Giv mig dit bedste råd mod kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2010

KajaH

mamalicious skriver:

Øøøøøv hvor træls!!!.... Begge mine graviditeter var præget af MEGET kvalme og opkast.... At have bananer klar ved siden af sengen,var ALFA OMEGA- klar til at kaste i munden,når jeg stod op, inden kvalmen blev for voldsom!! ellers mandler i lommerne og DANSKVAND( i mangel af cola,når det nu ikke må indtages under graviditet)...... Håber VIRKELIG det kan hjælpe dig ??!!

Kram og pøj pøjmed den pokkers kvalme!!!!

Må man ikke drikke cola under graviditeten? Hvordan kommer jeg til at overleve det engang? hihi

Har også hørt noget om man ikke må spise rå fisk, er det rigtigt? - Kom nemlig til at tænke på det, for så en højgravid spise sushi er forleden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

mortil4dejligepiger

TUSIND TAK for alle Jeres råd! Jeg har desværre ikke kunne skrive herinde tidligere, men hvor er jeg glad for rådene! Tirsdag morgen købte jeg armbåndene Sea Band. Og siden har jeg haft det SÅ meget bedre!!  Det er simpelthen fantastisk. Jeg er så glad og lettet og håber virkelig de kan klare at hjælpe mig indtil jeg forhåbentlig ikke har kvalme mere ved 12 ugers tiden

Derudover har jeg lagt sodavandsis i fryseren (den kan jeg bare ikke spise på arbejdet så) og jeg har mandler i skuffen. Skønt. Det er sådan en lettelse at jeg ikke er dårlig hele tiden nu. fantastisk!!

Jeg vil også gerne vise, hvorfor man ikke må drikke cola... Det har jeg gjort...  Har aldrig hørt før, at man ikke må. Ved godt der er koffein i, og at man selvfølgelig ikke skal drikke store mængder, men at man ikke må overhovedet, det er nyt for mig. Jeg skal da i hvert fald straks lade være, hvis der er en risiko forbundet med det .

Tusind tak igen!! Kh T

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.