Jeg har bare lige brug for at komme af med det, for nu er jeg lige blivet mindet om det igen...
Min datter fyldte jo 2 i søndags og vi havde inviteret familien og mine 2 kusiner på henholdvis 23 og 27 havde sagt ja til at komme. Lørdag eftermiddag ringer min kusine på 27 uden stemme og siger hu ner blevet syg og at det startede ud torsdag og derfor ikke kan komme. Jeg tænker der var ærgeligt, men ikke mere i det. Så finder jeg ud af hun har holdt housewarning fredag aften, så kan jeg jo godt ligge 2 og 2 sammen. så får jeg en sms fra min anden kusine søndag morgen at hun heller ikke kommer, da hun har været syg natten over. min kusine på 22 er sådan en der altid skriver ALT på facebook, men mærkeligt nok har hun ikke skrevet dette på facebook men skrevet et eller andet søndag middag.. hmm
og nu har min kusine med housewarningen så lige lagt billeder ind på facebook af deres fest. og hun så på ingen måde syg ud - tvært imod nærmere fuld... åhrr hvor er jeg træt af sådanne mennesker - hvorfor kan det være så svært og så ikke bare sige sandheden i stedet for at finde på en masse lort...
sorry med et kedeligt langt indlæg, havde bare lige brug for at lufte det lidt!!! 
Anmeld