Ny plæneklipper!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.257 visninger
14 svar
0 synes godt om
2. juni 2010

DK

Weee jeg har købt ny plæneklipper. Og den er som en drøm! Jeg er jo faktisk ret vild med at slå græs (shhhh sig det ikke til kæresten, han tager med kyshånd opvasken i "bytte") så nu vil jeg ud og testkøre den for anden gang! Så i med musik i ørene og på med bikinitop og shorts og ud i haven med mig. Det er bare SÅ afslappende og tilfredsstillende og meditations-agtigt at slå græs. Især i sådan et dejligt vejr!

Andre der elsker deres plæneklipper eller andre sjove ting af den slags?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

Riksen

Kunne ikke lade være med at grine lidt af dit indlæg...

Jeg forestiller mig at du starter maskinen med julelys og lykke i øjnene. Jeg er absolut ikke et havemenneske og synes ikke at det er sjovt at slå græs, men jeg kan sagtens sætte mig ind i den glæde du føler ved at have anskaffet dig den og ved at bruge den. Sådan havde jeg det f.eks. med min længe ventede Mulberry-taske, da jeg endelig fik den. Jeg sad og krammede den hver aften i en uge inden jeg rigtig skulle tage den i brug. Har aldrig været så forelsket i en ting. Fantastisk!

Anmeld

2. juni 2010

Riksen

Forresten, tillykke med plæneklipperen!

Anmeld

2. juni 2010

Mumto3

FORTÆL!!!!!

Hvad for en har du købt??? Hvordan ser jeres have ud????

VI har nemlig også lige købt ny plæneklipper, til 3700kr og den kan ikke klippe vores græs   man kan ikke bytte en plæneklipper der ikke 'fejler noget', andet end man har fortrudt vores købt.....

I vores have er der en del terræn forskel, og plænen er bestemt ikke 'flad', men snare med en masse ujævnheder og huller.

Anmeld

2. juni 2010

DK

Vi har masser af huller og ujævnheder og mos. Men den "lille ny" klipper det PERFEKT! Jeg købte den billigeste jeg kunne finde i Harald Nyborg til 899 kr. Den er super god, kører fint, starter som en mis OG klipper græsset rigtig fint også over humper og huller osv.

3700 kr. for en plæneklipper? Er det en hel traktor eller hvad? Sælg den på dba.dk og køb en billig for pengene... I kan dælme få mange for 3700 kr. I er velkommen i Horsens og test-køre min, he he!!

Anmeld

2. juni 2010

Mettemus

Haha! Først halvvejs inde i dit indlæg går det op for mig at det rent faktisk eren plæneklipper du taler om og ikke et eller andet synonym eller metafor for noget andet.

Men tillykke! Lyder meget idyllisk med musik, plæneklipperi og bikini!

Mette - dag 1 i en 5 døgnseksamen

Anmeld

2. juni 2010

Mettemus

Riksen skriver:

Kunne ikke lade være med at grine lidt af dit indlæg...

Jeg forestiller mig at du starter maskinen med julelys og lykke i øjnene. Jeg er absolut ikke et havemenneske og synes ikke at det er sjovt at slå græs, men jeg kan sagtens sætte mig ind i den glæde du føler ved at have anskaffet dig den og ved at bruge den. Sådan havde jeg det f.eks. med min længe ventede Mulberry-taske, da jeg endelig fik den. Jeg sad og krammede den hver aften i en uge inden jeg rigtig skulle tage den i brug. Har aldrig været så forelsket i en ting. Fantastisk!

Bayswater???

Anmeld

2. juni 2010

Riksen

Mettemus skriver:

Bayswater???

Exactly!

Har haft den i to år nu, og jeg elsker den!! Bliver aldrig træt af den!!

Anmeld

3. juni 2010

Mettemus

Riksen skriver:

Exactly!

Har haft den i to år nu, og jeg elsker den!! Bliver aldrig træt af den!!

NOOOOO!!! Hvilken farve?? Det har været min største taskedrøm i mange år. Har efterhånden opgivet den efter jeg er blevet gravid - den bliver nok aldrig opfyldt

Anmeld

3. juni 2010

Mumto3

DK skriver:

Vi har masser af huller og ujævnheder og mos. Men den "lille ny" klipper det PERFEKT! Jeg købte den billigeste jeg kunne finde i Harald Nyborg til 899 kr. Den er super god, kører fint, starter som en mis OG klipper græsset rigtig fint også over humper og huller osv.

3700 kr. for en plæneklipper? Er det en hel traktor eller hvad? Sælg den på dba.dk og køb en billig for pengene... I kan dælme få mange for 3700 kr. I er velkommen i Horsens og test-køre min, he he!!

Tak for invitationen! Det kan være vi tager dig på ordet  Vi bor godt nok op ´sjælland, men skal på sommerferie hos en i Horsens.....så vi kommer på de kanter snart.

899kr for en græsslåmaskine....ej, altså jeg bliver da virkelig misundeligt.

Jeg (ja, det er mig der købte den ) købte bare 'det bedste' jeg kunne få, og så er den bare røv-dårlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.