Hm..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2010

millesofie

min tis begyndte at lugte helt anderledes end den plejede og den gør det stadig lidt her 5½ mån efter jeg har født

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

Sommerfuglen.

millesofie skriver:

min tis begyndte at lugte helt anderledes end den plejede og den gør det stadig lidt her 5½ mån efter jeg har født

Okay, det bare sjovt, for lige den dag jeg testede, jeg testede lige da jeg vågnede fordi min kæreste kom med en test, og der lugtede det anderledes! og det har det gjort lige siden ..

Anmeld

1. juni 2010

mariamiss6

Dennis'sPige<3 skriver:

Okay, det bare sjovt, for lige den dag jeg testede, jeg testede lige da jeg vågnede fordi min kæreste kom med en test, og der lugtede det anderledes! og det har det gjort lige siden ..

Hvis det også er meget gult, så ER det hæjst sandsynligt fordi du ikke får væske nok......

Er det dog ellers almindeligt, bortset fra lugten, tja, så er du nok bare lidt en stinker når du er gravid

MEN hvis det nu kun er en enkelt dag i oplever det, så prøv lige at huske om i har spist asparges inden for det sidste døgn For sådan noget det stinker, OG ja, altså, man har ikke lyst til at give et blowjob når manden har spist asparges hehe....

Nogen der ved om der findes andre madvarer der har den effekt på urinen? altså at det lugter grimt (og i mændenes tilfælde giver sæd en helt forfærdeligt dårlig smag (dårligere))

Anmeld

1. juni 2010

Sommerfuglen.

mariamiss6 skriver:

Hvis det også er meget gult, så ER det hæjst sandsynligt fordi du ikke får væske nok......

Er det dog ellers almindeligt, bortset fra lugten, tja, så er du nok bare lidt en stinker når du er gravid

MEN hvis det nu kun er en enkelt dag i oplever det, så prøv lige at huske om i har spist asparges inden for det sidste døgn For sådan noget det stinker, OG ja, altså, man har ikke lyst til at give et blowjob når manden har spist asparges hehe....

Nogen der ved om der findes andre madvarer der har den effekt på urinen? altså at det lugter grimt (og i mændenes tilfælde giver sæd en helt forfærdeligt dårlig smag (dårligere))

Har faktisk ikke lagt mærke til om det er gult  -jo, når jeg vågner om morgenen er det gult Men sådan har det altid været.

Hahaha, fed humor! Jeg er nok bare en stinker Hahaha

Med hensyn til mad Så spiser jeg ikke asparges
Og lad være med at lade din kæreste spise æg
Men ananas og appelsin, en masse, gør det kun bedre

Anmeld

1. juni 2010

mariamiss6

Dennis'sPige<3 skriver:

Har faktisk ikke lagt mærke til om det er gult  -jo, når jeg vågner om morgenen er det gult Men sådan har det altid været.

Hahaha, fed humor! Jeg er nok bare en stinker Hahaha

Med hensyn til mad Så spiser jeg ikke asparges
Og lad være med at lade din kæreste spise æg
Men ananas og appelsin, en masse, gør det kun bedre

Æg - det husker jeg lige til når jeg engang måske får en kæreste igen

Ananas og appelsin skulle have den modsatte effekt? Det vidste jeg så ikke - tror dog jeg har hørt samme om jordbær en gang....

Anmeld

1. juni 2010

Sommerfuglen.

mariamiss6 skriver:

Æg - det husker jeg lige til når jeg engang måske får en kæreste igen

Ananas og appelsin skulle have den modsatte effekt? Det vidste jeg så ikke - tror dog jeg har hørt samme om jordbær en gang....

Hehe okay Altså, ananas og appelsin skulle gøre så man får mere lyst

Anmeld

1. juni 2010

mariamiss6

Dennis'sPige<3 skriver:

Hehe okay Altså, ananas og appelsin skulle gøre så man får mere lyst

Nååååh sådan....

Anmeld

1. juni 2010

Sommerfuglen.

mariamiss6 skriver:

Nååååh sådan....

Jep

Anmeld

1. juni 2010

Mira0911

Dennis'sPige<3 skriver:

Lugter ens tis bare rimelig meget når man er gravid?

Det kan være blærebetændelse... Jeg fik selv blærebetændelse, og det urin stank virkelig grimt og ret stærkt...

Anmeld

1. juni 2010

Sommerfuglen.

MoarJ skriver:

Det kan være blærebetændelse... Jeg fik selv blærebetændelse, og det urin stank virkelig grimt og ret stærkt...

Okay  

Men er det ikke noget med at det gør ondt, at tisse, når man har blærebetændelse? For har aldrig oplevet noget med ''sygdom i underlivet'' .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.