Ny plæneklipper!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2010

Corn

Jeg kan også godt lide at slå græs... Men har måtte ty til svigerfars, da vores egen døde sidste år... Men til 899 så kan det da godt være at jeg belønner mig selv med en...

Vi har tilgengæld lige fået ny støvsuger, og jeg HADER normalt at støvsuge, men denne her har en rækkevidde på 13 meter og kan når igennem begge vores stuer samt køkken uden at flytte stikkontakt, hvis jeg bare sætter den i det rigtige stik fra start... Og så siger den næsten ingenting, så man tester flere gange på fx hånden, om den nu virkelig også suger noget...  Skøn ting...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

Riksen

Mettemus skriver:

NOOOOO!!! Hvilken farve?? Det har været min største taskedrøm i mange år. Har efterhånden opgivet den efter jeg er blevet gravid - den bliver nok aldrig opfyldt

Oh yes! Den er chokoladebrun - synes der var for mange, der havde den i den lyse brune, selvom den nu også er flot.

Ja, de er ikke ligefrem billige, men jeg fik halvdelen af den af min kæreste og købte selv den anden halvdel. Jeg ville heller ikke have råd til den nu, hvor vi også venter barn.

Hov, vi stjæler vist DK's tråd... sorry, DK 

Anmeld

3. juni 2010

Riksen

Macaab skriver:

Jeg kan også godt lide at slå græs... Men har måtte ty til svigerfars, da vores egen døde sidste år... Men til 899 så kan det da godt være at jeg belønner mig selv med en...

Vi har tilgengæld lige fået ny støvsuger, og jeg HADER normalt at støvsuge, men denne her har en rækkevidde på 13 meter og kan når igennem begge vores stuer samt køkken uden at flytte stikkontakt, hvis jeg bare sætter den i det rigtige stik fra start... Og så siger den næsten ingenting, så man tester flere gange på fx hånden, om den nu virkelig også suger noget...  Skøn ting...

Den lyder fantastisk, den støvsuger! Jeg er heller ikke meget for at støvsuge, men det er nærmest helt terapeutisk, når man først kommer i gang. Og så er det jo skønt med en der kan nå rundt i hele huset.

Anmeld

3. juni 2010

Corn

Riksen skriver:

Den lyder fantastisk, den støvsuger! Jeg er heller ikke meget for at støvsuge, men det er nærmest helt terapeutisk, når man først kommer i gang. Og så er det jo skønt med en der kan nå rundt i hele huset.

den er über fantastisk.... Og så var den billig fordi det var et intro-tilbud... så kun 999...

Anmeld

3. juni 2010

Riksen

Macaab skriver:

den er über fantastisk.... Og så var den billig fordi det var et intro-tilbud... så kun 999...

Ja, det er godt nok billigt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.