Jeg forstaar problematikken fuldt ud. Jeg er én af dem der altsaa har det lidt sjovere naar jeg faar et par drinks indenbords. Men naar jeg foerst har taenkt saa langt som du, om jeg skal eller ej, saa ville jeg nok ikke goere det, for HVIS du er, vil du have daarlig samvittighed bagefter.
Da jeg gik i gang med projekt baby holdt jeg da ikke op med at drikke foer jeg vidste jeg var gravid. Heldigvis, og set i bakspejlet, er ingen af graviditeterne faldet sammen med en stor fest. Men naar du spoerger og jeg saetter hjernecellerne igang, saa er jeg da ret sikker paa at med nummer to, som er "made in Denmark" der har jeg da helt sikkert drukket noget vin og nogen oel de allerfoerste dage af graviditeten, for det goer jeg langt mere naar jeg er i DK. Men da det var aller, aller foerste forsoeg havde jeg ikke paa det tidspunkt overvejet at jeg skulle blive gravid saa hurtigt, og opdagede det foerst 3 dage efter at min kaereste friede nogle uger senere :D:D. Ja, om det saa havde vaeret 19. forsoeg var det nok foregaaet paa samme maade :) Og jeg har faktisk ikke engang overvejet det foer du spoerger nu.
God fest
Trine
Anmeld