Hvad ville i gøre? (måske gravid og fest....)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2008

Bamseboet :D

jeg ville bestemt heller ikke drikke, men ingen fare for at jeg ville blive opdaget, for drikker nemlig aldrig alkohol. tror at de seneste 3 -4 år, har jeg MAX drukket 2 ice :)) kan hverken lide øl eller vin, (- ja heller ikke kaffe og sodavand +o( )

men bare jeg får min kakao og min mælk, så er jeg glad

så jeg ville nok ikke blive bustet :)

du må bare komme med en lille hvid løgn, om at du ikke lige har lyst til at drikke, eller du er syg... eller skal køre bil hjem, eller??? :D

(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2008

Christinahr

Ja jeg er sgu lidt både og. For begge gange har jeg drukket mens jeg er gravid, hvis man tæller fra undfangelsesdagen.

Har tænkt over at det selvfølgelig var smart ikke at drikke mens man forsørger at blive gravid, men igen det kan jo tage alt fra en måned til flere år eller aldrig.

Er i andre stoppet med alkohol fra den dag i er begyndt at forsøge eller?

Vil da lige tilføje jeg ingen alkolhol har rørt fra den dag jeg har taget en possitiv test, så det ikke sådan jeg ikke kan undvære alkohol

Anmeld

18. juni 2008

Anonym trådstarter

Christinahr skriver:

Ja jeg er sgu lidt både og. For begge gange har jeg drukket mens jeg er gravid, hvis man tæller fra undfangelsesdagen.

Har tænkt over at det selvfølgelig var smart ikke at drikke mens man forsørger at blive gravid, men igen det kan jo tage alt fra en måned til flere eller aldrig.

Er i andre stoppet med alkohol fra den dag i er begyndt at forsøge eller?

Vil da lige tilføje jeg ingen alkolhol har rørt fra den dag jeg har taget en possitiv test, så det ikke sådan jeg ikke kan undvære alkohol

Ja, jeg synes også det lyder helt fantastisk hvis alle bare er stoppet med alt alkohol i det øjeblik de begynder at lave/arbejde på, he, he, et barn ? Tror bare ikke den virkelige verden er sådan, desværre.......

Anmeld

18. juni 2008

Christinahr

Er der slet ikke nogen der vil kommentere om de fuldstændig har spoppet alt der ikke er godt for barnet i det øjeblik de har besluttet at prøve at blive gravid?

Anmeld

18. juni 2008

Loggidut

jo jo da...det vil jeg...har bare ikke luret indlæget før...

nå men jeg har stoppet da jeg fandt ud af jeg var gravid, men nu er jeg heller ikke sådan en der drikker hver dag...faktisk går der måneder imellem...

Anmeld

18. juni 2008

Christinahr

Bare i orden, er bare i tvivl om det er mig der er helt afsporet eller.

Jeg drikker i gennemsnit 3-4 gange om måneden og det kan være alt fra en enkelt øl til en fodboldkamp til en ordentlig bulder tur, hvilket vil sige det den lille har fået alkohol.

Anmeld

18. juni 2008

A.

Anonym skriver:

Jeg er måske blevet gravid for et par dage siden (planlagt), men skal først teste om små 14 dage.......
På lørdag skal jeg til tøsefest....ville i drikke noget? (Uhh, jeg vil være afsløret i samme sekund, jeg kun skal have cola..........:-o)
Knus "mig"

åh kender det godt skulle selv til en fest da jeg har regnet med at jeg var gravid og ja jeg har sagt bare at jeg har det ikke så godt og har bare ikke lyst til drikke..jeg blev selvfølgeligt afsløret af en veninde men det gik jo fint.. men det kun fordi hun vidste at vi arb. på en lille en..smiler..ellers alle andre troede bare at jeg har en dårlig dag..idag er jeg glad for jeg har ikke drukket til den fest da jeg idag sidder med en lille en i mine arme..

Anmeld

19. juni 2008

stine

hejsa

jeg stoppede med at drikke alkohol da vi bestemte os for at begynde på at lave baby, ja faktisk 3 mdr. før fordi det var lidt vigtig for os at prøve at planlægge baby så godt som det nu er muligt, i forhold til eksamen og sårn. så vi ønskede de bedste betingelser for at projektet skulle lykkedes hurtigt, og det gjorde det heldigvis i første forsøg.

men jeg tror altså ikk at det havde noget med at gøre at jeg ikke drak alkohol, for da jeg blev gravid med mit første barn lykkedes det lige så hurtigt og da havde jeg altså ikke holdt mig fra alkohol, ja faktisk hold vi en kæmpe indflytter fest, lige inden jeg fandt ud af at jeg var gravid og den var bestemt ikke alkohol fri.
dengang var jeg totalt uvidende om min graviditet og derfor drak jeg, havde jeg haft en fornemmelse for at jeg var gravid havde jeg nok(eller det havde jeg) valgt ikke at drikke.

kh mette der har en fantastisk dejlig datter til trods for en kæmpe brandert meget tidligt i graviditeten

Anmeld

19. juni 2008

3rollinger

Jeg forstaar problematikken fuldt ud. Jeg er én af dem der altsaa har det lidt sjovere naar jeg faar et par drinks indenbords. Men naar jeg foerst har taenkt saa langt som du, om jeg skal eller ej, saa ville jeg nok ikke goere det, for HVIS du er, vil du have daarlig samvittighed bagefter.

Da jeg gik i gang med projekt baby holdt jeg da ikke op med at drikke foer jeg vidste jeg var gravid. Heldigvis, og set i bakspejlet, er ingen af graviditeterne faldet sammen med en stor fest. Men naar du spoerger og jeg saetter hjernecellerne igang, saa er jeg da ret sikker paa at med nummer to, som er "made in Denmark" der har jeg da helt sikkert drukket noget vin og nogen oel de allerfoerste dage af graviditeten, for det goer jeg langt mere naar jeg er i DK. Men da det var aller, aller foerste forsoeg havde jeg ikke paa det tidspunkt overvejet at jeg skulle blive gravid saa hurtigt, og opdagede det foerst 3 dage efter at min kaereste friede nogle uger senere :D:D. Ja, om det saa havde vaeret 19. forsoeg var det nok foregaaet paa samme maade :) Og jeg har faktisk ikke engang overvejet det foer du spoerger nu.

God fest

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.