Dh idag... :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.154 visninger
42 svar
0 synes godt om
2. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Æv altså... jeg syntes bare det var et vildt sørgeligt afsnit altså Jeg syntes specielt den situation med Lynette og Carlos/Gaby er frygtelig sørgelig...

Det er simpelthen utrolig at den kan røre mig sådan på 6. sæson...

Nu skal jeg bare finde ud af, hvem der skal optage det for mig i næste uge, når jeg ikke er hjemme, eller om jeg skal betale for sputnik eller hva...

Måske skulle man betale for sputnik også lige se næste uges afsnit nu... Mmm Suk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

Sofia

Zafir skriver:

Æv altså... jeg syntes bare det var et vildt sørgeligt afsnit altså Jeg syntes specielt den situation med Lynette og Carlos/Gaby er frygtelig sørgelig...

Det er simpelthen utrolig at den kan røre mig sådan på 6. sæson...

Nu skal jeg bare finde ud af, hvem der skal optage det for mig i næste uge, når jeg ikke er hjemme, eller om jeg skal betale for sputnik eller hva...

Måske skulle man betale for sputnik også lige se næste uges afsnit nu... Mmm Suk.

Eller måske du skulle besøge cucirca.com 

Anmeld

2. juni 2010

Muffinmus

ja, men den serie er da også DRAMA ud over alle grænser. De gør jo de mest vanvittige ting konstant..godt vores lile vej ikke er sådan:-)

Men ja, spændende med næste afsnit....

Anmeld

2. juni 2010

Lise

Hvem tror i der prøvede at slå Julie ihjel?

God afslutning idag - er SÅ træt af Kathrine

Anmeld

2. juni 2010

Moderator

Lise skriver:

Hvem tror i der prøvede at slå Julie ihjel?

God afslutning idag - er SÅ træt af Kathrine

Det er helt sikkert Nick, der prøvede at slå hende ihjel. Det er jeg Så sikker på. Selvom jeg ved godt, at de også gerne vil have mig til at tro at det er Nick...

Jeg er også mega træt af den møgko... Men jeg tror bare at hun får framet Mike for det... Fordi hans fingeraftryk var på kniven

Anmeld

2. juni 2010

Moderator

Sofia skriver:

Eller måske du skulle besøge cucirca.com 

Det tror jeg at jeg bliver nødt til... Her til aften... Men hvad er hagen derinde?? Koster det noget? eller får man virus?? eller er der fyldt med reklamer???

Det ser jo helt vildt ud, at det hele bare ligger derinde... Alle sæsoner... mmm...

Anmeld

2. juni 2010

Lullaby

Zafir skriver:

Det er helt sikkert Nick, der prøvede at slå hende ihjel. Det er jeg Så sikker på. Selvom jeg ved godt, at de også gerne vil have mig til at tro at det er Nick...

Jeg er også mega træt af den møgko... Men jeg tror bare at hun får framet Mike for det... Fordi hans fingeraftryk var på kniven

Hvor er det nervepirrende ikke at kunne afsløre en masse ting

Anmeld

2. juni 2010

Moderator

MorpåSjælland skriver:

Hvor er det nervepirrende ikke at kunne afsløre en masse ting

Jeg SER IKKE FORUD!!!!

MEN nu ser jeg en uge forud, fordi jeg jo ikke er hjemme på onsdag

Anmeld

2. juni 2010

Sofia

Zafir skriver:

Det tror jeg at jeg bliver nødt til... Her til aften... Men hvad er hagen derinde?? Koster det noget? eller får man virus?? eller er der fyldt med reklamer???

Det ser jo helt vildt ud, at det hele bare ligger derinde... Alle sæsoner... mmm...

Jeg har set mange serier derinde, uden "hage".. Men jeg har en mac som jo ikke tager imod virus.. så ved ikke med en pc, men hvis du har virusprogram burde det ikke være noget problem God fornøjelse.. og jeg advarer lige mod at man bliver afhængig

Anmeld

2. juni 2010

Sofia

Zafir skriver:

Og nej, koster ikke noget:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.