Nyforelsket :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2010

Vinker

msax skriver:

Hvorfor er det altid de der penge der er et problem ? hvor ville det hele bare være nemmere hvis man havde mange af dem.

Jeg elsker at flytte - det er så hyggeligt at møblere og indrette. Og selvom man har set et eller andet fedt billede af en stue der bare er super fin, så kommer den altid til at se helt anderledes ud når det er ens egne møbler der stillet på plads.

Men det kunne da være super bare at flytte lidt længere ned af vejen, så er det hele jo næsten som det plejer

SMIL Mette 31+1

Ja jeg synes også det er hyggeligt og viiiildt spændende at flytte. Det er ligesom lidt af en udfordring, og hvis vi bare flytter 3 huse ned af gaden kræver det ikke den store omstilling.

Ja pokkers til penge-problem igen igen, nøf nøf. Penge styrer vores liv - for nogen i større grad. Økonomien begrænser os ofte og ja det er jo nogen gange fint, meeeen i denne situation er det virkelig surt. Æv æv æv

Jeg prøver nu at overtale Morten til vi i det mindste kan tage en snak med vores bankrådgiver eller/og banke på nede i nr 9 og spørge om vi må se huset eller om de foretrækker at vi kontakter deres mæglere.... man skal ikke bare opgive på forhånd!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Vinker skriver:

Arh men for pokker.... Jeg kan slet ikke tænke på andet lige nu. Det kunne bare være SÅ perfekt med det hus. Havde det bare ikke kostet så meget mere.... og var jeg ikke på dagpenge....

Dog siger Morten også at han synes det ser lidt for fint ud, hvor jeg så siger til ham at det jo blir noget andet når/hvis vores møbler kommer i huset i stedet. Og det er egentlig ikke meget finere end hvor vi bor nu hvis vi tænker på vi en fremtiden skulle ha nyt køkken og bad....

Ej Karina, I burde da også flytte så... Men ak ja, det er desværre ikke bare liiiiige sådan at flytte. Der er jo en del der skal hænge sammen på den ene og den anden måde.....

jeres hus ER også lækkert! og ja, med nyt køkken og bad, så er det fuldt på linie med det andet... ih det er svært...

ja, vi kan vidst bare ikke lige overskue mere.... vi render rundt og er stressede begge to... stressede over min situation, stressede over at vi er meget afhængige af at Martin skal gøre dit og dat fordi jeg ikke kan...

for tiden, er jeg ikke helt okay... og det ville vidst ikke gavne med en flytning... :0)

Anmeld

3. juni 2010

Vinker

ka-ri-na skriver:

jeres hus ER også lækkert! og ja, med nyt køkken og bad, så er det fuldt på linie med det andet... ih det er svært...

ja, vi kan vidst bare ikke lige overskue mere.... vi render rundt og er stressede begge to... stressede over min situation, stressede over at vi er meget afhængige af at Martin skal gøre dit og dat fordi jeg ikke kan...

for tiden, er jeg ikke helt okay... og det ville vidst ikke gavne med en flytning... :0)

Ja vore nuværende hus kunne blive ganske fin, men det ville nok også kræve en udbygning da vi kommer i pladsmangel med tiden. og så ska vi ha gjort noget ved gulvet i hele huset da det er rå trægulv som spliter meget, av av.....

Jeg VIIIIL flytte i det andet, hihi.

Anmeld

3. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Vinker skriver:

Ja vore nuværende hus kunne blive ganske fin, men det ville nok også kræve en udbygning da vi kommer i pladsmangel med tiden. og så ska vi ha gjort noget ved gulvet i hele huset da det er rå trægulv som spliter meget, av av.....

Jeg VIIIIL flytte i det andet, hihi.

det er rigtigt... i kommer til at mangle plads.... og det er dyrt at bygge ud...

Anmeld

3. juni 2010

Vinker

ka-ri-na skriver:

det er rigtigt... i kommer til at mangle plads.... og det er dyrt at bygge ud...

en udbygning kan jo hurtigt rende op i 500.000 eftersom vi overhovedet ikke kan lave noget af det selv.... sååååeee

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.