Det akn godt være I godt ved hvem jeg er. Men jeg ved jo ikk hvem der læser med.
Jeg føler jeg er ved at blive skør og jeg måske bare er forkert på den, men...........................
Jeg ved ikk hvor jeg har det fra, men det er hvad jeg tænker og er ret sikker på det. 
Min søster og jeg har næsten født samme sted og på samme måde. Men jeg føler at hun gjorde det med vilje og ikk så hovsa som hun snakker om. ( og ikke lige som mig)
Jeg føler at det er fordi hun ikk kunne ha jeg fødte sådan og at de snakkede om mig og "babyen" og ikk om hende og hendes baby. Nu hvor hun også fødte efter mig. Så ville hun også, for hun virkede helt afklaret med det.
Jeg ved ikk om jeg bare er skør, men næsten fra det øjeblik jeg fødte, har hun ikk snakket om andet end at kæresten skulle være der i det hun fik veer og at hun sikkert også fødte hjemme.
Der bliver tit samlignet i vores familie og "sjovt" nok er det altid mig der bliver samlignet med hende og de fleste gange er det iikk på den gode måde.
f.eks. hvor større end hende jeg er. min far: "mine døtre platter mig", men nej det er hvad min søster gør/gjorde.
Jeg ved ikk helt om jeg bare er helt forkert på den, men jeg føler det helt ind til mine knogler og i min mave at hun gjorde det med vilje.
Det væreste er jeg ved ikk hvorfor jeg har så meget imod det, for det kan jo være lige meget
Anmeld