hvor hurtigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

979 visninger
19 svar
0 synes godt om
1. juni 2010

FruEllingsen

Hvor hurtigt tabte du det som du havde taget på under graviditeten?? var det noget du måtte kæmpe for, eller forsvant det bare lige så stille af sig selv??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

LouiseNielsen

De 6 kg jeg tog på var væk to dage efter fødslen. Idag 7 uger efter vejer jeg 4 kg mindre end da jeg blev gravid.. Skøøønt!

Anmeld

1. juni 2010

CamillaT89

Jeg følger også lige med her. Jeg har allerede taget 18 kg på, og har to mdr endnu

Anmeld

1. juni 2010

Muffinmus

tog 25 kg på første gang. Tabte det løbende, efter han kom ud tabte jeg mig kun 7 kg eleler eller sådan noget de første 14 dage...så lang vej. Da jeg blev gravid 1 år efter manglede jeg 2 kg.

2 gang tog jeg omkring 17 kg på, og nu her 15 mdr senere mangler jeg 2 fra min søn og 1-2 kg fra min datter.

Gik i gang med fitness da hun var 7 uger for at komme i bedre form end efter min søn..og har måtte kæmpe langt mere med at slippe af med kiloene end første gang.

Anmeld

1. juni 2010

Svei

Jeg tabte mig 30 kg men først da jeg var fædig med at amme, jeg taber mig bare ikke ved at amme, tværtimod faktisk og jeg skulle arbejde for det...det tog mig 6 mdr. at blive 30 kg lettere...

Anmeld

1. juni 2010

ivfmarie

Jeg tog ca 25 kg på ved første graviditet. Efter ca 1½ år blev jeg gravid igen, og manglede ca 4 kg i at nå "før-vægt".  2. gang tog jeg 22 kg på, dem brugte jeg så 2 år på at komme af med igen (incl dem der manglede fra første graviditet) - og det var en hååård kamp.

Anmeld

1. juni 2010

4xGreve

Drømmer skriver:

Hvor hurtigt tabte du det som du havde taget på under graviditeten?? var det noget du måtte kæmpe for, eller forsvant det bare lige så stille af sig selv??

Da jeg blev gravid med Daniella vejet jeg 48kg. Ugen før jeg fødte hende vejet jeg 75+ og nu den dag idag vejer jeg mellem 49-50kg ca. men det tog mig ca. 1 år at komme dertil og jeg har absolut ingen ting gjordt for det, overhovedet ikke på nogen måder...

Anmeld

1. juni 2010

snefnug

Jeg tog 9 kg på under graviditeten og ca. 1 uge efter jeg havde født vejede jeg  kg mindre end hvad jeg vejede da blev gravid. Det skal dog siges at jeg vejede ca. 20 kg for meget da jeg blev gravid

Anmeld

1. juni 2010

lisbethita

Drømmer skriver:

Hejsa :-) Håber det går godt med den lille :-) Mit var væk med det samme - altså med undtagelse af lidt løs hud og sådan... Men det er til gengæld også svært at få væk, he he!! Knus 

Anmeld

1. juni 2010

L-Mortil3

Hej Søs

Jeg tog jo kun 2½ kg på, så de var væk i det øjeblik jeg fødte Liam, nu har jeg så tabt yderligere 6 kg (De forsvinder bare af sig selv Gør ikke en disse for det, så tror da snart jeg fejler noget...) ...

Nu vejer jeg 69 (Så det er stadig lidt meget i forhold til højde )

Hvad med digselv, hvad mangler du at smide?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.