msax skriver:
Hvorfor er det altid de der penge der er et problem ? hvor ville det hele bare være nemmere hvis man havde mange af dem.
Jeg elsker at flytte - det er så hyggeligt at møblere og indrette. Og selvom man har set et eller andet fedt billede af en stue der bare er super fin, så kommer den altid til at se helt anderledes ud når det er ens egne møbler der stillet på plads.
Men det kunne da være super bare at flytte lidt længere ned af vejen, så er det hele jo næsten som det plejer 
SMIL Mette 31+1
Ja jeg synes også det er hyggeligt og viiiildt spændende at flytte. Det er ligesom lidt af en udfordring, og hvis vi bare flytter 3 huse ned af gaden kræver det ikke den store omstilling.
Ja pokkers til penge-problem igen igen, nøf nøf. Penge styrer vores liv - for nogen i større grad. Økonomien begrænser os ofte og ja det er jo nogen gange fint, meeeen i denne situation er det virkelig surt. Æv æv æv
Jeg prøver nu at overtale Morten til vi i det mindste kan tage en snak med vores bankrådgiver eller/og banke på nede i nr 9 og spørge om vi må se huset eller om de foretrækker at vi kontakter deres mæglere.... man skal ikke bare opgive på forhånd!
Anmeld