Kan jeg godt tillade mig at klage... ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.188 visninger
16 svar
0 synes godt om
3. juni 2010

Mira0911

Nu har jeg ikke lige været med min kæreste og hans kollega i bilka her til aften...

Jeg havde sagt til kæresten jeg godt kunne tænke mig Elektronisk suduko spil de har på tilbud i Bilka til 50 kr...

De havde selv gået lidt rundt og kigget efter den, men kunne ikke finde den.. De begyndte så at spørge adskillige medarbejder om hvor den skulle være henne af i butikken... Den skulle være ved børnelegetøjet... De gik der over og kigget.. De kunne intet se.. Så spurgte de endnu en medarbejder.. De skulle prøve og kigge i bog og idé afdelingen.. Der var den heller ikke... De spurgte endnu en mere.. De skulle da liiige prøve og gå i tv og radio og kigge... Der kiggede de også..

Men intet fandt de... De blev kastet rundt i bilka, for den skulle ligge der og der når de sagde det... Hmm... Og medarbejder, plejer og være flinke og følge kunden der hen hvor varen er...

Det var der slet ikke noget af idag.. Jeg ret utilfreds, med at de bare har fået afvide, prøv og gå derhen eller derhen osv...

Kan jeg godt tillade mig at klage og det eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

L.J.L

Jeg ville aldrig personligt klage over sådan noget. Synes der er andre vigtigere ting i livet Nu er jeg så heller ikke overhovedet klagetypen, haha...

Anmeld

3. juni 2010

Findusinde

Det var ikke noget jeg personligt ville klage over, eller lade mig gå på af..

Anmeld

3. juni 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Heller ikke noget jeg kunne finde på at klage over.. 

Jovist skal en medarbejde vide hvad man nogenlunde har i en butik.. Men at vide hvor ALT ligger og sådan.. Ja det kan man altså ikke altid.. 

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

3. juni 2010

KajaH

Nu arbejder jeg selv i Dansk Supermarked, og der bliver gjort meget ud af at vi skal følge kunden helt hen til varen. Og det er rigtig træls når der er nogle der ikke gør det, og det er for mig svært at forstå at det er så mange der gjorde det (men nu var det jo heller ikke min Føtex arj). Men jeg kan fortælle dig at klager i DS bliver taget meget seriøst og der vil bliver fulgt op på det, jeg ved dog ikke selv om jeg ville klage, måske vil jeg i starten være lidt oprevet. Men gør hvad du føler for

Hilsen Kaja

Anmeld

3. juni 2010

KajaH

s.tina skriver:

Heller ikke noget jeg kunne finde på at klage over.. 

Jovist skal en medarbejde vide hvad man nogenlunde har i en butik.. Men at vide hvor ALT ligger og sådan.. Ja det kan man altså ikke altid.. 

Ja og så alligevel må man gerne være realistisk. Butikker (varehuse) som Føtex og Bilka er så enormt store at det er meget svært. Selvfølgelig skal de vide hvad de har i deres egen afdeling.
Men jeg har formået at sidde ved kassen og blive spurgt til om jeg vidste noget om hvor en eller anden dørmåtte om vi stadig havde den, som vi havde på tilbud for 2 uger siden. Hmm? Nej? Og inden jeg når at sige at jeg kan ringe ned i afdelingen og høre ad. Bliver jeg overfuset med at jeg burde kende ALLE varer i HELE Føtex Hmm.

Hilsen Kaja

Anmeld

3. juni 2010

LotteN

jeg ville nu ikke klage over det og slet ikke når du ikke selv var med...

Jeg ville måske klage hvis det var mig selv der var udsat for det, men så ville jeg nok bare brokke mig lidt til den sidste medarbejder jeg har snakket med og bedt vedkommne følge mig ti lvaren, da jeg nu var blevet kastet rundt i forskellige afdelinger uden held!

Anmeld

4. juni 2010

TbCp

KajaH skriver:

Ja og så alligevel må man gerne være realistisk. Butikker (varehuse) som Føtex og Bilka er så enormt store at det er meget svært. Selvfølgelig skal de vide hvad de har i deres egen afdeling.
Men jeg har formået at sidde ved kassen og blive spurgt til om jeg vidste noget om hvor en eller anden dørmåtte om vi stadig havde den, som vi havde på tilbud for 2 uger siden. Hmm? Nej? Og inden jeg når at sige at jeg kan ringe ned i afdelingen og høre ad. Bliver jeg overfuset med at jeg burde kende ALLE varer i HELE Føtex Hmm.

Hilsen Kaja

Haha
Det har jeg ofte grint over... jeg har selv siddet ved kassen i Bilka, og de ting folk regner med at man ved... man burde have indkodet et bilkakatalog i hjernen

Anmeld

4. juni 2010

Maise

MoarJ skriver:

Nu har jeg ikke lige været med min kæreste og hans kollega i bilka her til aften...

Jeg havde sagt til kæresten jeg godt kunne tænke mig Elektronisk suduko spil de har på tilbud i Bilka til 50 kr...

De havde selv gået lidt rundt og kigget efter den, men kunne ikke finde den.. De begyndte så at spørge adskillige medarbejder om hvor den skulle være henne af i butikken... Den skulle være ved børnelegetøjet... De gik der over og kigget.. De kunne intet se.. Så spurgte de endnu en medarbejder.. De skulle prøve og kigge i bog og idé afdelingen.. Der var den heller ikke... De spurgte endnu en mere.. De skulle da liiige prøve og gå i tv og radio og kigge... Der kiggede de også..

Men intet fandt de... De blev kastet rundt i bilka, for den skulle ligge der og der når de sagde det... Hmm... Og medarbejder, plejer og være flinke og følge kunden der hen hvor varen er...

Det var der slet ikke noget af idag.. Jeg ret utilfreds, med at de bare har fået afvide, prøv og gå derhen eller derhen osv...

Mener jeg ikke du kan klage over. de har formentlig spurgt tilfældige medarbejdere som så har givet deres bud på hvor den kan ligge. hver medarbejder i bilka har et afgrænset område de ved noget om. De burde derimod været gået i informationen som man kan forvente skal kunne hjælpe en med at finde en medarb. som ved noget og en vare.

Har selv arbejdet i informationen i bilka Slagelse for ca 10 år siden.

he he, det ville jo svare til at man skulle forvente at en frugt og grønt medarb. skulle vide hvor hello kitty strømperne ligger

men vil give dig ret i at medarbejdere burde have henvist til informationen når de ikke er sikre på hvor varene er. men mange af medarbejdene i bilka er typisk 16-20 år.

god weekend. mvh maise

Anmeld

4. juni 2010

XXSS

MoarJ skriver:

jeg ville nok ikke klage, hvis jeg ikke selv har været til stede. I bedste fald ville jeg have sagt noget derude imens jeg var.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.