Svenskefanden - I love you!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2010

oo

kærlighed er.... en svenskefanden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

Tullebobs

Rosa skriver:

Som I ved har det været en lidt (meget) hård tid herhjemme på det sidste, med Jontes kolik. Det er ikke blevet bedre,tværtimod, og selvom vi helt klart er blevet bedre til at tackle det så er vi stadig ret flossede i kanterne og virkelig irriterede på de 5 gange vi har slæbt ungen til kiropraktor og zoneterapi uden nogen effekt.

Jeg har normalvis slyngelbarnet fra putteritualet (bad, amning) og frem til kl 7 næste morgen - hvor i mellem han vågner 3 gange og spiser og bliver skiftet. Så tager Niklas ham fra 7-9 og så er han igen min igen frem til kl 17.

Men så i aftes fik jeg lige en uventet gave. Først fik jeg serveret franskbrødsmadder på sengen af en dejlig  mand om aftenen, og derefter tilbød selvsamme (på det tidspunkt nøgne ) Niklas at jeg bare kunne lægge mig til at sove, så ville han bade og give flaske og putte så jeg først skulle på når han vågnede kl ca. 1.30. "FEDT!" tænkte jeg - lang dag og alt det der - og gik i brædderne. Så vågner jeg kl 5 ved at Niklas kommer ind med sovende ynglingsungen på armen og lægger sig i sengen - så har han simpelthen taget næsten HELE NATTEN for mig på en hverdag hvor han skal op og arbejde - uden nogen anden grund end at han hyggede sig med Lillen og synes jeg fortjente at sove Arrhmen hvor lækkert er det lige at have sovet 6 timer i streg???? I can take on the world!! Og endnu bedre - ungen arter sig bare og bliver ammet, bøvset og sover nu sødt igen så jeg kan starte min dag med mails, Trendsales, Baby.dk, facebook og Politikken MED MORGENKAFFE TIL!!!! 

Håber I alle sammen får en ligeså dejlig start på dagen som jeg!

Knus

Rosa

Ih hvor dejligt! Og fuldt fortjent

Det er så skønt, når de der mænner bare beviser 100%, at det var helt helt rigtigt at få børn med dem

Og med en nyfødt i hjemmet er søvn den bedste gave man kan få

Knus med håb om at resten af din dag bliver ligeså god som starten...

Anmeld

2. juni 2010

Bayze

Rosa skriver:

Som I ved har det været en lidt (meget) hård tid herhjemme på det sidste, med Jontes kolik. Det er ikke blevet bedre,tværtimod, og selvom vi helt klart er blevet bedre til at tackle det så er vi stadig ret flossede i kanterne og virkelig irriterede på de 5 gange vi har slæbt ungen til kiropraktor og zoneterapi uden nogen effekt.

Jeg har normalvis slyngelbarnet fra putteritualet (bad, amning) og frem til kl 7 næste morgen - hvor i mellem han vågner 3 gange og spiser og bliver skiftet. Så tager Niklas ham fra 7-9 og så er han igen min igen frem til kl 17.

Men så i aftes fik jeg lige en uventet gave. Først fik jeg serveret franskbrødsmadder på sengen af en dejlig  mand om aftenen, og derefter tilbød selvsamme (på det tidspunkt nøgne ) Niklas at jeg bare kunne lægge mig til at sove, så ville han bade og give flaske og putte så jeg først skulle på når han vågnede kl ca. 1.30. "FEDT!" tænkte jeg - lang dag og alt det der - og gik i brædderne. Så vågner jeg kl 5 ved at Niklas kommer ind med sovende ynglingsungen på armen og lægger sig i sengen - så har han simpelthen taget næsten HELE NATTEN for mig på en hverdag hvor han skal op og arbejde - uden nogen anden grund end at han hyggede sig med Lillen og synes jeg fortjente at sove Arrhmen hvor lækkert er det lige at have sovet 6 timer i streg???? I can take on the world!! Og endnu bedre - ungen arter sig bare og bliver ammet, bøvset og sover nu sødt igen så jeg kan starte min dag med mails, Trendsales, Baby.dk, facebook og Politikken MED MORGENKAFFE TIL!!!! 

Knus

Rosa

Nåååhr, det kan heller ikke købes for penge

Hvor deeeejligt - knuuus til dig

Anmeld

2. juni 2010

Becks

Rosa skriver:

Knus

Rosa

Hold nu kæft han er en skøn mand ham Niklas.. Det er ren kærlighed søde, hvor dejligt!

