Krydser i finger for os i morgen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2010

Patrick07

held og lykke.. håber da lille fyren ligger ordentligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

Corn

mayapigen skriver:

Så var jeg ved jordmoderen idag (uge 37+3) og hun kunne bare ikke finde ud af, om bette manden ligger med hovedet ned af eller op af. Hun mente at hans numse måske var for aktiv, til at det var den der lå øverst oppe  Hun tilkaldte en anden jordmoder, som sagde at hun troede han lå rigtig, men at de var nød til at sende mig til scanning i morgen 9.30 - og måske vending af babyen i morgen også. 

Håber i gidder krydse finger for, at jordmoderen tog fejl. For med alle de skræk historier jeg har hørt, vil jeg ikke til vending...

Hilsen den lidt nervøse Maya

Kan da dele min egen historie med dig...

Jeg var 37+ og til jm med barn nr. 2. Hun blev i tvivl om hvad der var hoved og røv, for at sige det mildt, da der var ret meget fylde under mine ribben, så jeg blev sendt til scanning.

Jeg gik så bare rundt med en lækker fed og velnæret baby, med en ordentlig bred og fyldig numse som lå som han skulle. Men hun kunne ikke udefra selv bedømme om om det var hovedet...

Håber det også gælder for dig og din bebs.

Majken 35+5 og jm på besøg idag

P.s. nu er han 3 år og numsen er stadig lige bred, men skidt det passer til de brede skuldre

Anmeld

2. juni 2010

Liljesilas

Macaab skriver:

Kan da dele min egen historie med dig...

Jeg var 37+ og til jm med barn nr. 2. Hun blev i tvivl om hvad der var hoved og røv, for at sige det mildt, da der var ret meget fylde under mine ribben, så jeg blev sendt til scanning.

Jeg gik så bare rundt med en lækker fed og velnæret baby, med en ordentlig bred og fyldig numse som lå som han skulle. Men hun kunne ikke udefra selv bedømme om om det var hovedet...

Håber det også gælder for dig og din bebs.

Majken 35+5 og jm på besøg idag

P.s. nu er han 3 år og numsen er stadig lige bred, men skidt det passer til de brede skuldre

HAHAHA

Tak, jeg håber min scanning går lige så gost som din.. 

Anmeld

2. juni 2010

Liljesilas

TAK alle sammen. Jeg skal nok lige give besked når jeg har været til afsted idag..

Anmeld

2. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Held og lykke!!!

Kh

Rosa

Anmeld

2. juni 2010

Mor Til Julie<3

Kryser finqre for diiiq idaq ...
Har selv været ude for noqt a det samm da jeq ventede min datter ...
Oq kom os til en vendinq men det lykkedes bare ikk ...
Ka qodt forstår d ikk qlæder diiiq til en vendinq ...
For det er bestemt heller ikk særliq sjovt ...

Men håber a i finder ud a det ...

Anmeld

2. juni 2010

Trolde_mor

krydser fingre for at dit lille vidunder har vendt sig rigtigt og du bare kan nyde en sidste scanning af ham..

Anmeld

2. juni 2010

Liljesilas

JAAAA så fik vi den gode nyhed! Han vender rigtig, og vi fik lov at tage hjem igen fra sygehuset.

Anmeld

2. juni 2010

Nadia&Daniel

sådan

Anmeld

2. juni 2010

Tullebobs

mayapigen skriver:

JAAAA så fik vi den gode nyhed! Han vender rigtig, og vi fik lov at tage hjem igen fra sygehuset.

Super dejligt! Så er det bare at vente på, at han vil ud

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.