Hm..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2010

Mira0911

Dennis'sPige<3 skriver:

Okay  

Men er det ikke noget med at det gør ondt, at tisse, når man har blærebetændelse? For har aldrig oplevet noget med ''sygdom i underlivet'' .

Det er ikke alle gravid der får ondt når de tisser.. da jeg fik det konstateret sidst i graviditeten, sagde jeg til lægen, "Jamen det gør jo ikke ondt når jeg tisser" Men det er meget normalt at gravide ikke har ondt...

Nogen kan selvfølgelig godt have det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

Sommerfuglen.

MoarJ skriver:

Det er ikke alle gravid der får ondt når de tisser.. da jeg fik det konstateret sidst i graviditeten, sagde jeg til lægen, "Jamen det gør jo ikke ondt når jeg tisser" Men det er meget normalt at gravide ikke har ondt...

Nogen kan selvfølgelig godt have det...

Når okay . Hm .. Jeg må lige se tiden an. Det kan jo også være jeg ikke drikker nok. Efter der var en der havde sagt jeg måske ikke drak nok, drak jeg en halv, 1½ liters, danskvand, og da jeg tissede lugtede det ikke lige så meget som de andre par dage ..

Anmeld

1. juni 2010

Mira0911

Dennis'sPige<3 skriver:

Når okay . Hm .. Jeg må lige se tiden an. Det kan jo også være jeg ikke drikker nok. Efter der var en der havde sagt jeg måske ikke drak nok, drak jeg en halv, 1½ liters, danskvand, og da jeg tissede lugtede det ikke lige så meget som de andre par dage ..

Men vent ikke for længe.. Hvis du vil være på den sikre side, så tag til lægen og aflevere en urin prøve, så det kan blive tjekket med det samme...

Anmeld

1. juni 2010

Sommerfuglen.

MoarJ skriver:

Men vent ikke for længe.. Hvis du vil være på den sikre side, så tag til lægen og aflevere en urin prøve, så det kan blive tjekket med det samme...

så tror jeg at jeg gør det samme tid med jeg får konstateret hos min læge, at jeg er gravid

-Tak for hjælpen

Anmeld

1. juni 2010

Mira0911

Dennis'sPige<3 skriver:

så tror jeg at jeg gør det samme tid med jeg får konstateret hos min læge, at jeg er gravid

-Tak for hjælpen

Det vil være en super god idé.. Og det var så lidt...

Anmeld

1. juni 2010

Sommerfuglen.

MoarJ skriver:

Det vil være en super god idé.. Og det var så lidt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.