hvor hurtigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2010

Karo

hmmmm......................

Jeg kæmper stadig med de ekstra kilo, og min datter er 9 uger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

Mira0911

Jeg kæmper stadig med et par kg endnu.. det er 1½ år siden jeg fødte... Jeg tog 18 kg på...

Anmeld

1. juni 2010

4kløver

tog 4-5kg på tabte det hele... Men har taget 2 på nu

Anmeld

2. juni 2010

FruEllingsen

Line&Liam skriver:

Hej Søs

Jeg tog jo kun 2½ kg på, så de var væk i det øjeblik jeg fødte Liam, nu har jeg så tabt yderligere 6 kg (De forsvinder bare af sig selv Gør ikke en disse for det, så tror da snart jeg fejler noget...) ...

Nu vejer jeg 69 (Så det er stadig lidt meget i forhold til højde )

Hvad med digselv, hvad mangler du at smide?

Super flot at du ikke tog mere på.. og fedt du har smidt det ekstra uden at skulle arbejde for det.

Jeg tog 12 kg på. og mangler at smide 2 inden jeg er nede på startvægten. men vil gerne smide 5 kg mere end det.

Anmeld

2. juni 2010

FruEllingsen

LouiseLarsen skriver:

De 6 kg jeg tog på var væk to dage efter fødslen. Idag 7 uger efter vejer jeg 4 kg mindre end da jeg blev gravid.. Skøøønt!

Det er da vildt flot

Anmeld

2. juni 2010

FruEllingsen

snefnug skriver:

Jeg tog 9 kg på under graviditeten og ca. 1 uge efter jeg havde født vejede jeg  kg mindre end hvad jeg vejede da blev gravid. Det skal dog siges at jeg vejede ca. 20 kg for meget da jeg blev gravid

Det var da helt vildt så stærkt det gik 

Anmeld

2. juni 2010

betski

Drømmer skriver:

Hvor hurtigt tabte du det som du havde taget på under graviditeten?? var det noget du måtte kæmpe for, eller forsvant det bare lige så stille af sig selv??

1 md efter havde jeg tabt de 6(!!!) kg jeg har taget på og 2-3 mdr efter havde jeg tabt mig yderligere 5 kg. Jeg gik rigtig mange ture og tænkte over, hvad jeg spiste men slet ikke fanatisk. Tog desværre også samtlige kg på igen efter skilsmissen, men den har jeg heldigvis også tabt igen ved at omlægge min kost og få motion ind i dagligdagen.

Anmeld

2. juni 2010

Silvermist1

Under min første graviditet tog jeg 10 kg på og dem tabte jeg nogle dage efter fødslen.

Under min anden graviditet tog jeg lidt over 10 kg på og dem tabte jeg i løbet af ca. 1-2 måneder.

Jeg vejede ca. 53 kg inden min første graviditet og det vejer jeg også i dag.

Anmeld

2. juni 2010

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg tog 33 kg på.

14 dage efter havde jeg tabt mig 13 kg.

Her 6 måneder efter fødslen har jeg tabt mig 23 kg. Eftersom jeg var lidt tynd inden har jeg besluttet at jeg godt må beholde 5 ekstra kg, da det nok er mere sundt end min tidligere vægt, så jeg mangler 5 kg at smide endnu. (Jeg vejer 60,3 kg nu)

Anmeld

2. juni 2010

line melias mor

jeg tog 22 kg på for 6 måneder siden. mangler i dag 4 kg.

har ikke gjort noget for at tabe mig og har heller ikke tænkt mig at gøre noget. er glad og tilfreds sådan som jeg ser ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.