Bimmer 6+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2010

VIPpigen

Åhh, tillykke med det bankende hjerte derinde, der er ikke noget mere vidunderligt end at se den første gang, også selvom det er tidlig. Bare det at der er liv, det betyder såååå meget.

Ja, alle de scanninger jeg har været til nu, har jeg hver gang haft lyst til at tage udstyr og skærm med hjem, og så bare kigge på det hele tiden. (måske man skulle flytte ind sådan et sted som gravid)

Tillykke med det....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

Diana...

6+5 er det ikke forkert? 

Stort tillykke med det lille bankende hjerte hvor er det dejligt for jer. 

Jeg kan 100% godt føle dig i de tanker, Jeg er selv ved at gå helt fra hinanden og jeg skal først scannes i uge 12. 

Jeg snakket faktisk med manden om det her til aften om at jeg måske troet jeg havde det så skidt fordi alle de tanker påvirker mig så meget. Jeg er simpelt hen stoppet med at være så meget her inde og undgår helst de trælse indlæg fordi de gør mig så bange. og ja så min sidste fødsel var jo ved at gå galt og det har ikke påvirket mig før men nu hvor jeg ved jeg skal føde igen så jeg lige ved at gå i panik og har aldrig været så bange. 

Skal vi ikke se billeder af den lille bimmer  Jeg super glad på jeres vegne hvor må det være rart at få den at se nu. Hvad sagde manden til det? det er jo første gang for ham var han ikke meget rørt over det? 

Hi hi hvor er hun sød. Kan Bimmer så lidt is Det kan vi her ha ha faktisk er det PERFEKT mod kvalme is og druer  

Knus Diana 7+0

Anmeld

3. juni 2010

MinWilliam

Hvor dejligt det gik godt

Anmeld

3. juni 2010

DK

KaMa skriver:

Jubiii - hvor er det dejligt at læse.

Jeg må sige, at det også var den scanning jeg var mest nervøs for. Sad helt forstenet i venteværelset og der var laaang ventetid. Min mor snakkede og snakkede - jeg kunne slet ikke fokusere. Var så bange for at der var tomt derinde. Var der jo så i hvert fald ikke.

Stort tillykke med ET bankende hjerte. Så blive omvæltningen ikke så stor, som hvis der var de to, som du havde frygtet.

Naturligvis havde vi elsket to, hvis det havde været tilfældet! Meeeen.... vi har ET værelse i vores hus hvor Kirstine allerede bor, og biler hvor der kun kan sidde 2 personer i den ene og kun 4 personer i den anden... Så der havde bare været RET omfangsrigt at skifte hus og begge biler, plus forlænge studiet endnu et halvt år hvis der havde været to. Det var bare blevet såååå dyrt på alle mulige måder. Men det ved du jo Men hvis det havde været sådan havde vi taget den derfra. Nu glæder vi os til der kommer en lille enkelt vi kan overforkæle i stedet, som godt kan være i et hjørne af Kirstines værelse, og på det sidste ledige bagsæde i min bil

Anmeld

3. juni 2010

DK

VIPpigen skriver:

Åhh, tillykke med det bankende hjerte derinde, der er ikke noget mere vidunderligt end at se den første gang, også selvom det er tidlig. Bare det at der er liv, det betyder såååå meget.

Ja, alle de scanninger jeg har været til nu, har jeg hver gang haft lyst til at tage udstyr og skærm med hjem, og så bare kigge på det hele tiden. (måske man skulle flytte ind sådan et sted som gravid)

Tillykke med det....

Jaaa hvad mon det egentligt koster for sådan en fætter??

Jeg er ret sikker på at sådan en døgnåben scanningsklinik i Århus/kbh kunne tjene styrtende hvis man kunne købe 10 min. for 400 kr. hvornår det skulle være. Altså så blev man jo NØDT til lige at gå ind forbi når man var på shopping!! Hellere et ekstra lille kig, end en god frokost ved åen!!!

Anmeld

3. juni 2010

DK

Diana... skriver:

6+5 er det ikke forkert? 

Stort tillykke med det lille bankende hjerte hvor er det dejligt for jer. 

Jeg kan 100% godt føle dig i de tanker, Jeg er selv ved at gå helt fra hinanden og jeg skal først scannes i uge 12. 

Jeg snakket faktisk med manden om det her til aften om at jeg måske troet jeg havde det så skidt fordi alle de tanker påvirker mig så meget. Jeg er simpelt hen stoppet med at være så meget her inde og undgår helst de trælse indlæg fordi de gør mig så bange. og ja så min sidste fødsel var jo ved at gå galt og det har ikke påvirket mig før men nu hvor jeg ved jeg skal føde igen så jeg lige ved at gå i panik og har aldrig været så bange. 

Skal vi ikke se billeder af den lille bimmer  Jeg super glad på jeres vegne hvor må det være rart at få den at se nu. Hvad sagde manden til det? det er jo første gang for ham var han ikke meget rørt over det? 

Hi hi hvor er hun sød. Kan Bimmer så lidt is Det kan vi her ha ha faktisk er det PERFEKT mod kvalme is og druer  

Knus Diana 7+0

Det hedder 6+6 idag. Det står der i alt fald på min "forside" her på baby.dk og er så også det som hun bekræftede igår. Men det var nu ret sådan usikkert at sige helt præcist endnu, fordi Bimmer stadig er så lille.

Men altså det er jo heller ikke så vigtigt om det er et par dage fra eller til i sidste ende!!

Anmeld

3. juni 2010

VIPpigen

DK skriver:

Jaaa hvad mon det egentligt koster for sådan en fætter??

Jeg er ret sikker på at sådan en døgnåben scanningsklinik i Århus/kbh kunne tjene styrtende hvis man kunne købe 10 min. for 400 kr. hvornår det skulle være. Altså så blev man jo NØDT til lige at gå ind forbi når man var på shopping!! Hellere et ekstra lille kig, end en god frokost ved åen!!!

Ja, helt sikkert... Den tror jeg man kunne tjene kassen på... hehe. Og helt klart hellere kigge ind til den lille end bruge en masse på en middag... så kan jeg godt leve lidt af pasta, og havregryn

Anmeld

3. juni 2010

DK

Hej alle i søde bab.dk brugere!

Tak for alle jeres svar! Kirstine har set DVD'en med "babyen" 3 gange i dag, he he... Jeg er bange for at det bliver en ret lang graviditet for hende!

Her er billeder. De er taget med mit web-cam af de rigtige billeder så beklager kvaliteten!

Det første er taget oppefra af barnet og er et tværsnit gennem dens krop lige der hvor hjertet bankede.

Det andet er af barnet ved siden af den runde cirkel der er blommesækken. Det var åbenbart vigtigt at blommesækken var rund og lukket for det tydede på "gode hormoner" og en sund/god start! Det sorte er fostervandet og min livmoder er så aflang inden i, men det er åbenbart lidt forskelligt. Det kan godt være derfor at jeg hurtigere bliver gravid-tyk da en aflang jordmoderhule jo fylder mere end en rund jordmoderhule.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. juni 2010

Riksen

Ih, hvor skønt at alt er i orden. Jeg kan godt forstå at du var nervøs.

Tillykke!!

Anmeld

5. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er SÅ glad på jeres vegne og jeg glæææder mig til at DU er den tykke veninde - it's only fair

De største knus herfra!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.