Nyforelsket :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

811 visninger
14 svar
0 synes godt om
2. juni 2010

Vinker

Ja jeg vidste egentlig godt at det hus er til salg, men har bare aldrig rigtigt set det.

Sidder og læser uge avisen og ser så det her hus som er til salg på samme gade som den vi bor på (vi bor i nr 3 og det er nr 9 der er til salg) Jeg taster sags nummeret ind på nettet for at se flere billeder og BANG! Jeg er jo heeelt forelsket, suk.

Men altså det ville bare være så meget nemmere - ja næsten perfekt, hvis vi flyttede der ned! Huset er større; det har det værelse mere vi lige mangler (ja faktisk to mere) det har walk in closet, et ekstra badeværelse. Der er forældre/børne afdl. Der er ret nyt køkken (fra 2008) og et meget bedre gulv end det vi har her!

Hvis vi flytter slipper vi for evt at skulle bygge om (vi har overvejet en tilbygning fordi vi mangler et værelse mere), slibe gulve ned (eller ligge nyt gulv) at få lavet nyt køkken og bad.

Vi har sagt at vi hellere ville bygge ud end at flytte da vi er mega glade for at bo netop på denne gade. Vi har det vildt godt med vores naboer og beliggenheden er perfekt - Meeen det vil jo ikke skade at vi blot flytter 3 huse ned af gaden

Dog koster huset en del mere end det vi bor i - Faktisk hele 775.000 av av

Er der nogen der er nysgerrig efter at se det hus jeg snakker om så kan det ses her: realmaeglerne.dk/esb sagnr 729-1616 gadenavn: jupitervænget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

Skouboe

Jeg kan godt forstå du er forelsket - jeg sidder og piver over prisforskellen mellem Esbjerg og Ølstykke... vi gav 1 mil mere for vores hus.. 

Anmeld

2. juni 2010

Vinker

Skouboe skriver:

Jeg kan godt forstå du er forelsket - jeg sidder og piver over prisforskellen mellem Esbjerg og Ølstykke... vi gav 1 mil mere for vores hus.. 

Ja utroligt så stor forskel der på huspriserne!

Jeg sidder og sms'er med Morten - Han er i Odense og arbejde og kommer først hjem i morgen. Har fortalt ham at jeg atlså er MEGET nyforelsket.... Men vi er bange for vi slet ikke kan låne så mange ekstra penge

Anmeld

2. juni 2010

Ida.

Kan godt forstå, du er forelsket - det er vi også - i det her hus:

http://www.edc.dk/Sag/?Pid=87529338

Men vi har ikke en kinamands chance for at låne den slags penge...håber vores beslutning om at flytte bringer os nærmere vores drøm...mon dem der har huset til salg kan vente i to år - eller tre måske?!

Anmeld

2. juni 2010

Vinker

idamaria83 skriver:

Kan godt forstå, du er forelsket - det er vi også - i det her hus:

http://www.edc.dk/Sag/?Pid=87529338

Men vi har ikke en kinamands chance for at låne den slags penge...håber vores beslutning om at flytte bringer os nærmere vores drøm...mon dem der har huset til salg kan vente i to år - eller tre måske?!

Godt nok også et lækkert hus - Kan godt forstå I drømmer om det blir Jeres! Ja, prisen er jo ca det samme som det hus jeg drømmer om.....

Anmeld

2. juni 2010

anna-jonas

Hold kæft et fedt hus, Rikke............ Har du vist det til Morten?? Kan i få råd til det?? Det er jo mange penge.

Anmeld

2. juni 2010

Vinker

Hold kæft et fedt hus, Rikke............ Har du vist det til Morten?? Kan i få råd til det?? Det er jo mange penge.

Ja er det ikke fedt - Et ægte arkitekthus, så lidt sit eget, men på en cool måde.

Ja har vist det til Morten - Han er godt nok i Odense og arbejde og kommer først hjem i morgen. Men vi har sms'et frem og tilbage. Han synes også det er flot, men er bange for vi ikke kan låne så mange penge. Det er jo en del mere end hvad vi sidder for nu, ææææv. MEN alle de fordele jeg nævnte før gør at forskellen i sidste ende måske ikke er så stor. Morten siger dog at han er vildt glad for det hus vi bor i nu. Jeg er så mere glad for vores naboer og området hvor vi bor! Jeg har en del negative ting om det hus vi bor i nu selvom det i bund og grund også er et lækkert og flot hus.

