Så han syg igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
14 svar
0 synes godt om
3. juni 2010

Vingummien

Så tænder Emils astma af igen. Vi er hjemme idag da han har feber og ikke rigtig kan holde mad i sig fordi han hoster sådan af den dumme astma.

Har snakket med lægen og han skal starte forfra med medicinen med den store dosis igen Er rigtig synd for ham og nu gik det lige så godt. Udslættet er også ved at vende tilbage og lægen siger det er fordi hans immun er knækket igen. Hun var jeg lige så glad for at han var rask. MEn havde godt nok luret på om der var noget på vej da han har været meget træt.

Og imorges da han stadig sov da kl var 7 tænkte jeg at der måtte være noget, og var der også da jeg så gik ind til ham. han lå bare varm i sin seng og hvæste helt vildt Så han har nok ik rigtig kunnet vågne fordi han har sovet dårligt i nat.

Jeg ser også bare de mdrs kampe med alt hans sygdom komme igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

Skouboe

Tulipan skriver:

Så tænder Emils astma af igen. Vi er hjemme idag da han har feber og ikke rigtig kan holde mad i sig fordi han hoster sådan af den dumme astma.

Har snakket med lægen og han skal starte forfra med medicinen med den store dosis igen Er rigtig synd for ham og nu gik det lige så godt. Udslættet er også ved at vende tilbage og lægen siger det er fordi hans immun er knækket igen. Hun var jeg lige så glad for at han var rask. MEn havde godt nok luret på om der var noget på vej da han har været meget træt.

Og imorges da han stadig sov da kl var 7 tænkte jeg at der måtte være noget, og var der også da jeg så gik ind til ham. han lå bare varm i sin seng og hvæste helt vildt Så han har nok ik rigtig kunnet vågne fordi han har sovet dårligt i nat.

Hvor ER det bare noget snot

Jeg  alt hvad jeg kan for at det går hurtigt over og at I ikke er endt helt tilbage ved starten igen.

Masser af herfra og god bedring til ham.

Anmeld

3. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Tulipan skriver:

øv.... bedst som man troede at det var slut med det!

men søde, igang med det medicin igen.... det SKAL blive bedre! og det GØR det!

KÆMPE knuser

Anmeld

3. juni 2010

Vingummien

ka-ri-na skriver:

øv.... bedst som man troede at det var slut med det!

men søde, igang med det medicin igen.... det SKAL blive bedre! og det GØR det!

KÆMPE knuser

Ja, det skal det

Anmeld

3. juni 2010

JustAnotherName

Jeg håber det kan tages i opløbet denne gang 

Men hvor er det dog træls, både for dig og særligt for ham jo.
Rigtig god bedring!

Ps. Jeg spottede faktisk lige F.... (daddy) ude i storcentret igår.

Anmeld

3. juni 2010

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Jeg håber det kan tages i opløbet denne gang 

Men hvor er det dog træls, både for dig og særligt for ham jo.
Rigtig god bedring!

Ps. Jeg spottede faktisk lige F.... (daddy) ude i storcentret igår.

Du har go hukemmelse ang udseende hehe. Har du ik kun set ham 2 gange egentlig?

Håber også det kan tages i opløbet

Anmeld

3. juni 2010

JustAnotherName

Du har go hukemmelse ang udseende hehe. Har du ik kun set ham 2 gange egentlig?

Håber også det kan tages i opløbet

Tak. Jeg plejer ellers ikke at være specielt skarp til at huske. Særligt ikke navne. Ansigter ringer tit en klokke, men så kan jeg være pinligt længe om, at få det placeret... Det skete så sent som igår.
Kenneth hentede en indkøbsvogn, mens jeg trak børnene ud af bilen.
Da han kommer med vognen er det i følgeskab med en kvinde som hilser.
Jeg hilser selvfølgelig igen, men det står bare langt ud af øjnene på mig, at jeg ikke kan placere hende. Det er simpelthen så kikset, når man hilser på nogle, som man ikke liiiige ved hvem er. Men jeg fik dog forholdsvis hurtigt fremkaldt en erindring om, at det jo var Kenneths meget gode kammerats kone.
Jeg ved ikke om hun opfattede det, men Kenneth kunne ihvertfald TYDELIGT se på mig, at jeg gik i tænkeboks ...hehe. Så grimt! 

Anmeld

3. juni 2010

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Tak. Jeg plejer ellers ikke at være specielt skarp til at huske. Særligt ikke navne. Ansigter ringer tit en klokke, men så kan jeg være pinligt længe om, at få det placeret... Det skete så sent som igår.
Kenneth hentede en indkøbsvogn, mens jeg trak børnene ud af bilen.
Da han kommer med vognen er det i følgeskab med en kvinde som hilser.
Jeg hilser selvfølgelig igen, men det står bare langt ud af øjnene på mig, at jeg ikke kan placere hende. Det er simpelthen så kikset, når man hilser på nogle, som man ikke liiiige ved hvem er. Men jeg fik dog forholdsvis hurtigt fremkaldt en erindring om, at det jo var Kenneths meget gode kammerats kone.
Jeg ved ikke om hun opfattede det, men Kenneth kunne ihvertfald TYDELIGT se på mig, at jeg gik i tænkeboks ...hehe. Så grimt! 

Hahah kan lige se det for mig

Anmeld

3. juni 2010

Jules

Sikke noget hø... Håber snart det er ovre....

Anmeld

3. juni 2010

Vingummien

Jules skriver:

Sikke noget hø... Håber snart det er ovre....

Ja gør jeg godt nok også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.