Svenskefanden - I love you!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.554 visninger
23 svar
0 synes godt om
2. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Som I ved har det været en lidt (meget) hård tid herhjemme på det sidste, med Jontes kolik. Det er ikke blevet bedre,tværtimod, og selvom vi helt klart er blevet bedre til at tackle det så er vi stadig ret flossede i kanterne og virkelig irriterede på de 5 gange vi har slæbt ungen til kiropraktor og zoneterapi uden nogen effekt.

Jeg har normalvis slyngelbarnet fra putteritualet (bad, amning) og frem til kl 7 næste morgen - hvor i mellem han vågner 3 gange og spiser og bliver skiftet. Så tager Niklas ham fra 7-9 og så er han igen min igen frem til kl 17.

Men så i aftes fik jeg lige en uventet gave. Først fik jeg serveret franskbrødsmadder på sengen af en dejlig  mand om aftenen, og derefter tilbød selvsamme (på det tidspunkt nøgne ) Niklas at jeg bare kunne lægge mig til at sove, så ville han bade og give flaske og putte så jeg først skulle på når han vågnede kl ca. 1.30. "FEDT!" tænkte jeg - lang dag og alt det der - og gik i brædderne. Så vågner jeg kl 5 ved at Niklas kommer ind med sovende ynglingsungen på armen og lægger sig i sengen - så har han simpelthen taget næsten HELE NATTEN for mig på en hverdag hvor han skal op og arbejde - uden nogen anden grund end at han hyggede sig med Lillen og synes jeg fortjente at sove Arrhmen hvor lækkert er det lige at have sovet 6 timer i streg???? I can take on the world!! Og endnu bedre - ungen arter sig bare og bliver ammet, bøvset og sover nu sødt igen så jeg kan starte min dag med mails, Trendsales, Baby.dk, facebook og Politikken MED MORGENKAFFE TIL!!!! 

Håber I alle sammen får en ligeså dejlig start på dagen som jeg!

Knus

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

eliasogmor

ii hvor dejligt.....

Anmeld

2. juni 2010

line melias mor

ej hvor er det bare fantastisk. rigtig skøn dejlig mand og super godt du fik sovet. er så glad på dine vegne

ha en rigtig dejlig dag.

Anmeld

2. juni 2010

Moderator

line melias mor skriver:

ej hvor er det bare fantastisk. rigtig skøn dejlig mand og super godt du fik sovet. er så glad på dine vegne

ha en rigtig dejlig dag.

I lige måde

Anmeld

2. juni 2010

tb

genialt træk af manden  super far  det betyder sååå meget lige at få udhvilet bare lidt en gang i mellem..

Anmeld

2. juni 2010

Tulle28

Rosa skriver:

Som I ved har det været en lidt (meget) hård tid herhjemme på det sidste, med Jontes kolik. Det er ikke blevet bedre,tværtimod, og selvom vi helt klart er blevet bedre til at tackle det så er vi stadig ret flossede i kanterne og virkelig irriterede på de 5 gange vi har slæbt ungen til kiropraktor og zoneterapi uden nogen effekt.

Jeg har normalvis slyngelbarnet fra putteritualet (bad, amning) og frem til kl 7 næste morgen - hvor i mellem han vågner 3 gange og spiser og bliver skiftet. Så tager Niklas ham fra 7-9 og så er han igen min igen frem til kl 17.

Men så i aftes fik jeg lige en uventet gave. Først fik jeg serveret franskbrødsmadder på sengen af en dejlig  mand om aftenen, og derefter tilbød selvsamme (på det tidspunkt nøgne ) Niklas at jeg bare kunne lægge mig til at sove, så ville han bade og give flaske og putte så jeg først skulle på når han vågnede kl ca. 1.30. "FEDT!" tænkte jeg - lang dag og alt det der - og gik i brædderne. Så vågner jeg kl 5 ved at Niklas kommer ind med sovende ynglingsungen på armen og lægger sig i sengen - så har han simpelthen taget næsten HELE NATTEN for mig på en hverdag hvor han skal op og arbejde - uden nogen anden grund end at han hyggede sig med Lillen og synes jeg fortjente at sove Arrhmen hvor lækkert er det lige at have sovet 6 timer i streg???? I can take on the world!! Og endnu bedre - ungen arter sig bare og bliver ammet, bøvset og sover nu sødt igen så jeg kan starte min dag med mails, Trendsales, Baby.dk, facebook og Politikken MED MORGENKAFFE TIL!!!! 

Håber I alle sammen får en ligeså dejlig start på dagen som jeg!

Knus

Rosa

Fantastisk! Så kan man klare hele verden og så er det jo heeelt vidunderligt at være mor. Nyd det!

Knus Tulle, som skal have kaffe nr. 2 nu

Anmeld

2. juni 2010

Ox.

Åhh hvor en lækker start på dagen!

Hvor er det skønt for dig! Det er hammer hårdt med et barn der har kolik, pyha jeg var også helt færdig!

Anmeld

2. juni 2010

Mathilde

Det er da fantastisk! Sikke en dejlig og sød mand Han må da gerne komme og tage Celina en nat, så jeg kan sove igennem

Håber dagen fortsætter i samme gode stil

Anmeld

2. juni 2010

Pia.

Hvor er han dog dejlig... Skønt med sådan en overraskelse, som for os nybagte mødre betyder så meget.

Min mand var også så god til at tage de nætter - kan huske da vi havde fået den første og jeg ammede der sad han troeligt ved siden af mig om natten og ventede på Mikkel havde spist færdigt så han kunne tage over for mig og skifte ham og bøvse... - Så jeg kunne næsten amme i søvne og blive i sengen med ham....

Skønt du har sådan en skøn mand, husk at fortælle ham det rigtig mange gange...

Knus Pia.

Anmeld

2. juni 2010

Moderator

Tak for alle de søde svar - ja mange af jer ved jo selv hvordan det føles med de der laaaange nætter

Jeg sætter meeeget stor pris på ham - har netop arrangeret sommerhus v Vesterhavet i en uge som han får i Farsdagsgave/barselsgave! ihh hvor jeg elsker ham!!!

Godmorgen til jer!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.