et sidste indlæg om lure (promise!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. juni 2010

Milka

siden jeg sidst skrev om 2-kontra-1-lur har pigerne gennemgået forvandlingen og sover nu bare én gang om dagen, typisk to til toenhalv time. det har holdt i over en uge nu, så jeg tror nok det er blevet normen. dejligt!, for jeg synes at overgangsfasen var ret træls.

det er nu også 7 dage siden de fik deres mfr-vaccine og jeg venter spændt på en efterreaktion, som jeg fik at vide ville komme efter 7-10 dage og godt kunne være slem. nogen der har erfaringer med den vaccination som i vil dele?

knus fra milka der har SLEM halsbetændelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

Ida.

Dejligt!!

Reaktionen på MFR kan komme i helt op til 14 dage efter vaccinen er givet - Annika havde en gang feber, som hun har haft ved alle vaccinationer - dog varede feberen så vidt jeg husker et par dage ved MFR, hvor den ved de andre har varet max et døgn... for at bøtterne slipper - har de reageret på de andre vacciner?

Anmeld

1. juni 2010

Ida.

Nå ja - og GOD BEDRING til dig i øvrigt!!

Anmeld

1. juni 2010

Bondepigen

Dejligt at det går godt med en lur nu. Jeg synes osse overgangsfasen var lidt hård.

Emma fik feber i nogle dage på 9. eller 10. dagen mener jeg.

God bedring med halsen. Jeg sidder selv med en atypisk lungebetændelse...halsbetændelsen er heldigvis på retur.

Var nemlig hos lægen med Emma, fordi hun havde feber og hostede som en gal. Hun havde ikke noget på lungerne (heldigvis, hun er jo mere udsat med den astmatiske bronkitis) men mellemørebetændelse og halsbetændelse har hun.

Anmeld

1. juni 2010

Vinker

YES YES YES HURRA HURRA HURRA  Jeg håber deres nye middags-sove-stil holder ved!!!!

Jeg fik at vide at den vacc. kunne give udslag helt op til 30 dage efter! NE var dog så heldig ikke at være særligt påvirket af den. Han var dog lidt syg præcis 30 dage efter, men aner ikke om den var skyld i løjerne.... Håber tøserne ikke får nogen slemme bivirkninger -  igen!

Æv æv rigtig god bedring til dig bette pus

Anmeld

1. juni 2010

Milka

idamaria83 skriver:

Dejligt!!

Reaktionen på MFR kan komme i helt op til 14 dage efter vaccinen er givet - Annika havde en gang feber, som hun har haft ved alle vaccinationer - dog varede feberen så vidt jeg husker et par dage ved MFR, hvor den ved de andre har varet max et døgn... for at bøtterne slipper - har de reageret på de andre vacciner?

ja, de har reageret på alle vaccinerne. men nu må vi se. her til aften har de været vågne en del gange og lilja har grædt og er meget snottet. jeg har sikkert smittet hende

så nu får vi nok det hele på én gang: halsbetændelse og efterreaktion på vaccinen. pis og lort!

Anmeld

1. juni 2010

Milka

bondepigen skriver:

Dejligt at det går godt med en lur nu. Jeg synes osse overgangsfasen var lidt hård.

Emma fik feber i nogle dage på 9. eller 10. dagen mener jeg.

God bedring med halsen. Jeg sidder selv med en atypisk lungebetændelse...halsbetændelsen er heldigvis på retur.

Var nemlig hos lægen med Emma, fordi hun havde feber og hostede som en gal. Hun havde ikke noget på lungerne (heldigvis, hun er jo mere udsat med den astmatiske bronkitis) men mellemørebetændelse og halsbetændelse har hun.

i er hårdt ramt god bedring

Anmeld

1. juni 2010

Milka

Vinker skriver:

YES YES YES HURRA HURRA HURRA  Jeg håber deres nye middags-sove-stil holder ved!!!!

Jeg fik at vide at den vacc. kunne give udslag helt op til 30 dage efter! NE var dog så heldig ikke at være særligt påvirket af den. Han var dog lidt syg præcis 30 dage efter, men aner ikke om den var skyld i løjerne.... Håber tøserne ikke får nogen slemme bivirkninger -  igen!

Æv æv rigtig god bedring til dig bette pus

den nye sovestil skal nok holde – de virker som de aldrig har bestilt andet end kun sove én lur om dagen

Anmeld

1. juni 2010

Bondepigen

Milka skriver:

i er hårdt ramt god bedring

Tjaa, det er mest synd for Emma... Jeg mærker ikke så meget til lungebetændelsen andet end, at jeg ikke føler mig helt frisk, men heller ikke syg. Men efter jeg startede på pencillin i går, kan jeg MEGET bedre få luft..end jeg har kunnet i flere år... DET synes jeg er mystisk.

Der er bare så mange der har noget for tiden...især halsbetændelse.

Anmeld

2. juni 2010

lion

Hvor lyder det bare super godt, at piger nu sover 1 lur om dagen og at de gør det som om de ikk har lavet andet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.