Som I ved har det været en lidt (meget) hård tid herhjemme på det sidste, med Jontes kolik. Det er ikke blevet bedre,tværtimod, og selvom vi helt klart er blevet bedre til at tackle det så er vi stadig ret flossede i kanterne og virkelig irriterede på de 5 gange vi har slæbt ungen til kiropraktor og zoneterapi uden nogen effekt.
Jeg har normalvis slyngelbarnet fra putteritualet (bad, amning) og frem til kl 7 næste morgen - hvor i mellem han vågner 3 gange og spiser og bliver skiftet. Så tager Niklas ham fra 7-9 og så er han igen min igen frem til kl 17.
Men så i aftes fik jeg lige en uventet gave. Først fik jeg serveret franskbrødsmadder på sengen af en dejlig mand om aftenen, og derefter tilbød selvsamme (på det tidspunkt nøgne
) Niklas at jeg bare kunne lægge mig til at sove, så ville han bade og give flaske og putte så jeg først skulle på når han vågnede kl ca. 1.30. "FEDT!" tænkte jeg - lang dag og alt det der - og gik i brædderne. Så vågner jeg kl 5 ved at Niklas kommer ind med sovende ynglingsungen på armen og lægger sig i sengen - så har han simpelthen taget næsten HELE NATTEN for mig på en hverdag hvor han skal op og arbejde - uden nogen anden grund end at han hyggede sig med Lillen og synes jeg fortjente at sove 
Arrhmen hvor lækkert er det lige at have sovet 6 timer i streg????
I can take on the world!! Og endnu bedre - ungen arter sig bare og bliver ammet, bøvset og sover nu sødt igen så jeg kan starte min dag med mails, Trendsales, Baby.dk, facebook og Politikken MED MORGENKAFFE TIL!!!! 

Håber I alle sammen får en ligeså dejlig start på dagen som jeg!
Knus
Rosa
Anmeld