Hvad ville i gøre? (måske gravid og fest....)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.445 visninger
18 svar
0 synes godt om
17. juni 2008

Anonym trådstarter

Jeg er måske blevet gravid for et par dage siden (planlagt), men skal først teste om små 14 dage.......
På lørdag skal jeg til tøsefest....ville i drikke noget? (Uhh, jeg vil være afsløret i samme sekund, jeg kun skal have cola..........:-o)
Knus "mig"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2008

Mathilde

Hej "dig"

Jeg tror ikke jeg ville drikke hvis jeg måske var gravid. Jeg kan godt se at det er et problem hvis de afslører dig...
Måske kunne du fuske lidt og putte vand i en tom flaske og sige det er vodka:P Ej jeg ved det ikke... Men man må vel godt komme med en lille hvid løgn i dit tilfælde;)

(H)Mathilde

Anmeld

17. juni 2008

smokie

Hej til dig.....

Jeg synes at det er et svært spørgsmål fordi du ikke ved om du er gravid eller ej men som du skriver at du vil være afsløret hvis du kun drikker cola og jeg tænker at hva så du kan da bare sige at du ikke lige er i humør til at drikke og ellers bare nøjes med et enkelt eller to glas af noget også lade det være deres problem med hvad de har af tanker men hvis du vil have det dårligt med at drikke synes jeg ikke du skal gøre det og man kan jo sige at du måske havde drukket hvis du ikke vidste noget overhovedet men som sagt et svært spørgsmål...
Men jeg sidder og tænker er det fordi de ikke må vide noget eller hvorfor vil du ikke afsløres?
Men min mening er at jeg ville ikke drikke hvis jeg havde det på fornemmelsen også ville jeg være ligeglad med hvad andre sagde og man kan jo også sagtens have det sovt uden alkohol

(H) Smokie som håber du kommer til at hygge dig alligevel ;)

Anmeld

17. juni 2008

Tine79

Jeg ville helt klart lade være med at drikke. Nip til et enkelt glas, og ellers sig at du har hovedpine. Du vil bare få dårlig samvittighed, hvis det nu viser sig at du er gravid. Dit barn er vigtigere end alkohol til en fest.
Og så må folk jo tænke sit.
Rigtig go fest ;0)

Anmeld

17. juni 2008

Stumpen

Jeg tror ikke der sker noget ved at bulre igennem en enkel gang, men når det så er sagt, så ved jeg ikke om jeg ture tage chancen...
Men jeg ville også nemt kunne holde mig fra det, da mine venner ved at det siger mig na-da at drikke..
Men fyr en lille hvid løgn af, om at du har haft diarre eller lignende de sidste dage og først nu ved at få styr på mavsen, så du tør ikke risikere at den slår flik-flak en gang til..

Men i bund og grund gør det DU finder rigtig, det er i den sidste ende det rigtige at gøre... Følg din intuition..
(H) Anja..

Anmeld

17. juni 2008

Doktor Doolittle

Jeg ville ikke drikke noget. Den nyeste forskning indenfor alkohol og graviditet råder til total afholdenhed, og i mine øjne er der ingen grund til at tage nogen chancer, især ikke når det drejer sig om børn (L)
Folk kan i princippet ikke vide om der er rom i din cola, og hvis de spørger hvad så? Det kan jo være du bare ikke har lyst til at drikke noget dén dag :)
(H) fra Tina der håber for dig, du er gravid :))

Anmeld

17. juni 2008

Heidi.

NEJ NEJ OG NEJ! JEg ville ikke drikke- mon ikke du lige overlever... ??Man kan jo godt havde det sjovt alligevel..

Jeg er 100% imod alkoholindtagelse under en graviditet..

Kh Heidi

Anmeld

17. juni 2008

MorCamilla

jeg er helt enig med Heidi... NEJ NEJ NEJ....

Anmeld

17. juni 2008

NejaJ

Hvis jeg "regnede" med at jeg var gravid, ville jeg IKKE drikke...

Anmeld

18. juni 2008

Anonym trådstarter

Tak for input, og i har jo ret ;) Synes bare man igen og igen hører om bekymrede mødre der har været i byen inden de opdagede de var gravide og de bliver altid beroliget med at "Det sker der ikke noget ved", "Det var jeg også gjort", "Blodforsyningen til barnet var ikke etableret endnu" etc., etc, i har sikkert selv set og hørt indlæg fra gravide der har drukket inden de opdagede det....nå, det var bare lidt bla, bla....:P
Mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.