Min Liva 2 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2010

Mor til L&S

benthe :-) skriver:

nå hvor er hun sød
benthe

mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Rollo skriver:

Gør jeg også, synes bare håret har tendens til at blive lidt små fedtet

hvor ofte har du hende i bad? Laura kommer i bad hver 2. dag og så får hun børstet hår bagefter Der er ikke mere end et par dråber olie i vandet... ellers bliver det nemlig meget fedtet! Ofte skyller vi hende hår med vand uden olie lige inden hun kommer op

Anmeld

3. juni 2010

Kruse90

hvor er hun bare lækker

Anmeld

3. juni 2010

Livas mor

Hvor er hun fantastisk

Og kan jo kun sige jeg ELSKER navnet, har selv en af slagsen, bare på 7 måneder

Anmeld

3. juni 2010

Mor til L&S

Caroline86 skriver:

hvor ofte har du hende i bad? Laura kommer i bad hver 2. dag og så får hun børstet hår bagefter Der er ikke mere end et par dråber olie i vandet... ellers bliver det nemlig meget fedtet! Ofte skyller vi hende hår med vand uden olie lige inden hun kommer op

2 gange om ugen ca. kan være vi skal prøve 3 gange om ugen og så skylle håret derefter

Anmeld

3. juni 2010

Mor til L&S

Kruse90 skriver:

hvor er hun bare lækker

1000 tak

Anmeld

3. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Rollo skriver:

2 gange om ugen ca. kan være vi skal prøve 3 gange om ugen og så skylle håret derefter

det er da et forsøg værd

Anmeld

4. juni 2010

Mor til L&S

Caroline86 skriver:

det er da et forsøg værd

Ja det vil jeg prøve Sys da at det er synd for det fine lange hår

Anmeld

4. juni 2010

MyBaby

Rollo skriver:

Taak søde - ja det fine lange hår er slet ikk til at stå for

Her går alt bare så fint - Liva sover igennem hver nat og har gjort det i over 1 mdr. hun sover fra 21-23 stykker og så til kl. 06 ca. En lille lur om formiddagen, et par timer om eftermiddagen og så en lille lur tidlig aften

Hun er nem og glad, dog stadig med lidt maveproblemer til tider efter måltid

Hvordan går det hos Jer??

Kram

Åh, det lyder bare så godt - hvor er det dejligt for jer, at det går så godt. Hos os er historien faktisk den.0 samme - Ida sover fuldstændigt på samme måde som Liva - det betyder bare SÅ meget, at man får så mange sammenhængende timer om natten! Jeg ammer hende fuldt og det fungerer rigtig fint!

Hun kan dog også have en dag indimellem, hvor hun har lidt mavekneb eller bare er lidt pyldret, men sådan skal det vist være!

Kram

Anmeld

7. juni 2010

Mor til L&S

MyBaby skriver:

Åh, det lyder bare så godt - hvor er det dejligt for jer, at det går så godt. Hos os er historien faktisk den.0 samme - Ida sover fuldstændigt på samme måde som Liva - det betyder bare SÅ meget, at man får så mange sammenhængende timer om natten! Jeg ammer hende fuldt og det fungerer rigtig fint!

Hun kan dog også have en dag indimellem, hvor hun har lidt mavekneb eller bare er lidt pyldret, men sådan skal det vist være!

Kram

Ja natte søvnen betyder bare ALT - Så hellere at de er lidt mere vågne om dagen!

Liva er god til at sove  barnevognen, hvis man går med hende.. Men stiller jeg hende bare ud for at sove vågner hun mange gange og ligger max derude i 2 timer, så det er lidt træls...

Sover Ida ude eller inde om dagen og hvor længe sover hun??

Dejligt at det går så godt hos Jer

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.