Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
KaMa skriver: Hvor er det VIIIILDT! Vidste jo godt, at hun lignede. Men de der billeder er jo for sindssyge. Lige før du burde sende det til scanningsklinikken - bare for sjov.
Hvor er det VIIIILDT! Vidste jo godt, at hun lignede. Men de der billeder er jo for sindssyge. Lige før du burde sende det til scanningsklinikken - bare for sjov.
Ja det ku´ være jeg skulle gøre det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jo den er god nok Dorthe...
dorthemus skriver: Ja, men det føltes lidt hokus pokus da jeg fik det gjort....men hvor er det så meget sjovere nu
Ja, men det føltes lidt hokus pokus da jeg fik det gjort....men hvor er det så meget sjovere nu
Ja for filans. Det er spændende at have bebsen i mavsen, men det dejlige er jo når de kommer ud
gud hvor er hun dog skøn
hold da op, ja munden er da bare fuldstændig den samme Dorthe. Skøn lille fis du har fået dig, som bliver så hurtigt stor
Jo det er da helt utroligt så meget det ligner ... Hun er virkelig en smuk lille pige...
Wow det da godt nok lidt vildt så meget det linger.. syntes jeg kan se det på næse og munden.. og hold da op hun er bare LÆKKER LÆKKER hende den lille prinsesse Runa
dorthemus skriver: Det her har jeg glædet mig til.... Lige siden jeg fik 3D scannet min baby i maven har jeg været spændt på om nu den lille fis så også lignede billedet fra maven når hun kom ud. Jeg ved ikke med jer, men jeg er sgu´ imponeret over ligheden
Det her har jeg glædet mig til....
Lige siden jeg fik 3D scannet min baby i maven har jeg været spændt på om nu den lille fis så også lignede billedet fra maven når hun kom ud.
Jeg ved ikke med jer, men jeg er sgu´ imponeret over ligheden
Nåee Dorthe, hvor er hun fin og lækker. Tillykke med hende!!
Jo det er da imponerende så meget man kan se, at det er hende på scanningsbilledet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128