Ja jeg vidste egentlig godt at det hus er til salg, men har bare aldrig rigtigt set det.
Sidder og læser uge avisen og ser så det her hus som er til salg på samme gade som den vi bor på (vi bor i nr 3 og det er nr 9 der er til salg) Jeg taster sags nummeret ind på nettet for at se flere billeder og BANG! Jeg er jo heeelt forelsket, suk.
Men altså det ville bare være så meget nemmere - ja næsten perfekt, hvis vi flyttede der ned! Huset er større; det har det værelse mere vi lige mangler (ja faktisk to mere) det har walk in closet, et ekstra badeværelse. Der er forældre/børne afdl. Der er ret nyt køkken (fra 2008) og et meget bedre gulv end det vi har her!
Hvis vi flytter slipper vi for evt at skulle bygge om (vi har overvejet en tilbygning fordi vi mangler et værelse mere), slibe gulve ned (eller ligge nyt gulv) at få lavet nyt køkken og bad.
Vi har sagt at vi hellere ville bygge ud end at flytte da vi er mega glade for at bo netop på denne gade. Vi har det vildt godt med vores naboer og beliggenheden er perfekt - Meeen det vil jo ikke skade at vi blot flytter 3 huse ned af gaden
Dog koster huset en del mere end det vi bor i - Faktisk hele 775.000 av av
Er der nogen der er nysgerrig efter at se det hus jeg snakker om så kan det ses her: realmaeglerne.dk/esb sagnr 729-1616 gadenavn: jupitervænget
Anmeld