Økonomien er nok vores største fjende - Har helt ondt i maven over at tænke på hvor fedt det ellers kunne være liiiige at flytte!!!!

Anmeld

3. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Vinker skriver:

Ja jeg vidste egentlig godt at det hus er til salg, men har bare aldrig rigtigt set det.

Sidder og læser uge avisen og ser så det her hus som er til salg på samme gade som den vi bor på (vi bor i nr 3 og det er nr 9 der er til salg) Jeg taster sags nummeret ind på nettet for at se flere billeder og BANG! Jeg er jo heeelt forelsket, suk.

Men altså det ville bare være så meget nemmere - ja næsten perfekt, hvis vi flyttede der ned! Huset er større; det har det værelse mere vi lige mangler (ja faktisk to mere) det har walk in closet, et ekstra badeværelse. Der er forældre/børne afdl. Der er ret nyt køkken (fra 2008) og et meget bedre gulv end det vi har her!

Hvis vi flytter slipper vi for evt at skulle bygge om (vi har overvejet en tilbygning fordi vi mangler et værelse mere), slibe gulve ned (eller ligge nyt gulv) at få lavet nyt køkken og bad.

Vi har sagt at vi hellere ville bygge ud end at flytte da vi er mega glade for at bo netop på denne gade. Vi har det vildt godt med vores naboer og beliggenheden er perfekt - Meeen det vil jo ikke skade at vi blot flytter 3 huse ned af gaden

Dog koster huset en del mere end det vi bor i - Faktisk hele 775.000 av av

Er der nogen der er nysgerrig efter at se det hus jeg snakker om så kan det ses her: realmaeglerne.dk/esb sagnr 729-1616 gadenavn: jupitervænget

uhhhhh Rikke! jeg kan godt forstå dig! her hvor vi bor, er der et hus til salg, hvor vi kunne sidde billigere end det vi lejer dette hus for! men ingen af os kan vidst lige overskue at skulle købe hus lige nu... hvem ved om jeg skal på KH til efteråret? :0(

men jeg kan godt se, at det hus er lækkert! kan også se, at det er mange flere penge... puuuuuh det er svært!

Anmeld

3. juni 2010

Vinker

ka-ri-na skriver:

uhhhhh Rikke! jeg kan godt forstå dig! her hvor vi bor, er der et hus til salg, hvor vi kunne sidde billigere end det vi lejer dette hus for! men ingen af os kan vidst lige overskue at skulle købe hus lige nu... hvem ved om jeg skal på KH til efteråret? :0(

men jeg kan godt se, at det hus er lækkert! kan også se, at det er mange flere penge... puuuuuh det er svært!

Arh men for pokker.... Jeg kan slet ikke tænke på andet lige nu. Det kunne bare være SÅ perfekt med det hus. Havde det bare ikke kostet så meget mere.... og var jeg ikke på dagpenge....

Dog siger Morten også at han synes det ser lidt for fint ud, hvor jeg så siger til ham at det jo blir noget andet når/hvis vores møbler kommer i huset i stedet. Og det er egentlig ikke meget finere end hvor vi bor nu hvis vi tænker på vi en fremtiden skulle ha nyt køkken og bad....

Ej Karina, I burde da også flytte så... Men ak ja, det er desværre ikke bare liiiiige sådan at flytte. Der er jo en del der skal hænge sammen på den ene og den anden måde.....

Anmeld

3. juni 2010

msax

Hvorfor er det altid de der penge der er et problem ? hvor ville det hele bare være nemmere hvis man havde mange af dem.

Jeg elsker at flytte - det er så hyggeligt at møblere og indrette. Og selvom man har set et eller andet fedt billede af en stue der bare er super fin, så kommer den altid til at se helt anderledes ud når det er ens egne møbler der stillet på plads.

Men det kunne da være super bare at flytte lidt længere ned af vejen, så er det hele jo næsten som det plejer

SMIL Mette 31+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.