Kan ikk lade være med at tænke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Tak for rådet.

Ja det er en grim ting. Men det skal nemlig altid være på hendes måde, selvom det er mig der holder noget eller får jeg afvide at det er bedre sådan. Man bliver lidt idiot af det en gang i mellem.

Lige nu er det så hårdt at være hende, da hendes baby, eller nr. 2 ikk vil sove om natten men gerne om dagen.

Men jeg ved godt det er hårdt, men nogen gange er det hårdere når det er hende.

Hun sagde også efter hun havde født at hun havde tilskuer på, da hendes mand, jeg og kæresten var der. Jeg tror ikk hun så det som det, det var. Hjælp til hende.

Når nu ikk mere brok. Hvordan går det med ryggen?

jeg tror din søs går og tumler med nogle problemer... det lyder sådan...

jeg skal have trænet... næste uge, går det løs for lige nu går det stødt ned af bakke! øv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

Anonym trådstarter

Vinker skriver:

Åh, kan godt forstå du føler dig irriteret på din søster hvis du føler at det var halvt planlagt af hende at føde sådan lidt "hovsa derhjemme" ligesom dig. Synes godt nok også det virker MEGET pudsigt (lidt for meget!) at hun også liiiige fødte stort set samme sted som dig... Jeg må indrømme at jeg undrede mig da du skrev det, men tænkte, at sådan noget jo egentlig godt kan ske....

Jeg kunne forestille mig at det har hjulpet dig meget at få skrevet om det her og lige fået lidt luft. Godt man kan være ano. så man kan komme ud med den slags. Og ja, som flere skriver til dig, er det nok bare bedst at være den kloge, og lade denne sag liggende ellers ender du nok med at blive uvenner med din søster.....

Mange knus til dig fra mig.

Tak fordi du skrev og fordi du også kan se det pudsige i det.

Men dejligt at kunne være anonym, selvom I alle ved hvem jeg er

Anmeld

4. juni 2010

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg tror din søs går og tumler med nogle problemer... det lyder sådan...

jeg skal have trænet... næste uge, går det løs for lige nu går det stødt ned af bakke! øv...

Jeg tror også hune r mere påvirket af vores barndom end hun vil indse.

Hvor lyder det kedeligt at det går ned af bakke. Jeg håber at det hjælper med træning i næste uge.

Jeg er vild træt lige for tiden og kan sove hele tiden. Men alligevel vågner jeg kl. 5 og kan ikk sove mere, grundet der er så lyst

Anmeld

4. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Jeg tror også hune r mere påvirket af vores barndom end hun vil indse.

Hvor lyder det kedeligt at det går ned af bakke. Jeg håber at det hjælper med træning i næste uge.

Jeg er vild træt lige for tiden og kan sove hele tiden. Men alligevel vågner jeg kl. 5 og kan ikk sove mere, grundet der er så lyst

jeg er også totalt flad for energi... jeg tror jeg spiser drøn forkert! øv... dumme vaner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.