Kan jeg godt tillade mig at klage... ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2010

LouiseNielsen

Nej det kunne jeg aldrig drømme om at klage over, ville syntes det var rigtig pinligt at skulle klare over noget så ligegyldigt.... Ja undskyld mig, men hvad ville du få ud af at klage???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

Sofia

Det ville jeg heller ikke klage over! 

Selvfølgelig er det træls at gå forgæves rundt i en butik - men synes man i så fald må gå hen til informationen og sige at man gerne vil følges hen til varen eller noget i den stil. Ville aldrig klage bagefter.

Anmeld

4. juni 2010

KajaH

TbCp skriver:

Haha
Det har jeg ofte grint over... jeg har selv siddet ved kassen i Bilka, og de ting folk regner med at man ved... man burde have indkodet et bilkakatalog i hjernen

Ja og så er det jo ikke engang nok, der er jo tusind gange flere varer i butikken end i kataloget Jeg har også oplevet jeg skulle kunne priserne på alle varerne, hmm, jeg kan kun de priser der går ind i min kasse

Anmeld

4. juni 2010

Mira0911

LouiseLarsen skriver:

Nej det kunne jeg aldrig drømme om at klage over, ville syntes det var rigtig pinligt at skulle klare over noget så ligegyldigt.... Ja undskyld mig, men hvad ville du få ud af at klage???

Det er ikke en ligegyldig ting for mig!

Kan godt være jeg ikke får noget af at klage, hvis jeg gjorde det, men så fik de afvide hvor utilfreds jeg var med at disse mænd ikke blev henvist til information eller at der ikke blev kaldt efter den område ansvarlige... Heldigvis ser vi alle mennesker forskelligt på alverdens ting og sager...

Anmeld

4. juni 2010

Lotus86

Jeg ville altså godt nok heller ikke klage, og slet ikke når det ikke er mig selv der har været "udsat" for det... Hvis din kæreste og hans kollega synes det er helt galt, så er de vel gamle nok til at klage selv?? Men de burde nok have sagt det da de var dernede...

Anmeld

4. juni 2010

KajaH

Men dit spørgsmål er jo egentlig om du godt kan tillade dig at klage, og der ville jeg svare ja

Anmeld

4. juni 2010

quity

Jeg ville heller aldrig klage over sådan noget efter det er sket og især når det ik var dig det skete for.

Jeg synes din kæreste skulle ha bedt dem om at hjælpe med at finde den, nu hvor den ikke var hvor han havde fået at vide. For så ville de sikkert gerne ha vist ham hvor den var.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.