Tilbage :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

777 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. juni 2010

otlitrom

Så er jeg tilbage! Vi havde en dejlig festival, og fik hørt en masse god musik og danset i regnen. Elton John var skuffende! Heldigvis var der meget andet godt at lytte til

Nu er jeg træt.. Meget træt. Vi fik tankerne om behandling lidt på afstand, mens vi var afsted. Men nu kommer de tilbage for fuld styrke! Og jeg bliver bare så træt i hovedet og følelsesladet af det hele. Jeg kan ikke rigtig samle mig om så meget, og føler lidt jeg lever i en tåge. Har det faktisk meget mærkeligt

Derfor kan det godt være jeg ikke er så aktiv herinde i en tid. Jeg kigger nok forbi, og følger lidt med på sidelinjen. Men jeg har brug for en pause fra børnesnak og det der ligner. Jeg skal have lidt luft til andre tanker.. Forholdet har også været påvirket af tilbagemeldingerne, og lunterne er korte herhjemme. Jeg synes bare der er så mange ting der er anderledes, og kan ikke rigtig rumme det. Prøver ikke at være for hård ved mig selv, men det er svært Jeg må nok indse, at evnen til at komme ovenpå igen har været lidt overvurderet denne gang... Det tager lidt mere tid end normalt... Det ér bare skide svært!

Jeg lover at komme tilbage når det går lidt bedre! I er en kæmpe støtte, og jeg ved ikke, hvad jeg skulle gøre uden den!!

Anna, der ikke rigtig ved, hvad hun føler....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

Barbamama

Søde ven. Tag dig al den tid du behøver. Det kan også være det du og kæresten har brug for. At I bare er sammen uden at tænke på baby og det pres der et eller andet sted ligger på jer begge to hele tiden. Og vi snakker heldigvis også om alt mulig andet herinde på denne skønne side, så hvis du skal have en madopskrift, brokke dig over din familie eller høre hvad det er der klør i den forkerte ende, så skriver du

Anmeld

1. juni 2010

Karo

Du tager dig bare alt den tid du har brug for, for at komme ovenpå igen. Vi er her stadig når du vender tilbage på fuld styrke.

Du får et kæmpe herfra.

Anmeld

1. juni 2010

Ida.

Take your time Kitty-cat - du er velkommen tilbage så snart du har brug for at lufte tanker til en flok navlestrengere, der altid er klar med en skulder, et GO KITTY, et vi-føler-med-dig eller hvad du nu ellers trænger til!

Anmeld

2. juni 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Så er jeg tilbage! Vi havde en dejlig festival, og fik hørt en masse god musik og danset i regnen. Elton John var skuffende! Heldigvis var der meget andet godt at lytte til

Nu er jeg træt.. Meget træt. Vi fik tankerne om behandling lidt på afstand, mens vi var afsted. Men nu kommer de tilbage for fuld styrke! Og jeg bliver bare så træt i hovedet og følelsesladet af det hele. Jeg kan ikke rigtig samle mig om så meget, og føler lidt jeg lever i en tåge. Har det faktisk meget mærkeligt

Derfor kan det godt være jeg ikke er så aktiv herinde i en tid. Jeg kigger nok forbi, og følger lidt med på sidelinjen. Men jeg har brug for en pause fra børnesnak og det der ligner. Jeg skal have lidt luft til andre tanker.. Forholdet har også været påvirket af tilbagemeldingerne, og lunterne er korte herhjemme. Jeg synes bare der er så mange ting der er anderledes, og kan ikke rigtig rumme det. Prøver ikke at være for hård ved mig selv, men det er svært Jeg må nok indse, at evnen til at komme ovenpå igen har været lidt overvurderet denne gang... Det tager lidt mere tid end normalt... Det ér bare skide svært!

Jeg lover at komme tilbage når det går lidt bedre! I er en kæmpe støtte, og jeg ved ikke, hvad jeg skulle gøre uden den!!

Anna, der ikke rigtig ved, hvad hun føler....

