerne for åbent vindue?

Anmeld

4. juni 2010

patella

DK skriver:

Måske får jeg høvl for det her, men tror i ikke at de sveder?

Hvis jeg skulle sove med nattøj med lange ærmer og ben og sokker ville jeg da også sparke dynen af så varmt som det er i øjeblikket... Eller sover ungerne for åbent vindue?

Ja jeg tror altså også Bastian ville svede især med sokker også. Og det er også derfor at jeg har nøjes med en body uden ben. Men det blir for koldt uden dyne. Så når knægten vælger at sove uden dyne, kunne det være han kunne klare en dragt med ben uden fødder, uden at få det for varmt... 

Selvfølgelig får du da ikke høvl for det 

Anmeld

4. juni 2010

patella

lion skriver:

Jeg mente dette.

Læg dynen under din søn, så han ligger på den korte led og så læg resten af dynen over ham, llidt ligesom et pølsebrød med pølse i.

Ja det er tit varmen.

Da min datter var yngre havde hun ALTID kolde fingre og fra knæet og ned om morgen og selv hvis jeg gav hende lange bukser og sokker på hjælp det ikk, selvom hun havde det hele på, hele natten. Man hun blev ikk syg af det.

Jeg tror bare det gør det endnu nemmere for ham at sparke den af - for han trækker benene op under sig og strækker dem ud, og jo mindre der er at sparke af, jo hurtigere er den jo sparket af...   tror desværre også at han får det endnu mere for varmt hvis han også ligger på dynen... 

Anmeld

4. juni 2010

lion

patella skriver:

Jeg tror bare det gør det endnu nemmere for ham at sparke den af - for han trækker benene op under sig og strækker dem ud, og jo mindre der er at sparke af, jo hurtigere er den jo sparket af...   tror desværre også at han får det endnu mere for varmt hvis han også ligger på dynen... 

I sommervarmen, så bliver det nok for varmt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.