Jeg er så frustreret og føler afmagt :-( (langt indlæg igen)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2010

JustAnotherName

Tak for Jeres svar.

Idag hentede jeg allerede børnene lidt i klokken 14. Og de blev først afleveret kvart over ni. Så ialt knap 5 timer, hvoraf Celina sov i godt 1½ time af dem ....og idag var der INGEN NYE AFSTRAFFELSES-MÆRKER at finde på Celina   ...Så kan vi holde weekend og glæde os over en god fredag jo.

Mærket på kinden er aftaget væsentligt siden igår. Men er dog stadig mørkt og tydeligt lilla (blå mærke) på hele hendes venstre kind.

Jeg fik sagt til pædagogen idag (dog en anden end hende jeg talte med igår), at de kommer til at få et møde med os (det bliver vist med lederen) ....Vi skal bare lige have aftalt en dato.
Jeg sagde, at de simpelthen er nødt til at gøre noget, og lave en helt konkret plan, så det kan stoppe nu. For jeg hverken kan eller vil lade Celina stå model til mere nu.
Og igen bliver jeg mødt af stor forståelse og forklaringer om den alder de har, og de reaktionsmønstre, som også kan følge med alderen - men stadig, at de også selv er forældre og sagtens kan forstå mig.

Nu er fløjlshandskerne simpelthen kastet af helgoland til.
Jeg er glad for institutionen og personalet, men ikke tilfreds med flere krads og/eller bid. Det skal simpelthen holde op NU!!

Så nu får de lov til at fortælle mig helt nøje og præcis HVORDAN de har tænkt sig at gøre det. For jeg har hørt nok nu, og intet af det har ændret på, at lille Celina fortsat har været udsat.

Så nu må vi se, hvornår vi får det møde - og hvad det så ændrer...
Mine forventninger er ikke høje, da jeg har hørt det meste fra både alt stue-personalet OG fra lederen) - Men jeg kræver at få nogle andre svar nu - en konkret handleplan af en art.
Kenneth og jeg har desværre meget arbejde på skift i næste uge, så det kan næsten ikke blive før fredag i næste uge, at vi begge kan deltage 
Så må vi bare krydse fingre for, at der ikke opstår flere situationer inden da.

Jeres svar betyder virkelig meget for mig. 1000 tak skal I have.
Jeg kunne bare ikke lige overskue at svare hver enkelt tilbage, så det blev lige sådan et fælles-svar til Jer alle.

TAK - Det trøster på en måde, at høre fra Jer andre, at jeg er i min gode ret til at blive gal og ked af det, og at I også ville have sat foden i gulvet og krævet en forandring, hvis det havde været Jeres barn der oplevede det samme som min Celina.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

otlitrom

Jeg har fuldt lidt med fra sidelinjen i denne skandaløse føljeton, og jeg kan kun sige at jeg bliver TOSSET! Sådan noget må bare ikke ske.. Jeg har desværre ingen forstand på noget som helst om pædagogik eller opdragelse, men det må jo bare ikke finde sted, det er da logik for burhøns!

Jeg synes det er fint at du har smidt fløjlshandskerne og har krævet møde og en form for handleplan! Det er ikke nemt at være at vise de sande følelser, og de tårer der presser sig på. Men jeg synes det er fair, hvis de får det at se! Du er kun et menneske, og det er dit guld det går ud over.. Vis dem hele pakken, vis det er det du føler for!

Jeg håber I får en dejlig weekend, og at det her børnehave-kamphuds-syndrom snart lægger sig! Det hører ikke hjemme hos hverken børn eller voksne!

Stort kram!

Anmeld

5. juni 2010

JustAnotherName

Lige et par billeder af Celina's kind efter hun blev bidt.

Kvaliteten er desværre ikke tip-top, da det er taget med min mobiltelefon, da jeg manglede mit almindelige kamera.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. juni 2010

Barbamama

EJ jeg bliver sgu så ked af det hver gang du fortæller at det er gået ud over Celina.  Og vred også! DUmme unge helt ærligt. Så må de FANME da sætte en voksen på hende som hun DØD OG PINE skal være i nærheden af hele tiden! Og uanset hvad den voksne så skal så skal den pige med!!!!

Anmeld

6. juni 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Lige et par billeder af Celina's kind efter hun blev bidt.

Kvaliteten er desværre ikke tip-top, da det er taget med min mobiltelefon, da jeg manglede mit almindelige kamera.

Ej for fanden hvor er det bare synd altså!!!!

Anmeld

6. juni 2010

JustAnotherName

michella80 skriver:

EJ jeg bliver sgu så ked af det hver gang du fortæller at det er gået ud over Celina.  Og vred også! DUmme unge helt ærligt. Så må de FANME da sætte en voksen på hende som hun DØD OG PINE skal være i nærheden af hele tiden! Og uanset hvad den voksne så skal så skal den pige med!!!!

Ja!

Men det taler vist sit eget helt tydelige sprog - Nu er situationen eskalleret og der er ikke kun een pige der kradser mere (hun gik primært efter Celina) - nej, nu er der SYV børn ud af gruppen på 12 (hvoraf de 2 af dem er mine, og ikke er blandt de syv), som kradser OG bider hinanden ....og Celina. Altså nu er det ikke KUN Celina der står for skud mere. Men hun er jo stadig den mindste på stuen og dermed det nemmeste offer.

Jeg har tænkt mig, at bede om, at få et møde med dem, når jeg afleverer pigerne derhenne imorgen.
Desværre kan både Kenneth og jeg først samtidig på fredag   .....Så må vi bare håbe på, at de finder en løsning på det, inden da!

Anmeld

8. juni 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Ja!

Men det taler vist sit eget helt tydelige sprog - Nu er situationen eskalleret og der er ikke kun een pige der kradser mere (hun gik primært efter Celina) - nej, nu er der SYV børn ud af gruppen på 12 (hvoraf de 2 af dem er mine, og ikke er blandt de syv), som kradser OG bider hinanden ....og Celina. Altså nu er det ikke KUN Celina der står for skud mere. Men hun er jo stadig den mindste på stuen og dermed det nemmeste offer.

Jeg har tænkt mig, at bede om, at få et møde med dem, når jeg afleverer pigerne derhenne imorgen.
Desværre kan både Kenneth og jeg først samtidig på fredag   .....Så må vi bare håbe på, at de finder en løsning på det, inden da!

Det er bare noget L O R T! Jeg ville simpelthen sige til de pædagoger at de som det mindste skal være hos hende der startede. De bliver sgu nødt til at stoppe det på den måde.... Det er så et noget større problem at alle de andre er begyndt på det. Jeg kan bare slet ikke klare at lille søde Celina får så mange bøllebank.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.