årh søde...

jeg sidder faktisk og bliver lidt ked af det! der er ikke noget at sige til at du har det skidt.... eller underligt! det er da ikke til at vide hvad man skal føle omkring noget så afgørende!

jeg håber du får det bedre!

Anmeld

2. juni 2010

otlitrom

Tak for alle Jeres hilsner. De betyder meget, når jeg er helt hernede i kulkælderen. Jeg har det godt nok skidt

Der er ingen energi til noget som helst. Jeg føler jeg bure mig inde i lejligheden, og har svært ved at have mennesker omkring mig.. Jeg føler mig grim, tyk, irriterende, mindreværdig, ligegyldig og meget lidt kvindelig.... Jeg føler mig forkert...

Jeg føler mig "forkert" fordi jeg ikke kan få børn selv.. Og det hjælper ikke just, at medier og samfundet generelt diskuterer om "vores ret til at få børn", med det nye forslag fra regeringen... Jeg ryger op i det røde felt med det samme, men prøver at trække vejret dybt og tænke, at angrebene ikke er personlige. Men hvor gør det ondt at høre "de kan fandme bare betale selv eller accepterer at de bare ikke er bygget til at få børn". AV!! Noget så simpelt som en sjov applikation på FB, hvor man kunne se, hvornår man får sit første barn, gik jeg helt ned efter svaret "Du kan aldrig få børn"... Jamen for helvede altså!!!

Der skal intet til at vælte mig i disse dage, men disse dage kender jeg fra da jeg var sygemeldt med depression i sin tid.. Så jeg ved i bund og grund, hvad jeg har brug for. Luft og lys.. Ud i vejret, som heldigvis er godt, lade opvasken stå, høre musik og male, læse en god bog... Alle de ting, der kan få hjernen på andre tanker.. Men det kræver også sit at få skoene på, åbne døren og komme derud, hvor det hjælper..

Jeg føler lidt jeg svigter herinde... At jeg forventer hjælp og opbakning fra andre, men ikke selv har noget at gi. Men jeg må acceptere at det kan jeg bare ikke lige nu. Hvis ikke jeg kan holde af mig selv, så får jeg heller ikke noget overskud, som jeg kan give til andre... Så jeg prøver at spare op, og når jeg har det, så lover jeg at komme tilbage!

Anmeld

2. juni 2010

JustAnotherName

Tak for alle Jeres hilsner. De betyder meget, når jeg er helt hernede i kulkælderen. Jeg har det godt nok skidt

Der er ingen energi til noget som helst. Jeg føler jeg bure mig inde i lejligheden, og har svært ved at have mennesker omkring mig.. Jeg føler mig grim, tyk, irriterende, mindreværdig, ligegyldig og meget lidt kvindelig.... Jeg føler mig forkert...

Jeg føler mig "forkert" fordi jeg ikke kan få børn selv.. Og det hjælper ikke just, at medier og samfundet generelt diskuterer om "vores ret til at få børn", med det nye forslag fra regeringen... Jeg ryger op i det røde felt med det samme, men prøver at trække vejret dybt og tænke, at angrebene ikke er personlige. Men hvor gør det ondt at høre "de kan fandme bare betale selv eller accepterer at de bare ikke er bygget til at få børn". AV!! Noget så simpelt som en sjov applikation på FB, hvor man kunne se, hvornår man får sit første barn, gik jeg helt ned efter svaret "Du kan aldrig få børn"... Jamen for helvede altså!!!

Der skal intet til at vælte mig i disse dage, men disse dage kender jeg fra da jeg var sygemeldt med depression i sin tid.. Så jeg ved i bund og grund, hvad jeg har brug for. Luft og lys.. Ud i vejret, som heldigvis er godt, lade opvasken stå, høre musik og male, læse en god bog... Alle de ting, der kan få hjernen på andre tanker.. Men det kræver også sit at få skoene på, åbne døren og komme derud, hvor det hjælper..