Anmeld

2. juni 2010

Valle81

Rosa skriver:

Knus

Rosa

Kæææææææææææææft hvor skønt:0) Det er sku ren kærlighed:0)

Kunne din mand ikke lige snakke med min mand om det der med natten:0) Kenny hører ikke et klap om natten, og det er lige meget om det er Asta, Anton eller Sebastian der rumsterer om natten eller græder eller et eller andet. Han sover igennem det:0)

Sidste weekend kom Basse ind og havde drømt uhyggeligt og stod grædende og sagde far nok 10 gange - da kenny ikke havde reageret så fik han bare den spidse albue i siden - så kan han lære det. Grynt grynt - hvad sker der får han fremstammet og trøster så Basse:0)

Knus

Anmeld

2. juni 2010

Bayze

Valle81 skriver:

Kæææææææææææææft hvor skønt:0) Det er sku ren kærlighed:0)

Kunne din mand ikke lige snakke med min mand om det der med natten:0) Kenny hører ikke et klap om natten, og det er lige meget om det er Asta, Anton eller Sebastian der rumsterer om natten eller græder eller et eller andet. Han sover igennem det:0)

Sidste weekend kom Basse ind og havde drømt uhyggeligt og stod grædende og sagde far nok 10 gange - da kenny ikke havde reageret så fik han bare den spidse albue i siden - så kan han lære det. Grynt grynt - hvad sker der får han fremstammet og trøster så Basse:0)

Knus

Hhmm, lyder desværre som noget jeg også kender

Anmeld

2. juni 2010

DK

Ihh hvor skønt!! Dejligt at man altid kan regne med at svenskerfanden kommer med gode overraskelser. Det er han da faktisk ret god til synes jeg! Giv ham ros fra mig!!!

Lækkert at sommerhustingen er kommet på plads! Det bliver da skøøønt for jer at komme lidt ud. Hey - måske slyngelbarnet, øhh jeg mener slyngebarnet kan sove uafbrudt i den friske vestenvind?!?

Ha en fantastisk dag, og tak for kvalmesupport tidligere over mobilos

Anmeld

2. juni 2010

Valle81

Bayze skriver:

Hhmm, lyder desværre som noget jeg også kender

Hvad skal jeg sige:0) Mææææææææææææææææææææææænd:0)

Sagde om morgenen til ham, at han altså var nødt til at tage en alvorlig snak med sine ører, så de kunne høreom natten.

Jamen jeg er så træt når jeg arbejder så meget:0) Ja min skat siger jeg, det forstår jeg også godt, men jeg er også så træt efter en uge alene med to børn og afbrudt eller dårlig nattesøvn, så du må aflaste mig lidt:0)

Anmeld

3. juni 2010

Bayze

Valle81 skriver:

Hvad skal jeg sige:0) Mææææææææææææææææææææææænd:0)

Sagde om morgenen til ham, at han altså var nødt til at tage en alvorlig snak med sine ører, så de kunne høreom natten.

Jamen jeg er så træt når jeg arbejder så meget:0) Ja min skat siger jeg, det forstår jeg også godt, men jeg er også så træt efter en uge alene med to børn og afbrudt eller dårlig nattesøvn, så du må aflaste mig lidt:0)

Hvad kan jeg sige. det lyder OGSÅ som herhjemme. Rasmus tror jeg sidder og drikker kaffe hele dagen

Men vi har også lige haft endnu en "snak" herhjemme og nu går det bedre. Vi må se hvor længe det varer. Synes egentlig det er træls at hyle i det kor, men alligevel - mæææææææææææææænd!!

Anmeld

3. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Bayze skriver:

Hvad kan jeg sige. det lyder OGSÅ som herhjemme. Rasmus tror jeg sidder og drikker kaffe hele dagen

Men vi har også lige haft endnu en "snak" herhjemme og nu går det bedre. Vi må se hvor længe det varer. Synes egentlig det er træls at hyle i det kor, men alligevel - mæææææææææææææænd!!

Hahaha "kaffe hele dagen" Det er lige til at græde over - i dag har været rent helvede, Bassimutten har skreget fra 5-7 og igen fra 10.30 til... ja.. nu... på nær 2,5 time fra 15-17.30 Og så var SP'en her også lige og jeg skulle ud og hente bleer i Aldi og en skråstol... Kaffe - tjoe, det kunne da være rart... Kl. 14.50 var jeg helt oppe at hænge i gardinerne og da kastede jeg ham i armene på Niklas og gik ind og lagde mig på sofaen og vupti - så sover ungen selvfølgelig i 2-3 timer Og igen nu her - jeg ammer og ammer og krammer og vugger og sludrer og ungen får det ene hysteriske anfald efter det næste, men så snart pappa tager over så sidder han så fint og kigger og hygger... Det er nok den værste dag jeg har haft indtil videre... nøøøjj hvor jeg bare ikke gider have ham hele natten også!!!

Må håbe han viser sin trætte mor lidt mere nåde i aften/nat...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.