Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det var da en fantastisk billedetråd!! Vi har slet ikke fået taget så mange billeder af ungerne på det sidste... men der er da lidt af dem:
1 - Smukke lille Lina i bedsternes sandkasse 2 - Nattøjspiger ser teletubbies 3 - Lina kunne ikke sove, så jeg tog hende ned i stuen - hvor hun lagde sig til at sove sådan der!! 4 - Lina netop hjemvendt fra første vuggestuedag - træt, men altid frisk på at lege med kamerasnoren 5 - Sådan kan man også vælge at indtage godnat-flasken
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
idamaria83 skriver: Det var da en fantastisk billedetråd!! Vi har slet ikke fået taget så mange billeder af ungerne på det sidste... men der er da lidt af dem: 1 - Smukke lille Lina i bedsternes sandkasse 2 - Nattøjspiger ser teletubbies 3 - Lina kunne ikke sove, så jeg tog hende ned i stuen - hvor hun lagde sig til at sove sådan der!! 4 - Lina netop hjemvendt fra første vuggestuedag - træt, men altid frisk på at lege med kamerasnoren 5 - Sådan kan man også vælge at indtage godnat-flasken
Gud hvor er de blevet store pigerne! Wow, og jeg synes jo ikke, at det er så længe siden, jeg købte tøjet af dig. Men alligevel er der bare sket meget!
Majastina skriver: Gud hvor er de blevet store pigerne! Wow, og jeg synes jo ikke, at det er så længe siden, jeg købte tøjet af dig. Men alligevel er der bare sket meget!
Ja er det ikke vildt?!! Men det er jo nogle måneder siden, du var forbi Hedebakken i is og sne og med dejlig stor mave på...
idamaria83 skriver: Ja er det ikke vildt?!! Men det er jo nogle måneder siden, du var forbi Hedebakken i is og sne og med dejlig stor mave på...
Det er rigtigt, det føles bare ikke helt sådan, men alligevel og Dicte er næsten for stor til det hele nu Hun er begyndt at bruge str. 68 i natdragt f.eks. Det er altså ret vildt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128