Jeg føler lidt jeg svigter herinde... At jeg forventer hjælp og opbakning fra andre, men ikke selv har noget at gi. Men jeg må acceptere at det kan jeg bare ikke lige nu. Hvis ikke jeg kan holde af mig selv, så får jeg heller ikke noget overskud, som jeg kan give til andre... Så jeg prøver at spare op, og når jeg har det, så lover jeg at komme tilbage!

Hvor er du dejlig ærlig - Og åbentlyst nem at holde af!! ...bare ikke for dig selv lige nu. Men det må du se at få en snak med dig selv om, så det kan blive ændret!!   

Stort knus til dig og op med modet og humøret, vense 

Anmeld

2. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvis man kunne sende et kram med bud om ugen så skulle du ihvertfald have mit! Jeg synes det er enormt stærkt at du har overskud til at sætte ord på dine følelser som du gør - det kræver sgu sin kvinde!!! Og hvor nederen du end føler dig så sidder der en masse madammer rundt omkring i landet ved deres skærm og tænker noget HELT andet om "vores Kitty"! Jeg er ihvertfald rigtig glad for at du er herinde hvor jeg kan nyde din humor og din ærlighed - og det med ikke at give support, det passer ihvertfald ikke! Da jeg havde det svært under graviditeten og efter har du HVER ENESTE gang svaret med indlevelse og trøst på mine tudetråde - også selvom det fandme må være irriterende at læse om når man selv ville give sin højre arm for selv en skidetræls kolikunge og 5 sting i koteletten 

For what it's worth så glæder jeg mig til du kommer tilbage igen for fuld styrke, for jeg ville meget nødig undvære dig!!!

Kh

Rosa

Anmeld

3. juni 2010

otlitrom

Jeg har læst Jeres hilsener flere gange idag! Det hjælper virkeligt! Tak!!

Jeg har det allerede langt bedre nu, efter at have erkendt at jeg har det skidt. Det er lettere at være mig, når jeg er ærlig overfor mig selv - det er jeg desværre ikke altid lige god til. Der bliver kørt på for fuld dkrue, indtil jeg går helt ned... Typisk! Men jeg lærer det åbenbart aldrig

Jeg har tilbragt dagen i solen, jeg har købt shorts for nu skal de vinterblege stænger luftes, og jeg har tænk gode tanker.. Det nytter ikke noget at jeg er hård ved mig selv, for det kommer jeg vitterligt ikke særlig langt med. Det tager bare frygtelig lang tid at fortælle den lille sure djævel i mit hovede, at den skal pakke sit grej og finde bo hos en anden.. Men nu må solen og lyset gerne flytte ind, så jeg/vi kan samle kræfter til når det hele går løs om et par måneder... Indtil da må vi prøve at lappe lidt på de skrammer forholdet har fået den seneste uge. Tænk, at den samtale vi har ventet på så længe også skulle være den der lavede de første ridser i lakken! Men hellere nu, end når ræset først går igang...! (Se det positive, Anna. Se det positive)

Rosa: Jeg fik tårer i øjenkrogen, da jeg læste din besked.. "Jeres Kitty" og at betyde noget for andre... Puha, store ord til en lille kat! Men det gør mig glad! For jeg har det jo på samme måde med Jer andre... Jeg tænker bare ikke så langt, at jeg også kan være noget for Jer... Så tak Det varmede VIRKELIG!!

Jeg har det langt bedre allerede... Men jeg sparer stadig lidt på kræfterne, så lykken ikke vender lige med det samme! Om en uge rejser vi, og jeg glæder mig til at komme op i den friske luft. Kommer dog til at savne katten helt frygteligt Gad vide, hvordan jeg bliver, når jeg bliver mor? For selvfølgelig bliver jeg det!!

Tak fordi I er som I er.. I har hjulpet mig SÅ meget i disse dage!!

Anmeld

3. juni 2010

oo

øhm...jeg skulle lige sige fra Søren, at I ikke må være så kede af forringet sædkvalitet, det er nemlig det nemmeste at gøre noget ved når det gælder barnløshed

og tusind knus fra mig, igen....der ikke helt synes det er så sjovt uden Kittymails

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.