jeg vil gerne se jeres børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Chatarina skriver:

Her lige et par billeder af mine tøser

Haha skønne billeder af skønne unger!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2010

Dictes mor

Her er en masse billeder af Dicte.

1. Dicte griner af far

2. Dicte kigger på sin blomsteruro

3. Dicte i sin tremmeseng

4. På gåtur med Molly

5. Første gang ved havet

6. Mor og Dicte i solen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. juni 2010

Bayze

JUHUU Anthon og jeg vil også være med

Anmeld

5. juni 2010

Dictes mor

Bayze skriver:

JUHUU Anthon og jeg vil også være med

Ih altså super seje Anton med hanekam Og hold da op, hvor er han god til at ligge på maven og holde hovedet! Han er rigtig fin

Anmeld

5. juni 2010

JustAnotherName

Nu har jeg fået mit uundværlige kamera tilbage, så nu vil jeg gerne have lov til at dele nogle sprit-nye (2 timer gamle) billeder af mine piger med Jer 

Anmeld

5. juni 2010

JustAnotherName

Nu har jeg fået mit uundværlige kamera tilbage, så nu vil jeg gerne have lov til at dele nogle sprit-nye (2 timer gamle) billeder af mine piger med Jer 

De er i øvrigt ikke sure, selvom de ser lidt sådan ud. De er bare godt trætte og trængte til deres middagslur, da vi kørte hjemad.
Vi var til et kræmmermarked ved ældrecentret, som farmor stod i spidsen for. Super hyggeligt, men også en lille smule udmattende for pigerne

Anmeld

5. juni 2010

Tullebobs

Skønne skønne unger... Her er par stykker af mine bølleunger:

Anmeld

5. juni 2010

Bayze

Majastina skriver:

Ih altså super seje Anton med hanekam Og hold da op, hvor er han god til at ligge på maven og holde hovedet! Han er rigtig fin

Ja, han er da kær, ikke

Han er faktisk dygtig til at ligge på maven og hode hovedet. Kan endda rejse sig op i armene. Det er mere temperamentet der kommer i vejen

Og fritsen, den lever sit helt eget liv

Og jeg siger det for gud ved hvilken gang - Dicte er da også bare for nuttet. Hvor er hun blevet stor og så er det da bare vildt som hun er en miniklon af dig. Jeg må straks ud og have sådan en sommerhat til Anthon (med biler på eller noget) det er lige sådan en vi mangler

Anmeld

6. juni 2010

KWL

Chatarina skriver:

Her lige et par billeder af mine tøser

Smukke piger

Er nysgerrig.. Hvad står der på sengen - må jeg se et billede af det

KNUS

Anmeld

6. juni 2010

Dictes mor

Bayze skriver:

Ja, han er da kær, ikke

Han er faktisk dygtig til at ligge på maven og hode hovedet. Kan endda rejse sig op i armene. Det er mere temperamentet der kommer i vejen

Og fritsen, den lever sit helt eget liv

Og jeg siger det for gud ved hvilken gang - Dicte er da også bare for nuttet. Hvor er hun blevet stor og så er det da bare vildt som hun er en miniklon af dig. Jeg må straks ud og have sådan en sommerhat til Anthon (med biler på eller noget) det er lige sådan en vi mangler

Jeg har en anden en solhat til Dicte, som er rødstribet, den er købt i name it, og ejg tror også, at de har den i drenge farver. Den ser sådan her ud, og den kan spændes nedenom hagen, så den ikke falder af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.