Så han syg igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2010

anna-jonas

Så, rolig nu, sus...................i har jo en rigtig god læge nu, som lytter og handler. Så jeg tror altså ikke at det går helt galt igen, når bare han kommer i hurtig behandling.

Håber at han allerede nu er i bedring.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Så, rolig nu, sus...................i har jo en rigtig god læge nu, som lytter og handler. Så jeg tror altså ikke at det går helt galt igen, når bare han kommer i hurtig behandling.

Håber at han allerede nu er i bedring.

Det er han ik. Har lige sidet med en grædende Emil i en time. Han tør ik ligge ned, efter et anfald

Han har fået medicin igen og panodil. Og er puttet. Han er stille lige nu.

Er bare så synd

Anmeld

3. juni 2010

anna-jonas

Tulipan skriver:

Det er han ik. Har lige sidet med en grædende Emil i en time. Han tør ik ligge ned, efter et anfald

Han har fået medicin igen og panodil. Og er puttet. Han er stille lige nu.

Er bare så synd

Jeg håber sørme at i får en stille nat................sover han hos dig?? Hvilken medicin har han fået??

Anmeld

3. juni 2010

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Jeg håber sørme at i får en stille nat................sover han hos dig?? Hvilken medicin har han fået??

Tror jeg desværre ik vi gør. Han har fået forbyggende i eftermiddags. Og anfalds medicin nu her et par gange. Kan ik li huske hvad den hedder, den står på hans værelse. HAn vil ik sove ved mig. Han vil kun i hans seng.

Han går helt i selvsving med det hosteri

Anmeld

4. juni 2010

lion

Det lyder da ikk godt at han er syg igen, jeg håber at det ikk bliver flere mdr igen og at det er hurtig overstået denne gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.