brokke/skuffelsesindlæg :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2010

LotteN

Stumpen skriver:

jeg ville klart ligge en hentydning om at det var heldigt at hun havde fået det så godt at hun kunne holde fest eller noget i den stil..

ja, det ville jeg også gøre hvis jeg ikke kendte hendes måde at håndtere tingene på. Hun vil flyve op i det røde felt og jeg har hende i røret 2 sek. efter og så flyver det rundt ti lhele familien og der er stor krisen - sådan er det ALTID i vores familien

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

Stumpen

LotteN skriver:

ja, det ville jeg også gøre hvis jeg ikke kendte hendes måde at håndtere tingene på. Hun vil flyve op i det røde felt og jeg har hende i røret 2 sek. efter og så flyver det rundt ti lhele familien og der er stor krisen - sådan er det ALTID i vores familien

Åhr det er sku da belastende Fair nok at holde fest og kommer til at drikke en tand for meget, så man ikke kan komme til fødselsdag... Men hvorfor ikke bare sige sandheden?? Fatter det simpelthen ikke..

Anmeld

3. juni 2010

MinWilliam

Kan godt forstå du er skuffet..

Det ville jeg også blive..

Anmeld

3. juni 2010

LotteN

Stumpen skriver:

Åhr det er sku da belastende Fair nok at holde fest og kommer til at drikke en tand for meget, så man ikke kan komme til fødselsdag... Men hvorfor ikke bare sige sandheden?? Fatter det simpelthen ikke..

nej, det er jo det.

men det var jo også fredag de holdt fest og søndag vi holdt fødselsdag - så helt god er den heller ikke!

Anmeld

3. juni 2010

Stumpen

LotteN skriver:

nej, det er jo det.

men det var jo også fredag de holdt fest og søndag vi holdt fødselsdag - så helt god er den heller ikke!

Nej det kan jeg da godt se

Anmeld

4. juni 2010

KarinaIda

LotteN skriver:

åh ja, du ved hvem det er - sad ellers og tænkte og regnedei kke lige med nogen kendte dem - ej, værd lige sød ikke at nævn noget om dette emne til nogen, gider ikke alle de skænderier det kan ende med, hvis dette kommer ud 

Skal bestemt nok lade vær med og nævne noget til nogen om dette emne, kender selv hvordan sådan noget er!! så ved godt hvordan du har det.... det er bare træls man skal have det sådan med sin famlie engang imellem!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.