Min Liva 2 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

MinWilliam

Hvor er hun da bare super kær

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

MyBaby

Rollo skriver:

Ja natte søvnen betyder bare ALT - Så hellere at de er lidt mere vågne om dagen!

Liva er god til at sove  barnevognen, hvis man går med hende.. Men stiller jeg hende bare ud for at sove vågner hun mange gange og ligger max derude i 2 timer, så det er lidt træls...

Sover Ida ude eller inde om dagen og hvor længe sover hun??

Dejligt at det går så godt hos Jer

Knus

Ja, det er skønt, hvis de er mere vågne om dagen - Ida er begyndt at pludre helt vildt, det er jo bare så hyggeligt!

Ida elsker sin barnevogn og vil rigtig gerne sove i den. Hun kan godt bare blive lagt derud, når hun er træt og så triller jeg den lidt og så kan hun fint sove i en tre-fire timer! Hun har dog også de dage, hvor hun gerne vil sove, når vi går med hende, men så slår hun øjnene op, så snart vi stiller hende hen...  Men generelt er hun rigtig god til at sove i lange stræk og så spiser hun ca hver 3. - 4. time - og så tager hun jo så en 6-7 timer om natten.

Ammer du? og hvordan går det? Jeg ammer fuldt og er bare rigtig glad for det - men må da indrømme, at det har krævet en smule stædighed, for det er da ikke bare sådan ligetil...

Kram

Anmeld

8. juni 2010

Mor til L&S

MyBaby skriver:

Ja, det er skønt, hvis de er mere vågne om dagen - Ida er begyndt at pludre helt vildt, det er jo bare så hyggeligt!

Ida elsker sin barnevogn og vil rigtig gerne sove i den. Hun kan godt bare blive lagt derud, når hun er træt og så triller jeg den lidt og så kan hun fint sove i en tre-fire timer! Hun har dog også de dage, hvor hun gerne vil sove, når vi går med hende, men så slår hun øjnene op, så snart vi stiller hende hen...  Men generelt er hun rigtig god til at sove i lange stræk og så spiser hun ca hver 3. - 4. time - og så tager hun jo så en 6-7 timer om natten.

Ammer du? og hvordan går det? Jeg ammer fuldt og er bare rigtig glad for det - men må da indrømme, at det har krævet en smule stædighed, for det er da ikke bare sådan ligetil...

Kram

Liva er også glad for barnevognen... i sær når vi triller en tur i den Når hun er RIGTIG træt kan jeg også bare ligge hende ud, men ellers skal jeg lige trille lidt med den til hun så falde i søvn Nogen gange tager hun så en lur på 3 timer, men nogen gange skal jeg også ud til hende 3-4 gange på de 3 timer og få hende til at falde i søvn igen...

Ja, jeg ammer og er også rigtig glad for det, men hun får også flaske med mme, da hun ikke tager så hurtigt på i vægt! Vi er rigtig glade for det.. Giver altid bryst først og så til middag, aften og inden sengetid får hun en flaske bagefter, det fungere fint Men kunne da være dejligt hvis jeg bare kunne nøjes med at amme med tiden

Kan du få tiden til at gå?? Hvad går Jeres dag med??

Knus

Anmeld

9. juni 2010

MyBaby

Rollo skriver:

Liva er også glad for barnevognen... i sær når vi triller en tur i den Når hun er RIGTIG træt kan jeg også bare ligge hende ud, men ellers skal jeg lige trille lidt med den til hun så falde i søvn Nogen gange tager hun så en lur på 3 timer, men nogen gange skal jeg også ud til hende 3-4 gange på de 3 timer og få hende til at falde i søvn igen...

Ja, jeg ammer og er også rigtig glad for det, men hun får også flaske med mme, da hun ikke tager så hurtigt på i vægt! Vi er rigtig glade for det.. Giver altid bryst først og så til middag, aften og inden sengetid får hun en flaske bagefter, det fungere fint Men kunne da være dejligt hvis jeg bare kunne nøjes med at amme med tiden

Kan du få tiden til at gå?? Hvad går Jeres dag med??

Knus

Ang. sovemønster, så lyder det meget ligesom Ida - hun har dog heldigvis flest dage, hvor hun sover nogle rigtig gode lange lure! Jeg kan godt forstå du gerne vil amme fuldt med tiden, men det vigtigste er jo bare, at det fungere og Liva har det godt...  Det er da dejligt, at du både kan amme og give flaske - synes tit man hører, at de ofte ikke vil tage brystet, hvis først de har vænnet sig til flasken!

Jeg er jo så "heldig", at min kæreste er arbejdsløs (han har noget vikararbejde på en døgninstitution, men det er ikke fuld tid, så han er også en del hjemme), så vi hygger meget omkring Ida og alt det, man nu skal med hende og jeg synes faktisk, dagene flyver afsted. Men tror dog godt, jeg kunne synes, dagene var lidt lange ind i mellem, hvis ikke Michael også var hjemme. Så er jeg også kommet i en rigtig god mødregruppe, som jeg mødes med en gang i ugen og det er altså bare dejligt. Hvad med dig - har I fået lavet en fast rytme?

Anmeld

10. juni 2010

Mor til L&S

Nej heldigvis vil hun både tage bryst og flaske, men ingen tvivl at hun synes flasken er nemmest - gir durtigt op ved brystet, men det gør moderen ikke

Dejligt du har manden så meget hjemme, det må være skønt I er 2 om hende og 2 om at opleve alt det der sker med dem lige nu

Dagene her flyver afsted.. ikke et bestemt mønster.. Nogen dage får jeg lavet lidt herhjemme og andre dage bare INTET Ellers er vi på vesøg hos mormor engang om ugen (hun arbejder hjemme), mødes med mødregruppen hver 14 dag, baby bio og ses med lidt veninder (dem som også har en fridag i ny og næ)

Men ellers bruger vi bare meget tid herhjemme med lege, hygge, lange gåture, byture og masser at vaske tøj samt det huslige... Ja så flyver dagene jo afsted...

Men nogle dage sys jeg også er rigtig lange - hvor jeg bare venter på at farmand kommer hjem... Han kører hjemme fra kl 7 ca og er første hjemme igen kl. 17.15-17.30 ca, så det er en lang dag!

Knus

Anmeld

10. juni 2010

Henri84

Hvor er hun bare for kær

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.