Dh idag... :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Baagøe skriver:

Tror du virkelig, du får tid til det?  Synes min barsel er fløjet afsted siden september Jeg har heldigvis hele sommeren hjemme også, da jeg først starter igen 1-9 Kunne ellers godt have holdt en barsel mere - ingen problemer der

hehe... Nej, det er sandt. Jeg alvede også ALT MUUUUUULIGT da jeg var hjemme med Idun Glæder mig.

Jeg elsker også at gå hejmme, men jeg elsker også mit arbejde. Så jeg vil nyde at gå hjemme i 14 mrd nu her i hvertfald.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

AnneBJ

Er det kun hos mig, at billedkvaliteten er enormt dårlig? Lyden er super fin, men billedet hakker meget, og hvis jeg kører det på fuldskærm kan jeg faktisk ikke se ansigtsudtryk....

(ikke at det holder mig fra at se det, tænkte bare, om nogen måske ved noget... )

Anmeld

3. juni 2010

AnneBJ

Jeg fik lige et lyst øjeblik, og har ændret skærmens opløsning. Det hjalp gevaldigt, og jeg har bestemt ikke problemer med at læse hvad der står på skærmen

Anmeld

3. juni 2010

Annesofie.

SPOILER!! - det er eddie der er morderen (porter og parkers ven) skriv en privat bedsked hvis i vil have link til afsnittene - dog uden undertekser har betale mig til dem over app store  

Anmeld

3. juni 2010

AnneBJ

Annesofie. skriver:

SPOILER!! - det er eddie der er morderen (porter og parkers ven) skriv en privat bedsked hvis i vil have link til afsnittene - dog uden undertekser har betale mig til dem over app store  

Ja det var da lidt at ødelægge det...

Det link der ligger tidligere i denne tråd giver også adgang til alle afsnit, dog uden at man betaler.

Anmeld

4. juni 2010

Moderator

Annesofie. skriver:

Ja... Øhhh... Det var da lidt af en spoiler... UDen warning. Det er jo ikke rigtig noget, man kan komme udenom at læse... Mmm.

Men okay. Så ved jeg det. Det ændrer ikke rigtig noget for mig.

Anmeld

4. juni 2010

DK

Zafir skriver:

Ja... Øhhh... Det var da lidt af en spoiler... UDen warning. Det er jo ikke rigtig noget, man kan komme udenom at læse... Mmm.

Men okay. Så ved jeg det. Det ændrer ikke rigtig noget for mig.

Bare rolig... Jeg har set alle afsnit, og der er stadig MANGE gode overraskelser i vente til jer endnu!

Forsat rigtig god fornøjelse!

Anmeld

4. juni 2010

Moderator

DK skriver:

Bare rolig... Jeg har set alle afsnit, og der er stadig MANGE gode overraskelser i vente til jer endnu!

Forsat rigtig god fornøjelse!

Jaja Det tror jeg gerne.

Når du siger alle... Så dem der har været indtil nu? Eller slutter serien efter sæson 6???...

Anmeld

4. juni 2010

DK

Zafir skriver:

Jaja Det tror jeg gerne.

Når du siger alle... Så dem der har været indtil nu? Eller slutter serien efter sæson 6???...

Jeg har set hele sæson 6

Den allersidste finale sæson, sæson 7, er ved at blive optaget og bliver sendt i USA fra ultimo september! Men så er det også det! Slut badut med DH, desværre.... De er jo super god underholdning de dejlige damer!

Anmeld

4. juni 2010

Lise

Annesofie. skriver:

Jamen tak for det da...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.