et sidste indlæg om lure (promise!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2010

Milka

bondepigen skriver:

Tjaa, det er mest synd for Emma... Jeg mærker ikke så meget til lungebetændelsen andet end, at jeg ikke føler mig helt frisk, men heller ikke syg. Men efter jeg startede på pencillin i går, kan jeg MEGET bedre få luft..end jeg har kunnet i flere år... DET synes jeg er mystisk.

Der er bare så mange der har noget for tiden...især halsbetændelse.

pigerne er blevet syge i løbet af natten de snotter og er kede af det og slatne. har lige lagt dem, så i dag bliver der nok flere lure. alt går i kuk når der er sygdom!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

Karo

Milka skriver:

pigerne er blevet syge i løbet af natten de snotter og er kede af det og slatne. har lige lagt dem, så i dag bliver der nok flere lure. alt går i kuk når der er sygdom!

Sikke noget møg

God bedring til bøtterne.

Anmeld

2. juni 2010

Milka

Karo skriver:

Sikke noget møg

God bedring til bøtterne.

tak typisk for os at vi alle tre bliver syge når vejret endelig er godt udenfor

Anmeld

2. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

siden jeg sidst skrev om 2-kontra-1-lur har pigerne gennemgået forvandlingen og sover nu bare én gang om dagen, typisk to til toenhalv time. det har holdt i over en uge nu, så jeg tror nok det er blevet normen. dejligt!, for jeg synes at overgangsfasen var ret træls.

det er nu også 7 dage siden de fik deres mfr-vaccine og jeg venter spændt på en efterreaktion, som jeg fik at vide ville komme efter 7-10 dage og godt kunne være slem. nogen der har erfaringer med den vaccination som i vil dele?

knus fra milka der har SLEM halsbetændelse

lækkert! så er der ligesom dannet en ny norm... jeg kan huske, at jeg synes det var frustrerende når Nikoline ændrede rytme:0)

Anmeld

2. juni 2010

Bondepigen

Milka skriver:

Ja det gør, men forhåbentlig kommer det snart tilbage til normalen igen. God bedring til jer allesammen. Stakkels puslinger!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.