kitty skriver:
Jeg har læst Jeres hilsener flere gange idag! Det hjælper virkeligt! Tak!!
Jeg har det allerede langt bedre nu, efter at have erkendt at jeg har det skidt. Det er lettere at være mig, når jeg er ærlig overfor mig selv - det er jeg desværre ikke altid lige god til. Der bliver kørt på for fuld dkrue, indtil jeg går helt ned... Typisk! Men jeg lærer det åbenbart aldrig 
Jeg har tilbragt dagen i solen, jeg har købt shorts for nu skal de vinterblege stænger luftes, og jeg har tænk gode tanker.. Det nytter ikke noget at jeg er hård ved mig selv, for det kommer jeg vitterligt ikke særlig langt med. Det tager bare frygtelig lang tid at fortælle den lille sure djævel i mit hovede, at den skal pakke sit grej og finde bo hos en anden.. Men nu må solen og lyset gerne flytte ind, så jeg/vi kan samle kræfter til når det hele går løs om et par måneder... Indtil da må vi prøve at lappe lidt på de skrammer forholdet har fået den seneste uge. Tænk, at den samtale vi har ventet på så længe også skulle være den der lavede de første ridser i lakken! Men hellere nu, end når ræset først går igang...! (Se det positive, Anna. Se det positive)
Rosa: Jeg fik tårer i øjenkrogen, da jeg læste din besked.. "Jeres Kitty" og at betyde noget for andre... Puha, store ord til en lille kat! Men det gør mig glad! For jeg har det jo på samme måde med Jer andre... Jeg tænker bare ikke så langt, at jeg også kan være noget for Jer... Så tak
Det varmede VIRKELIG!!
Jeg har det langt bedre allerede... Men jeg sparer stadig lidt på kræfterne, så lykken ikke vender lige med det samme! Om en uge rejser vi, og jeg glæder mig til at komme op i den friske luft. Kommer dog til at savne katten helt frygteligt
Gad vide, hvordan jeg bliver, når jeg bliver mor?
For selvfølgelig bliver jeg det!!
Tak fordi I er som I er.. I har hjulpet mig SÅ meget i disse dage!!