Vildt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.729 visninger
18 svar
0 synes godt om
1. juni 2010

dorthemus

Det her har jeg glædet mig til....

Lige siden jeg fik 3D scannet min baby i maven har jeg været spændt på om nu den lille fis så også lignede billedet fra maven når hun kom ud.

Jeg ved ikke med jer, men jeg er sgu´ imponeret over ligheden

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

Laulund87

Åh jo det ligner helt vildt

Anmeld

1. juni 2010

CiSo

ja hold da op hvor det ligner! 

hvor er hun lækker hende Runa. 

måske jeg skulle prøve sådan en scanning.

Anmeld

1. juni 2010

lisbethita

dorthemus skriver:

Det her har jeg glædet mig til....

Lige siden jeg fik 3D scannet min baby i maven har jeg været spændt på om nu den lille fis så også lignede billedet fra maven når hun kom ud.

Jeg ved ikke med jer, men jeg er sgu´ imponeret over ligheden

Sejt dorthemus!! Jeg har det ikke på billede, men jeg så min datters ansigt, da hun blev scannet i uge 37 og ligheden er også fantastisk !!

Håber du har det godt og at Runa trives 

Anmeld

1. juni 2010

Vial

Hvor er det VIIIILDT! Vidste jo godt, at hun lignede. Men de der billeder er jo for sindssyge. Lige før du burde sende det til scanningsklinikken - bare for sjov.

Anmeld

1. juni 2010

82Miraklet

Heldt vildt er det !!!! Og det gør hende jo ikke mindre lækker... For pokker da hun er sgu en lille lækker sag... Stort Tillykke med hende.

Anmeld

1. juni 2010

Sakris

Hun er bare så fin!

Det er helt vildt med ligheden- selvom det jo er det samme barn! Hvilken uge fik du 3D scanningen i? Det er jo helt tiltalende at få lavet det engang, for at få stillet nysgerrigheden

Anmeld

1. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

HAHA... Sjovt du siger 'ligheden' ... Det skulle jo helst være det samme barn, du fik taget billeder af inde i maven, som det barn der kom ud af maven?

Anmeld

1. juni 2010

dorthemus

Sakris skriver:

Hun er bare så fin!

Det er helt vildt med ligheden- selvom det jo er det samme barn! Hvilken uge fik du 3D scanningen i? Det er jo helt tiltalende at få lavet det engang, for at få stillet nysgerrigheden

Tak  Det fik jeg da jeg var 28 + et eller andet. Det har jeg ikke fortrudt

Anmeld

1. juni 2010

dorthemus

Zafir skriver:

HAHA... Sjovt du siger 'ligheden' ... Det skulle jo helst være det samme barn, du fik taget billeder af inde i maven, som det barn der kom ud af maven?

Ja, men det føltes lidt hokus pokus da jeg fik det gjort....men hvor er det så meget sjovere nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.